Bekijk volle/desktop versie : 3.5 MILJOEN COKE GEBRUIKERS in EUROPA



Pagina's : [1] 2 3 4

27-06-2006, 02:49
Bron BBC News

Een VN-rapport over cocaïnegebruik zegt dat in Europa een geschatte 3,5 miljoen mensen de drug nemen - een kwart van alle gebruikers wereldwijd.



Teveel professionele en opgeleide mensen gebruiken het en vaak ontkennend hun verslaving, zeggen het Bureau Drugs en de Misdaad (UNODC) van de V.N.

Het rapport waarschuwt ook van een voortdurende stijging van cannabisgebruik rond de wereld.

Ik weet van vrienden in Amsterdam is het heel gewoon geworden: een lijntje coke.

Zelf jaren geleden een keer of 3 gedaan, maar daar is het bij gebleven. Hoe zit het in het M.NL Forum? Neem jij wel eens een lijntje?

27-06-2006, 02:52


Ja, ik heb alles zo'n beetje geprobeerd.

27-06-2006, 03:01

Citaat door LesDennis:
Ja, ik heb alles zo'n beetje geprobeerd.
Toch is het best een taboe, vooral onder marokkanen. Ik ken wel een paar jongens in Amsterdam die er flink aan zitten, en het blowen ook, maar ik denk als ze hier zouden stemmen in de poll dat ze rustig op nee klikken.

Hoezo in denial?

27-06-2006, 03:05

Citaat door SUPER_MAROC:
Toch is het best een taboe, vooral onder marokkanen. Ik ken wel een paar jongens in Amsterdam die er flink aan zitten, en het blowen ook, maar ik denk als ze hier zouden stemmen in de poll dat ze rustig op nee klikken.

Hoezo in denial?
Ik weet niet hoe het in andere steden is, maar als je hier cocaine wilt hebben moet je bij Marokkanen zijn.

En tja, er is natuurlijk enig risico dat je voor junk uitgemaakt gaat worden als je ja klikt.

27-06-2006, 03:07



Citaat door LesDennis:
Ik weet niet hoe het in andere steden is, maar als je hier cocaine wilt hebben moet je bij Marokkanen zijn.
Ja daarom vond ik dit wel een goed topic om hier te plaatsen.

Veel van die jongens zeggen "ik deal alleen, ik gebruik niks"... Yeah right babe!

27-06-2006, 03:10

Citaat door SUPER_MAROC:
Ja daarom vond ik dit wel een goed topic om hier te plaatsen.

Veel van die jongens zeggen "ik deal alleen, ik gebruik niks"... Yeah right babe!
Qua handelsgeest zijn ze in ieder geval goed geïntegreerd.

27-06-2006, 06:22



27-06-2006, 08:17

Citaat door achmad:
ben benieuwd hoe ze dan kwaliteit kunnen garanderen.

laat drugs lekker taboe wezen alstublieft, daar is niets mis mee. optreden tegen het witte kanker gezwel
Ik heb geen idee, misschien laten ze het testen. Een predictor misschien? Even plassen, stickje erin, als het [COLOR="Lime"]gifgroen uitslaat, dan is het cocaine.[/COLOR]


27-06-2006, 08:37
nooit niet gebruikt en ook niet van plan;..

27-06-2006, 08:42

Citaat door anjali26:
nooit niet gebruikt en ook niet van plan;..
Heel verstandig meid, want het is gif.

27-06-2006, 09:15
Wat een junkenforum.... 1 op de 2 zit hier aan de coke volgens je pol

27-06-2006, 09:19
Heb me nooit gewaagd aan hard drugs, hield het bij jointjes ...

27-06-2006, 09:22



Citaat door an3sdej:
Heb me nooit gewaagd aan hard drugs, hield het bij jointjes ...
Moet je toch eens gaan proberen dan. Op jouw leeftijd komt het wel goed

27-06-2006, 09:42

Citaat door SUPER_MAROC:
Bron BBC News

Een VN-rapport over cocaïnegebruik zegt dat in Europa een geschatte 3,5 miljoen mensen de drug nemen - een kwart van alle gebruikers wereldwijd.



Teveel professionele en opgeleide mensen gebruiken het en vaak ontkennend hun verslaving, zeggen het Bureau Drugs en de Misdaad (UNODC) van de V.N.

Het rapport waarschuwt ook van een voortdurende stijging van cannabisgebruik rond de wereld.

Ik weet van vrienden in Amsterdam is het heel gewoon geworden: een lijntje coke.

Zelf jaren geleden een keer of 3 gedaan, maar daar is het bij gebleven. Hoe zit het in het M.NL Forum? Neem jij wel eens een lijntje?
Een keer , al lang geleden, was er iemand geweest die mij een coke-cigaret heeft aangeboden. Ik wist dat niet en rookte er van. Helaas had ik ook wat alcohol op. Toen ik thuis kwam en in bed lag dacht ik dat ik een hartaanval kreeg.
Doodsangsten uitgestaan. Maar goed, ik kreeg een vermoeden dat er wat in die cigaret zat en vroeg dat later. Inderdaad, zo was het ook.

Nou ik heb de persoon uitgescholden en daarna ben ik nooit meer met hem omgegaan.

Van mij: weg met de coke.

27-06-2006, 11:44

Citaat door aplat:
Een keer , al lang geleden, was er iemand geweest die mij een coke-cigaret heeft aangeboden. Ik wist dat niet en rookte er van. Helaas had ik ook wat alcohol op. Toen ik thuis kwam en in bed lag dacht ik dat ik een hartaanval kreeg.
Doodsangsten uitgestaan. Maar goed, ik kreeg een vermoeden dat er wat in die cigaret zat en vroeg dat later. Inderdaad, zo was het ook.

Nou ik heb de persoon uitgescholden en daarna ben ik nooit meer met hem omgegaan.

Van mij: weg met de coke.
Dat lijkt me inderdaad heel vreemd, als je niet weet dat je iets gebruikt, dan is het denk ik heel raar wat je overkomt. Ik vind dat heel erg als mensen zomaar iets in een drankje doen of aanbieden zonder te zeggen dat er een verdovend middel in zit. Dat is écht not done!

Pagina's : [1] 2 3 4