Bekijk volle/desktop versie : Jurken met Slepen



Pagina's : [1] 2 3

26-06-2006, 19:33
Sommige die hebben echt van die lange slepen ... sorry ik vind dat schandalig... je bent de bruid toch niet dat je een sleep aan je jurk hebt ... maar echt he sommige die hebben echt een 1 meter lange sleep van hier tot Tokio ....

Laatst had ik er 1 meegemaakt die was al ergens in de 30 ofzo komt ze binnen met een lange sleep... ech voorschut hoor dat kan toch niet... volgens mij wou ze haar bruiloft nog een keer beleven

en een meid met een lange sleep en een diadeem op haar hoofd O MY GOD doe effe normaal....

doe gewoon een leuke lebsa of caftan aan zonder te veel gefriemel okee omdat het [B]MODA is een kleintje... want het is ech M3AYAK wat sommige dames doen .... hahahaha 3anda Sleep [/B]

26-06-2006, 19:36


wolah je hebt gelijk meid man

26-06-2006, 19:40
lieverd,

ik heb er zelfs een keer eentje meegemaakt met een hoepel onder haar jurk.
Dat kan al helemaal niet. Dat sleep gedoe vind ik sowieso al niets, daarom naai ik dit jaar mijn jurk ook weer zonder sleep.

26-06-2006, 19:52

Citaat door Suikertje4:
lieverd,

ik heb er zelfs een keer eentje meegemaakt met een hoepel onder haar jurk.
Dat kan al helemaal niet. Dat sleep gedoe vind ik sowieso al niets, daarom naai ik dit jaar mijn jurk ook weer zonder sleep.
hoepel die is zeker ver heen

26-06-2006, 19:54


wallah ila ik zie het heel vaak en dan denk ik kom ik hier met mijn jurk zo simpel zonder sleep vind het ook overdreven maar als hun het mooi vinden ewa jah valt niks aan te doen

26-06-2006, 19:54
ik vind een kleine sleep nog wel mooi..maar om nou te zeggen dat je de grond voor ons allemaal gaat vegen,nee dat hoeft voor mij niet.....

26-06-2006, 19:55

Citaat door tempted_2_touch:
Sommige die hebben echt van die lange slepen ... sorry ik vind dat schandalig... je bent de bruid toch niet dat je een sleep aan je jurk hebt:... maar echt he sommige die hebben echt een 1 meter lange sleep van hier tot Tokio:....

Laatst had ik er 1 meegemaakt die was al ergens in de 30 ofzo komt ze binnen met een lange sleep... ech voorschut hoor dat kan toch niet... : volgens mij wou ze haar bruiloft nog een keer beleven:

en een meid met een lange sleep en een diadeem op haar hoofd O MY GOD doe effe normaal....

doe gewoon een leuke lebsa of caftan aan zonder te veel gefriemel okee omdat het [B]MODA is een kleintje... want het is ech M3AYAK wat sommige dames doen .... hahahaha 3anda Sleep [/B]
Heb ik óók meegemaakt!
De schoonzus van de vrouw,kwam binnen met witte takshita met sleep en alles erop en eraan en diadeem
gingen ze foto nemen je kon neit zien wie de bruid was

en een keer een meid,met hoepel, kroon en alles erop en eraan!
hoor je haar roepen:aan de kant iedereen,(omdat ze er neit door pastte met de hoepel:giechel

26-06-2006, 19:59
Het is ook helemaal niet toegestaan om zo'n lange sleep te hebben binnen de islaam.

De Profeet salallahoe'aleyhi wa salaam stond hen (de vrouwen) toe om ze tot op de lengte van een elleboog te laten slepen, maar niet meer dan dat. Fragment uit fatwa van Sheikh Mohammed ibn Saalih ibn ‘Othaymien voor Al-Daw’ah magazine, editie nummer 1765, pagina 55.

26-06-2006, 20:27
een sleepje ok! Maar een diadeem

Okok als je 2 dames hebt met dezelfde kleding en zelfde diadeempje dan kan je nog zeggen dat je de bruidsmeisjes bent...

Maareh als gast binnen komen met kroon

26-06-2006, 20:50

Citaat door ambitiontje:
een sleepje ok! Maar een diadeem

Okok als je 2 dames hebt met dezelfde kleding en zelfde diadeempje dan kan je nog zeggen dat je de bruidsmeisjes bent...

Maareh als gast binnen komen met kroon
sleepje jah... maar veel hebben een SLEEP

26-06-2006, 20:53
Ja of niet zaimak ze gaan naar een trouwerij en denken dat het die van zijn ze zijn gek

26-06-2006, 21:26

Citaat door wagga:
nou bij ons is t zo dat een pasgetrouwd bruidje wel gedressed hoort te zijn, maar zonder kroon, dat weer niet, maar wel met jurken en hoepels en slepen, in onze familie hebben ze dat bijna allemaal, slepen zijn al heel lang in, en kleine hoepels voor onder een takshita ook.... omdat de jurken van beneden heel wijd uitlopen vandaar....
nou sorry hoor echt m3ayak dat doe je toch niet... je bent al bruid geweest nu is het de beurt aan een ander

26-06-2006, 21:35



Citaat door weegschaal25:
ik vind van niet, als je een takshita met sleep hebt, wil dat niet gelijk zeggen dat je op een bruidje moet lijken, een bruidje heeft sowieso veel meer, denk aan grote sieraden en sluiers, kapsel, make-up, grote hoepel enzovoorts...zelfs het loopje is anders
bij ons in de familie worden er ook jurken met slepen gedragen (maar niet van 3 meter ) en ook niet omdat t pasgetrouwde bruidjes zijn maar omdat t gewoon in is, en hele wijde lange mouwen, is heel normaal bij ons, toch ziet een bruidje er mooier uit vind ik en is de takshita toch anders.....ik zie toch wel echt t verschil.... (maar een ieder heeft zn mening)
mouwen okee.... maar ik heb echt slepen gezien die lang zijn .... ik heb het over slepen waar je gewoon niet mee de dansvloer op kan... zi ehet gewoon iedere keer terug...als ik op een bruiloft ben echt

26-06-2006, 21:36

Citaat door tempted_2_touch:
nou sorry hoor echt m3ayak dat doe je toch niet... je bent al bruid geweest nu is het de beurt aan een ander
helemaal met je eens

26-06-2006, 21:40

Citaat door weegschaal25:
hahah ja grappig wollah, maar t is echt omdat t in is...je ziet steeds meer meiden ermee lopen....des te beter, blijft iedereen maar lekker op zn stoel zitten
jah ZE3MA MODA ... nee meiden doe beter gewoon de normale lebsa aan is veel handiger en leuker

Pagina's : [1] 2 3