Bekijk volle/desktop versie : "Help, leuke ideeen,tips gevraagd".



Pagina's : [1] 2 3 4

26-06-2006, 11:09
Dames, kan er iemand leuke tips geven van dinges die je kan doen op een bruiloft,.... ik denk aan iets origineels, speciaals weet alleen niet wat?

Dus alle ideen zijn welkom! bedankt alvast!

26-06-2006, 12:02


Nou Ik Heb Een Keer Meegemaakt Dat Het Bruidspaar Het Buffet Openede En Dat Er Voor Hun Twee Midden Op De Dansvloer Een Tafel Voor Twee Werd Gedekt En Dat Ze Daar Gingen Eten Was Een Mooi Gezicht Met Kaarslicht Natuurlijk..

En Met Het Binnenkomen Van De Taart Alle Lichten Uit En Dan Alleen De Sissers Op De Taart En Het Camera Liht Weet Je Hoe Mooi Dat Is En Dan Ook Nog In Dat Donker De Taart Aansnijden En Samen Even O Een Nummertje Schuivelen Is Een Praxchtig Gezicht

26-06-2006, 12:06

Citaat door yassinelievie:
Nou Ik Heb Een Keer Meegemaakt Dat Het Bruidspaar Het Buffet Openede En Dat Er Voor Hun Twee Midden Op De Dansvloer Een Tafel Voor Twee Werd Gedekt En Dat Ze Daar Gingen Eten Was Een Mooi Gezicht Met Kaarslicht Natuurlijk..

En Met Het Binnenkomen Van De Taart Alle Lichten Uit En Dan Alleen De Sissers Op De Taart En Het Camera Liht Weet Je Hoe Mooi Dat Is En Dan Ook Nog In Dat Donker De Taart Aansnijden En Samen Even O Een Nummertje Schuivelen Is Een Praxchtig Gezicht
Wel leuke ideetjes hoor! Vooral dat eerste, maar ik denk dat mijn te verlegen gaat zijn,....ik ga het hem wel eens vragen hoor.

En heb je maybe tips ipv pralines uitdelen, wat zou je anders kunnen uitdelen?

26-06-2006, 12:11
Wat Zijn Pralines??

Weet Je Wat Ook Leuk Is?? Ik Weet Niet Welke Kleuren Je Gaat Dragen Tekshita.. Maar Die Van Mij Had Bijvoorbeeld Toen Ik Een Oranje Tekshita Aanhad Zelf Dus Een Licht Oranje Blouse Aangedaan Met Een Iets Donkere Stropdas In Het Oranje Dat Cobineert Echt Mooi Met Jou Kleren Dan En Dat Heeft Mijn Lievie Bij Al Mijn Kleren Gedaan Stond Echt Prachtig

26-06-2006, 12:13



Citaat door yassinelievie:
Wat Zijn Pralines??

Weet Je Wat Ook Leuk Is?? Ik Weet Niet Welke Kleuren Je Gaat Dragen Tekshita.. Maar Die Van Mij Had Bijvoorbeeld Toen Ik Een Oranje Tekshita Aanhad Zelf Dus Een Licht Oranje Blouse Aangedaan Met Een Iets Donkere Stropdas In Het Oranje Dat Cobineert Echt Mooi Met Jou Kleren Dan En Dat Heeft Mijn Lievie Bij Al Mijn Kleren Gedaan Stond Echt Prachtig
Ja, nu je het zegt heb ik ook al eens meegemaakt,....is best wel origineel. Ik vind het altijd fijn om iets leuks te doen, want uiteindelijk is een trouwe cliche en met zo'n dingen heb je iets anders he. Welke gerechten en dessert had jij?

26-06-2006, 12:16
Ik Had Een Groot Bord Salade.. Daarna Vispestilaa En Daarna Vlees Met Pruimen En Daarna Ieder Een Coupe Ijs Met Een Sisser Erin Is Een Mooi Gezicht

Bij Debruidsjurk Gingen Al Mijn Nichten In Een Rij Staan Aan Twee Kanten Zodat Je Een Gangpad Krijgt.. En Daar Moesten Wij Doorheen Lopen Toen We De Bruidsjurken Aanhadden .. En Mijn Nichten Dus Hadden Allemaal Een Roos Vast En Die Hielden Ze Dus In De Lucht Zodat We Zogenaamd Door Een Boog Liepen Met Rozen Was Ook Heel Erg Mooi

26-06-2006, 12:23

Citaat door yassinelievie:
Ik Had Een Groot Bord Salade.. Daarna Vispestilaa En Daarna Vlees Met Pruimen En Daarna Ieder Een Coupe Ijs Met Een Sisser Erin Is Een Mooi Gezicht

Bij Debruidsjurk Gingen Al Mijn Nichten In Een Rij Staan Aan Twee Kanten Zodat Je Een Gangpad Krijgt.. En Daar Moesten Wij Doorheen Lopen Toen We De Bruidsjurken Aanhadden .. En Mijn Nichten Dus Hadden Allemaal Een Roos Vast En Die Hielden Ze Dus In De Lucht Zodat We Zogenaamd Door Een Boog Liepen Met Rozen Was Ook Heel Erg Mooi
dat is ook wel leuk he, daar ga ik ook aan denken.

En pralines zijn chocolade zo van die kleine chocolade ingepakt in papier, en daarmee rond gaan.

26-06-2006, 12:29
Je Kan Ook Soesjes Uitdelen

26-06-2006, 12:41
soesje smelten!
een blousje in dezelfde kleur is een beetje overdreven(vind ik) ik zou een bijpassend stropdas doen, en in het midden met zijn tweeen eten is wel heel leuk ja, dat ik even een witte cobo aantrek en gezellig mee eet.

- ik zal insha allah 3 jurken excl bruidsjurk dragen
jurk 1. wil ik dansen
jurk 2. wil ik dat hij lerbeja aan heeft en zijn/mijn neefjes ook lerbeija
jurk 3. lermarija
jurk 4. bruidsjurk met mijn/zijn nichtjes met bruidsjjurkjes aan die rode roze blaaedjes zullen gooien
zo heb je toch iedere keer iets leuks. De bedankjes persoonlijk uitdelen zo ben je meer betrokken met je eigen bruiloft

26-06-2006, 12:55
Ik merk dat heel wat ideetjes nieuw zijn voor sommigen terwijl het voor mij juist oud is. Grappig!!! Zal ik dan ook maar een aantal dingetjes zeggen, misschien dat iemand het leuk vindt.

liefs Aziza

26-06-2006, 13:00

Citaat door Konijntje_Aziza:
Ik merk dat heel wat ideetjes nieuw zijn voor sommigen terwijl het voor mij juist oud is. Grappig!!! Zal ik dan ook maar een aantal dingetjes zeggen, misschien dat iemand het leuk vindt.

liefs Aziza

Ja voor mij ook..

26-06-2006, 13:03

Citaat door rifia117:

Ja voor mij ook..


Mijn zus en ik zijn aan het bedenken wat wij weer anders kunnen doen op onze bruiloft. Het wordt alleen maar moeilijker!!!!

26-06-2006, 13:04


Maar ik zou dus ook voor dezelfde kleur stropdas gaan en niet dezelfde kleur overhemd. Dat maakt het alleen maar TE!!! (mijn mening )

26-06-2006, 13:07
meer ideetjes...

26-06-2006, 13:11

Citaat door Konijntje_Aziza:


Mijn zus en ik zijn aan het bedenken wat wij weer anders kunnen doen op onze bruiloft. Het wordt alleen maar moeilijker!!!!
Ah okee leuk..

Pagina's : [1] 2 3 4