Bekijk volle/desktop versie : Wakiel Van De Koning Aangeklaagd



Pagina's : [1] 2

25-06-2006, 21:26
25 6 2006 MAROKKO
EEN PAAR WERKNEMERS VAN EEN HOTEL GENAAMD SOFITEL HEBBEN EEN OFICIER VAN JUSTITIE AANGEKLAAGD WEGENS SEKSUELE INTIMIDATIE.
HETZELFDE OFICIER VAN JUSTITIE HEFT DAARNA WEER GEBOEKT BIJ HETZELFDE HOTEL NADAT DE AANKLAGERS GEEN BEVREDIGEND RESULTAAT HEBBEN BEREIKT.
DIT IS EEN SUPER VERKORTE VERSIE UIT DE MAROKKAANSE KRANT al OESBOEIA NUMMER 81.



MAAR HET IS IN IEDER GEVAL EEN STAP IN DE GOEDE RICHTING DAT DE KRANT EROVER BERICHT

25-06-2006, 21:45


oja ik dacht dat dat soort dingen in marokko niet VOORKOMEN

27-06-2006, 21:23

Citaat door misterroos:
25 6 2006 MAROKKO
EEN PAAR WERKNEMERS VAN EEN HOTEL GENAAMD SOFITEL HEBBEN EEN OFICIER VAN JUSTITIE AANGEKLAAGD WEGENS SEKSUELE INTIMIDATIE.
HETZELFDE OFICIER VAN JUSTITIE HEFT DAARNA WEER GEBOEKT BIJ HETZELFDE HOTEL NADAT DE AANKLAGERS GEEN BEVREDIGEND RESULTAAT HEBBEN BEREIKT.
DIT IS EEN SUPER VERKORTE VERSIE UIT DE MAROKKAANSE KRANT al OESBOEIA NUMMER 81.



MAAR HET IS IN IEDER GEVAL EEN STAP IN DE GOEDE RICHTING DAT DE KRANT EROVER BERICHT
wakiel???????



wat betekent dat? is dat ook nederlands?


eigelijk zou het hele zooitje van de regering best eens naar huis mogen....

28-06-2006, 00:17
Ik klaag vrijwel die hele regeringsbeleid aan!

28-06-2006, 09:33


Hebben ze ´t niet in de doofpot gestopt
Sodeju zeg, Marokko wordt steeds ´moderner´.

28-06-2006, 09:37

Citaat door misterroos:
oja ik dacht dat dat soort dingen in marokko niet VOORKOMEN
In de krant niet

maar op straat wel


dus is het goed dat het in de krant komt...en dit berciht kan best eens waar zijn, want niet alles wat in de krant staat is waar

dat weten we nu allang, of niet soms

28-06-2006, 09:41
Gaviel paas me eens een punt

28-06-2006, 13:47

Citaat door Selaila:
Hebben ze ´t niet in de doofpot gestopt
Sodeju zeg, Marokko wordt steeds ´moderner´.
ik denk dat ze juist nog 'moderner' zouden zijn als ze het in de doofpot zouden stoppen.

28-06-2006, 13:53

Citaat door yuba II:
wakiel???????



wat betekent dat? is dat ook nederlands?


eigelijk zou het hele zooitje van de regering best eens naar huis mogen....
"Wakiel" betekent letterlijk "gemachtigde" of "vertegenwoordigende". Maar het gaat in het bovenstaande stuk om een officier van justitie.


En ik zie het bovenstaande niet echt als vooruitgang. Er moet wat mee gedaan worden, erover praten is niet genoeg. Zoals ook met die waarheidscommissie, wat heb je eraan? Je mag praten, maar je mag geen namen noemen en o wee als je de naam van de koning noemt. Allemaal onzin, het wordt tijd voor actie.

28-06-2006, 18:16

Citaat door Atlasleeuw:
"Wakiel" betekent letterlijk "gemachtigde" of "vertegenwoordigende". Maar het gaat in het bovenstaande stuk om een officier van justitie.


En ik zie het bovenstaande niet echt als vooruitgang. Er moet wat mee gedaan worden, erover praten is niet genoeg. Zoals ook met die waarheidscommissie, wat heb je eraan? Je mag praten, maar je mag geen namen noemen en o wee als je de naam van de koning noemt. Allemaal onzin, het wordt tijd voor actie.
waarom zegt ie dan niet gewoon, officier van justitie of zo? neemt ik an dat we chinees kennen?


het is uiterard onzin, want aan elke hoge functionaris die je oppakt zit nog een hogere functionaris die mogelijk in verlegenheid gebracht kan worden.

of het moet gaan om een imago zuivering van de regering....

06-07-2006, 12:46

Citaat door yuba II:
wakiel???????



wat betekent dat? is dat ook nederlands?


eigelijk zou het hele zooitje van de regering best eens naar huis mogen....
wakiel )is dariga en arabisch iemand die in naam van de koning spreekt)van de koning was zogoed als onschendbaar vandaar dat ik het woord gebruikte.

06-07-2006, 12:48

Citaat door Selaila:
Hebben ze ´t niet in de doofpot gestopt
Sodeju zeg, Marokko wordt steeds ´moderner´.
jaja steeds moderner

06-07-2006, 12:52



Citaat door gaviel:
In de krant niet

maar op straat wel


dus is het goed dat het in de krant komt...en dit berciht kan best eens waar zijn, want niet alles wat in de krant staat is waar

dat weten we nu allang, of niet soms
inderdaad op straat gebeurd alles altijd al

nou als dit in de krant staat dan moet het waar zijn want hiermee hebben een paar machtige personen zeker veel last gehad

06-07-2006, 12:57

Citaat door Atlasleeuw:
"Wakiel" betekent letterlijk "gemachtigde" of "vertegenwoordigende". Maar het gaat in het bovenstaande stuk om een officier van justitie.


En ik zie het bovenstaande niet echt als vooruitgang. Er moet wat mee gedaan worden, erover praten is niet genoeg. Zoals ook met die waarheidscommissie, wat heb je eraan? Je mag praten, maar je mag geen namen noemen en o wee als je de naam van de koning noemt. Allemaal onzin, het wordt tijd voor actie.
het is zeker een vooruitgang als het gaat om transparantie en moed van de media
en vooral de slachtoffers die zo een machtige persoon)eerst was het taboe )aan te klagen en zelfs te demonstreren want ook dat hebbe ze gedaan.
actie is al BEGONNEN door erover te kunnen praten..........
denk je dat de koning alles wist ..........nee hoor.

06-07-2006, 13:01

Citaat door Zackia:
ik denk dat ze juist nog 'moderner' zouden zijn als ze het in de doofpot zouden stoppen.
inderdaad iemand met een pistool voorzien van een geluiddemper vermoorden is ook MODERN.

Pagina's : [1] 2