Bekijk volle/desktop versie : waargebeurt de dood van mijn broer



24-06-2006, 23:06
mn broer is getrouwt met een nicht van me uit frankrijk, hij heeft haar hierheen gehaalt naar nederland het was een geweldig stel.
mijn broer was 27 en zn vrouw 24.
ze waren echt geweldig..todat mn broer teveel begon te drinken.
ze hadden vaak ruzie en eindigde altijd in slaande ruzies.
zn vrouw was het zat ze hadden een dochtertje gekregen en daarmee dachten wij dat hij wel zou gaan verandren..maar het werd alleen maar erger.
zn vrouw was al 3 jaar niet meer op vakantie geweest naar marokko.
ze hoorde dat haar oma ernstig ziek was en zou en moest naar marokko maar mn broer had haar papieren nog niet rond..dus was het niet makkelijk om zo maar de douane over te gaan.
ze werd zwanger van haar tweede kindje.
we waren allemaal zo blij voor dr.
tot op de dag dat de nachtmerry echt begon.
mn broer dreigde haar altijd met de dood.
maar hij zou het never nooit doen hij hield van dr en van zn dochter.
maar dan kun je zien wat drank met je doet.
hij had een personeels feestje en had had aardig wat opgehad.
kwam dronken thuis en was hele maal de kluts kwijt.
hij begon te schreeuwen en met de meubels te gooien.
zn vrouw was als de doods...
zn dochtertje werd wakker en begon te huilen.
hij draaide zich om en zei w8 maar ik vermoord je..hij liep naar de slaapkamer om zn dochtertje te bekijken..
maar zn vrouw zo bang en dacht dat ie een mes zou pakken.
ze opende de deur van de balkon schreeuwde en sprong van de tweede verdieping (flat) naar beneden.
toen me broeer weer in de woonkamer was zag ie haar niet. de buren hadden ondertussen al de politie gebeld.
en die was er binnen enkelle minuten.
mn broer werd gearesteert en meegenomen naar het bureua. hij verklaarde hoe het was gegaan zoals ik hierboven heb vermelt.
zn vrouw was zwanger en moest voor controle in het ziekenhuis blijven.
we waren allemaal op bezoek geweest bij dr.
we vonden het verschrikkelijk.
maar gelukkig en soub3an allah er was niks met het kindje gebeurt en met haar ook niet.
en zo werd ze uit het ziekenhuis onslagen.
en moest zij ook haar verhaal bij de politie doen.
zij verklaarde dat mn broer haar wilde doden en van het balkon heeft geduwt.
tegen mn broer werd 2 jaar geeisttegen poging tot moord op 2 personen haar en de baby.
de twee jaren gingen voorbij en kwam vrij.
hij moest scheiden dat wou zn vrouw .
want ze wou opnieuw trouwen.
het was zo raar mn broer stemde met haar mee en wou geen wraak meer nemen.
terwijl mn vader het niet wou dat hij van haar ging scheiden om haar zo te laten en voor haar leugens waar mn broer 2 jaar voor heeft gezeten zal boette in deze wereld.
en zo gingen we naar marokko in de hoop dat mn broer zn zoontje van 2 jaar zou kunnen zien die hij nooit heeft gezien.
zn vrouw was ook in marokko maar had de kinderen nietr meegenomen.
mn broer baalde als een stekker en het enigste wat ie wou is zn kinderen zien.
ze gingen naar de ambasade om te tekenen.
ze hadden een regeling getroffen hij zou zn zoontje krijgen en zij zzou voor het meisje zorgen, en zo doende waren ze gescheiden.
en toen begon mn broer alleen over de dood te praten.
dat ie over mn andre broer droomde die ook is overleden aan een treinongelukt.
dat ie hem vertelde dat er een plaats voor m is bij hem in de buurt.
mn moeder lachte maar tegelijk had zze een brok in dr keel.
hij had dag en nacht wierook aan. mn moeder ergerde zich aan die geur.
tpt op een dag de vriend van mn broer bij mn moeder kwam en haar vertelde dat,

word vervolgt

24-06-2006, 23:20


is het waargebeurd??
is het wel zo... gwn volhouden
xxx- jes 1e fan

25-06-2006, 14:43
het is waar gebeurt en ik ga zo verder met het verhaal

25-06-2006, 14:46
watt Erruggggggg, Ga Gauw Verderrrrrrrrrrrrrrrrrr Pleazzeeeeeeeeeeeeeeeee. En Sterkte Bij Het Schrijven.

Was Het Je Broer????????????

25-06-2006, 14:51


ja is mijn broer.:[

25-06-2006, 14:55
ahhhhhhhhh Wat Errug Voor Je En Voor Je Familie. Ik Wens Jullie Veel Sabr. Wanneer Is Dit Gebeurd, Als Ik Vragen Mag??

25-06-2006, 15:55
vervolg.........waargebeurt de dood van mijn broer.


en mn moeder vertelde dat hij samen met mn broer naar de begraafplaats was geweest war min andre broer en de rest van onnze familie leden zijn begraven op had gezocht in de bergen..en daar had scoongemaakt het onkruid had verwijdert en gad aangeveegt en zn vriend vertelde dat hij daar op een plaats wilde worden begraven naast mn andre broer onder een olijven boom in de schaduw.
hij had de plaats helemaal omsingeld met kleine stenen.
mijn moeder schrok en vertelde het verhaal aan ons.
want moeder vond al dat ie zich raar gedraagde alsof ie de dood aan zag komen.
hij had geld staan op de bank in marokko hij had het ersf gehaald en heeft het gegeven aan de moskee in ons dorp.
en daarbij pratte hij de hele dag dag door hoe geweldig hij het zou vinden dat ie zn zoon maar 1 keer in het echt kon zien..
mn moeder vond het raar want er was een regeling getroffen dat hij zn zoontje mocht hebben.
de vakantie was voorbij we moesten terug naar nederland mijn broer zou de vliegtuig terug nemen maar mn moeder durfde hem niet alleen terug te laten en zo besloten mn ouders hem met ons mee terug te nemen met de auto.
we moesten smiddags om 5 uur bij de boot zijn mn broeor wou nog even snel wat eten halen snacks halen voor onderweg...maar het duurde zolang we werden ongerust zou m wat gebeurt zij nee liefe hemel in de verte zagen we m aankomen. mn vader booos omdat we bijna te laat waren voor de boot.
mn moeder sprak m nog aan waar ben je heen geweest maar gaf geen antwoort terug en zn vriend vertelde mn vader ondertussen dat ie afscheid heeft genomen van familileden die wij amper spraken.
mn vader lachtte en zij hij vind het gewoon erg dat hij gescheiden is en dat zn vrouw over een paar maanden weer opneuw trouwt.
de vriend van mn broer vertelde dat dit wel een beetje te was hij vroeg iedereen om vergevins en dat het hem speed dat ie de afgelopen 2 jaar hun niet heeft kunnen zien omdat ie vast zat.
we gingen eg en haalde de boot net op het nippertje.
eenmaal binnen begon ie de hele tijd te huilen opo de schoot van mn moeder en haar vertelde dat ie haar zo miste en wij hadden het niet meer we gingen echt kapot.
we begrepen hem niet terwijl hij alles al zag aankomen.
eindelijk waren we thuis aangekomen in nerderland.
mn broer woonde bij ons in en moest een eigen huis hebben e een baan om voor zn zoon te kunnen zorgen.
hij had een huisje gekregen en een baan,
en zo moest ie wachten todat ie de papieren rond had hij was zo blij dat ie zn zoon kreeg.
en plotseling was ie 4 dagen niet meer bij ons langsgeweest tewijl hij elke middag en avond bij ons kwam eten.
mn moeder maakte zich druk omdat ie haar vertelde: als ik er niet meer ben dan neemt mijn zoon mijn plaats in en zorg voor hem.
mn moeder stuurde mn zus e mn broer naar zn huisje toe ze klopte en belde een paar keer aan maar niemand die open deed.
de volgende dag weer en toen wisten we dat er iets niet klopte.ik sliep die avond bij mn nicht die net getrouwt was en vertelde haar wat er allemaal gebeurt was en hoe vreemd mn broer deed in marokko.
ik ging slapen maar moest alleen maar aan m denken en ik moest plotseling aan mn overleden opa denken de vader van mn moeder.
zo werd het ochtend en ging naar huis.
en zo ging het de hele week elke dag gingen m opzoeken thuis maar deed de deur niet open.
we waren radeloos en waren alleen nog maar met hem bezig.
en na 1 week belde de politie mn zus op.
en vertelde dat de buren een klacht hadden over stank en dat ze mijn broer niet meer zagen. en zo is de politeie erheen gegaan en heeft toen de deur ingetrapt.
ze zagen mn broer op zn bed liggen en je kon niet zonder mondkapje naar binnen het zat er vol met muggen en ja mn broer lag 1 week dood op zn bed terwijl wij zo dicht bij m waren en het niet wisten.
mn zus belde die avond nog mn vader op om het slegte en zware nieuws te vertellen.
mn vader en mn zus besloten het mn moeder niet te vertellen pas de volgende dag.
mn moeder vroeg nog wiedr belde maar hij zei dat het zn vriend was.
mn vader kroop het bed in en begon te draaien en te draaien mn moeder vertelde dat ie ontzettend begon te zweten mn moeder voelde dat er iets niet klopte zon late telefoontje en mn vader die niet in slaap kon vallen.
het was vroeg in de ochtend mn vader sotnd op en was meteen vertrokken om naar het huisje te gaan samen met mn zus ze moesten de belangrijke spullen weghalen want het huis moest worden ontruimt door de politie en zo zag mn zus dat ie fotos had ondre zn kussen van ons allemaal en van zn 2 kids en de kor3an. ze zag dat ie had gekookt en zn kleding had klaargelegt voor de volgende dag dat ie zou waken, maar dat niet gebeurde. mn vadre kon het niet aan vertrok.hij moest ook nog naar de moskee om alles te regen dat ie gewassen moest worden en dat er gebid moest worden vooor hem.
alles rond kwam mn vadre smiddags thuis het slegte nieuws vertellen.
ik wa net van school en zag mn zussen mn broers en mn ouders allemaal huilen in zakte inmekaar ik wist niet wat ik zag en hoorde. en tog bleef ik in me zelf zeggen nee dat kan niet niet weer.
mn moeder was kapot en nu nog steeds 2 zonen nu zo jong nog.
mn ouders gingen naar marokko om m te begraven.
en tegelijkert tijd was zn ex vrouw in marokko met zijn 2 kinderen en mn ouders komden het niet aanzien dat zij daar was om in ondertrouw te gaan.
en zo doende iedre keer als wij op familie bezoek waren en mn broer zn ex er ook was met de kinderen gingen wij kapot.
mn moeder kon het niet om de kindren van mn broer te zien en al helemaal niet om elke dag zn zoon te zien want dat is wat hij wou dat mn moeder voor hem zorgde.
maar mn moeder kon het echt niet meer.
en zo besloot ze het niet te doen om elke dag geconfronteert te worden want ja als ze haar kleinzoon elke dag zou moeten zien is het tog wel een dieppe wobd die iedre keer open barst en mn moeder en wij wouden het laten rusten. terug naar nederland vertelde mn moeder hoe het was gegaan.
er waren zoveel mensen geweest die mn ouders alleen van gezict kende en die hij allemaal ha d op gezocht tijdens zn vakantie in marokko.
een paar maanden later hoorde we dat zn ex getrouwt was.
het kwam bij ons hart aan.
de dagen gingen zo traag voorbij todat we hoorde dat haar vader met haar man naar marokko was gegaan om dat hij ziek was geworden.
haar man en vadre kwamen weer terug en haar man was helemaal gek geworden en zo besloot ze weer te gaan scheiden.
en wollah ze trouwde weer op nieuw alleen nu werd zij ziek.
en wie weet aleen SWT wat er was gebeurt die avond dat mn broer werd gearesteert. tot op een dag ze ons op belde en mn ouders vertelde dat het haar speet en zo deed ze haar verhaal wat er die avond echt gebeurt was...en wat ze na de scheiding met mn broer allemaal heeft moeten doorstaan een straf van alh SWT is.en dat het allemaal door haar moeder komt.
want zij belde haar op en zei tegen haar dat haar broer ging trouwn en dat ze moest komen maar zei kon niet omdat ze nog geen verblijfs vergunnig had en hoog zwanger was.
en zo vertelde haar moeder dat ze voor een miskraam moest zorgen en dat ze bij mn broer wegmoest. en nu nog steeds als we haar zien vertelt ze ons dat ze het erg vind maar daar krijgen we onze broer niet mee terug we nemen het haaar niet kwalijk.
want de dag van mn broer is gekomen en moest gaan.
maar dat hij 2 jaar voor niks heeft gezeten!!
en dat ie in vuur en vlam is gegaan dat ie zn zoon nooit heeft kunnen zien.
wees zuinig met je familie want als het er niet meer is , is het te laat om te denken had ik maar meer tijd met m doorkunnen brengen.....

einde

25-06-2006, 15:57
is nu 3 jaar terug presies rond deze tijd gingen we met vakantie. maar als ik er weer over begin is depijn nog net zo erg.

25-06-2006, 19:39
ik hoop dat allah jullie veel sabr geeft. ik vind het zo erg voor jou en je familie dat dit jullie moet overkomen. ik begrijp sommige mensen niet ze gunnen niemand hun geluk.

maar verstoot die kleine kinderen niet, hun hebben nix met de fouten van hun moeder te maken. en de laatste wens van je broer was om voor zijn zoon te zorgen. probeer je moeder over te halen om dat te doen. want voordat je het weet is het over en dan krijg je er spijt van. (als je over iets wilt praten mag je me altijd pmen)

groetjes van mij.................

26-06-2006, 12:10
thaks meid.