Bekijk volle/desktop versie : Grote Satan laat 14 Saudiërs vrij uit Guantanamo



Pagina's : [1] 2

24-06-2006, 20:02
Veertien Saudiërs zijn zaterdag vrijgelaten uit het gevangenenkamp Guantanamo en naar hun thuisland gebracht. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van defensie bekendgemaakt.

De Verenigde Staten hebben inmiddels 310 gedetineerden vrijgelaten uit het detentiecentrum en hen overgedragen aan hun landen van herkomst. Er zitten nog zo'n 450 gevangenen vast in Guantanamo, onder wie 120 die in aanmerking komen voor vrijlating of overdracht aan het thuisland.

Bron: http://www.nieuws.nl/246036/VS_laat_14_Saudi%26235%3Brs_vrij_uit_Guantanamo

Alhamdulillah .

24-06-2006, 20:43



Citaat door _S_t_r_ij_d_e_r:
Veertien Saudiërs zijn zaterdag vrijgelaten uit het gevangenenkamp Guantanamo en naar hun thuisland gebracht. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van defensie bekendgemaakt.

De Verenigde Staten hebben inmiddels 310 gedetineerden vrijgelaten uit het detentiecentrum en hen overgedragen aan hun landen van herkomst. Er zitten nog zo'n 450 gevangenen vast in Guantanamo, onder wie 120 die in aanmerking komen voor vrijlating of overdracht aan het thuisland.

Bron: http://www.nieuws.nl/246036/VS_laat_14_Saudi%26235%3Brs_vrij_uit_Guantanamo

Alhamdulillah .
Alsof dat tuig in Saoedi Arabië wel veilig is.

Je hebt zeker niet gezien hoe de Saoedische overheid omgaat met de volgelingen van Oudschaamhaar Bin Lafbek. Die worden daar zonder pardon doodgemarteld.

Dit is gewoon een smerige streek van Bush. Hij geeft die gevangenen gewoon in handen van de Saoedische overheid die er wel even korte metten zal maken.
Bush maakt goede sier omdat hij 14 mensen vrij laat. Maar hij weet wel zeker dat die lui geëlimineerd zullen worden zonder dat hij zelf vuile handen krijgt.

Het uitleveren van deze mensen aan de Saoedis is niets anders dan een verkapt doodvonnis van die smerige Sjorsje Boesj.

Allahu Akhbar? Alhamdulillah? Ik dacht het niet in deze.

24-06-2006, 20:51

Citaat door _S_t_r_ij_d_e_r:
Veertien Saudiërs zijn zaterdag vrijgelaten uit het gevangenenkamp Guantanamo en naar hun thuisland gebracht. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van defensie bekendgemaakt.

De Verenigde Staten hebben inmiddels 310 gedetineerden vrijgelaten uit het detentiecentrum en hen overgedragen aan hun landen van herkomst. Er zitten nog zo'n 450 gevangenen vast in Guantanamo, onder wie 120 die in aanmerking komen voor vrijlating of overdracht aan het thuisland.

Bron: http://www.nieuws.nl/246036/VS_laat_14_Saudi%26235%3Brs_vrij_uit_Guantanamo

Alhamdulillah .
Moeten ze wel blij zijn. Saudie-Arabie onthoofd 'terroristen'.

Ze kunnen beter asiel gaan aanvragen in een andere land.

24-06-2006, 20:53

Citaat door _S_t_r_ij_d_e_r:
Veertien Saudiërs zijn zaterdag vrijgelaten uit het gevangenenkamp Guantanamo en naar hun thuisland gebracht. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van defensie bekendgemaakt.

De Verenigde Staten hebben inmiddels 310 gedetineerden vrijgelaten uit het detentiecentrum en hen overgedragen aan hun landen van herkomst. Er zitten nog zo'n 450 gevangenen vast in Guantanamo, onder wie 120 die in aanmerking komen voor vrijlating of overdracht aan het thuisland.

Bron: http://www.nieuws.nl/246036/VS_laat_14_Saudi%26235%3Brs_vrij_uit_Guantanamo

Alhamdulillah .
Die 14 zullen het in Saudi zwaarder te verduren krijgen dan in Guantanamo, en dat op basis van Islamitisch-geinspireerde wetgeving in Saudi.

Bovendien is de kans er ook dat ze na terugkomst in Saudi "verdwijnen". Wie denk je dat volgt om te kijken of ze wel volgens mensenrecht behandeld worden? nieuws.nl? Ik dacht het niet.

Het terugzenden naar Saudi vanuit Guantanamo zie jij als "overwinning", dat vind ik nogal vaag eerlijk gezegd, want het zou maar zo een doodsvonnis voor ze kunnen betekenen.

Dus er blijven er zo'n 330 over? Als ik het goed begrijp zijn dat dan de psychopaten?

24-06-2006, 20:57



Citaat door SUPER_MAROC:
Die 14 zullen het in Saudi zwaarder te verduren krijgen dan in Guantanamo, en dat op basis van Islamitisch-geinspireerde wetgeving in Saudi.

Bovendien is de kans er ook dat ze na terugkomst in Saudi "verdwijnen". Wie denk je dat volgt om te kijken of ze wel volgens mensenrecht behandeld worden? nieuws.nl? Ik dacht het niet.

Het terugzenden naar Saudi vanuit Guantanamo zie jij als "overwinning", dat vind ik nogal vaag eerlijk gezegd, want het zou maar zo een doodsvonnis voor ze kunnen betekenen.

Dus er blijven er zo'n 330 over? Als ik het goed begrijp zijn dat dan de psychopaten?
Al die landen zoals Marokko, Algerije, Jordanie, Syrie, Egypte etc hebben de gevangenen die uit Guantanamo Bay vrijkwamen direct opgepakt en gemarteld.

24-06-2006, 20:58

Citaat door SUPER_MAROC:
Die 14 zullen het in Saudi zwaarder te verduren krijgen dan in Guantanamo, en dat op basis van Islamitisch-geinspireerde wetgeving in Saudi.

Bovendien is de kans er ook dat ze na terugkomst in Saudi "verdwijnen". Wie denk je dat volgt om te kijken of ze wel volgens mensenrecht behandeld worden? nieuws.nl? Ik dacht het niet.

Het terugzenden naar Saudi vanuit Guantanamo zie jij als "overwinning", dat vind ik nogal vaag eerlijk gezegd, want het zou maar zo een doodsvonnis voor ze kunnen betekenen.

Dus er blijven er zo'n 330 over? Als ik het goed begrijp zijn dat dan de psychopaten?
Iedereen die een beetje gevaar vormt voor Saudische koningshuis wordt onthoofd.

24-06-2006, 20:59
Moge Allah het vergemakkelijken voor ons broeders en hun het Paradijs doen binnentreden! Moge Allah de onrechtvaardige volk vernietigen! Allahoumma ameen!

24-06-2006, 21:05
Ja _S_t_r_ij_d_e_r

Je hebt een droombeeld (nachtmerrie?) van wat Saudi Arabia is. De grote steden zijn volledig modern, met big shopping malls, enzovoort.

Positie van vrouwen is ook stukken beter dan veel mensen denken, en verbetert nog altijd!

Ik heb voor een jaar in de Golf gewerkt, met name de emiraten, maar ook gereisd daar. Ik heb er veel Saudis gesproken, die natuurlijk uit Saudi reizen naar de kleine golfstaten om legaal alcohol te kunnen drinken, naar de film te kunnen gaan, en ze bezoeken vaak ook prostituees.

[SIZE="4"]99 van 100 houdt van Holland. Amsterdam, de coffeeshops, de wallen met de hoertjes, maar de wat nettere Saudis zijn even enthousiast maar dan over Cruijff en van Basten, ze kennen het allemaal, en hun ogen beginnen te stralen als ze erover praten.[/SIZE]

Ook complimenteerden ze me dat ik als moderne, westersgekleedde vrouw, gewoon in een nachtclub was, en danste, en een drankje dronk.

Ze worden er gek van als er alleen maar prostituees zijn, en waren blij dat ik gewoon voor de gezelligheid kwam. Ben ook steeds met heel veel respect behandeld, en niet als een stuk vlees, zoals veel in NL wel doen in clubs. Ik voelde me soms net een prinses, zoveel eer als ik van sommigen kreeg!

In al die tijd is er slechts 1 persoon geweest die ZWAAR DRONKEN zei dat ie me niet vertrouwde omdat ik wel een geheime amerikaanse of israelische agente kon zijn, en hij zat zelf dus heineken te drinken, viel bijna van z'n stoel af, zo dronken, en had 2 prostituees aan z'n tafeltje.

Zijn dat de Saudi Jihadstrijders waar jij je mee identificeert?

24-06-2006, 21:07
Welkomstcomitee staat denkelijk al te wachten...


Citaat:
Saudiërs pakken tientallen radicale moslims op
RIYAD - Veiligheidstroepen in Saudi-Arabië hebben de afgelopen weken zeker 43 vermeende militante moslims opgepakt. Volgens de staatstelevisie zijn dertien arrestanten „betrokken bij terroristische activiteiten”. De rest zou banden hebben met radicaal-islamitische organisaties. Onder de arrestanten, die in verscheidene delen van Saudi-Arabië zijn opgepakt, zijn een Irakees, een Ethiopiër en twee Somaliërs. De meeste verdachten zijn al in mei in de kraag gevat.

De Saudische autoriteiten voeren al lange tijd strijd tegen radicale groepen die de door de Verenigde Staten gesteunde monarchie omver willen werpen. De activisten zouden banden hebben met het terreurnetwerk al-Qaida van Osama bin Laden, een geboren Saudiër.

24-06-2006, 21:08

Citaat door SUPER_MAROC:
Ja _S_t_r_ij_d_e_r

Je hebt een droombeeld (nachtmerrie?) van wat Saudi Arabia is. De grote steden zijn volledig modern, met big shopping malls, enzovoort.

Positie van vrouwen is ook stukken beter dan veel mensen denken, en verbetert nog altijd!

Ik heb voor een jaar in de Golf gewerkt, met name de emiraten, maar ook gereisd daar. Ik heb er veel Saudis gesproken, die natuurlijk uit Saudi reizen naar de kleine golfstaten om legaal alcohol te kunnen drinken, naar de film te kunnen gaan, en ze bezoeken vaak ook prostituees.

[SIZE="4"]99 van 100 houdt van Holland. Amsterdam, de coffeeshops, de wallen met de hoertjes, maar de wat nettere Saudis zijn even enthousiast maar dan over Cruijff en van Basten, ze kennen het allemaal, en hun ogen beginnen te stralen als ze erover praten.[/SIZE]

Ook complimenteerden ze me dat ik als moderne, westersgekleedde vrouw, gewoon in een nachtclub was, en danste, en een drankje dronk.

Ze worden er gek van als er alleen maar prostituees zijn, en waren blij dat ik gewoon voor de gezelligheid kwam. Ben ook steeds met heel veel respect behandeld, en niet als een stuk vlees, zoals veel in NL wel doen in clubs. Ik voelde me soms net een prinses, zoveel eer als ik van sommigen kreeg!

In al die tijd is er slechts 1 persoon geweest die ZWAAR DRONKEN zei dat ie me niet vertrouwde omdat ik wel een geheime amerikaanse of israelische agente kon zijn, en hij zat zelf dus heineken te drinken, viel bijna van z'n stoel af, zo dronken, en had 2 prostituees aan z'n tafeltje.

Zijn dat de Saudi Jihadstrijders waar jij je mee identificeert?
Dat is zeker waar. Het is ook algemeen bekend dat mannen in Saudie-Arabie met elkaar naar bed gaan omdat contact met vrouwen ten strengste verboden is.

Ik ken een Marokkaan die daar een paar jaar heeft gewerkt en dat was daar doodnormaal.

24-06-2006, 21:16

Citaat door _S_t_r_ij_d_e_r:
Veertien Saudiërs zijn zaterdag vrijgelaten uit het gevangenenkamp Guantanamo en naar hun thuisland gebracht. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van defensie bekendgemaakt.

De Verenigde Staten hebben inmiddels 310 gedetineerden vrijgelaten uit het detentiecentrum en hen overgedragen aan hun landen van herkomst. Er zitten nog zo'n 450 gevangenen vast in Guantanamo, onder wie 120 die in aanmerking komen voor vrijlating of overdracht aan het thuisland.

Bron: http://www.nieuws.nl/246036/VS_laat_14_Saudi%26235%3Brs_vrij_uit_Guantanamo

Alhamdulillah .
Wat leuk nou. Ze zullen vast feestelijk onthaald worden.
Gezellig hoor

24-06-2006, 21:18
In Arabie zeggen ze ook..." Voor jullie jullie godsdienst en voor ons ons godsdienst" Hier bedoelen ze mee, wij doen wat wij willen, en jullie doen wat jullie willen. Maar Arabie is groot de 1 gehoorzaamd de wetten van Allah, de ander laat het, zoals Ryad en Mekka, Medina etc is het niet zo slecht integendeel tot Abu dhabi en dubai qatar etc,,,

24-06-2006, 21:21



Citaat door Mister1979:
Dat is zeker waar. Het is ook algemeen bekend dat mannen in Saudie-Arabie met elkaar naar bed gaan omdat contact met vrouwen ten strengste verboden is.

Ik ken een Marokkaan die daar een paar jaar heeft gewerkt en dat was daar doodnormaal.
Dat valt volgens mij wel mee ik heb daar niks over gehoord iig, behalve 1 jongen die heel erg op een vrouw leek en zijn neus aan het poederen was.

Het doorgeven van mobiele nummers van meiden is een grote bezigheid daar hoor. Ik heb op een gegeven moment gewoon een nieuwe chip gehaald hahah zovaak als ik werd gebeld door vreemden.

Ook is bluetooth ENORM POPULAIR. Cruisen in de auto, ik ben een keer meegegaan. Zaten we dan met 3 meiden in de auto, en dan rondjes rijden, steeds terug over de main road in the city. En dan bluetooth aan! En maar kijken steeds! En als je dan een jongen ziet die je leuk vindt, dan knipperen met de lampen of berichtje sturen, en in een zijstraatje stoppen om telefoonnummer uitwisselen.

Zo gaat het hoor! En ook in de mall, dat is net een disco, zoals daar geflirt wordt! Geweldig vond ik het wel, want het is allemaal heel beschaafd en ik vond het altijd erg fijn hoeveel respect de mannen daar hebben.

In NL is dat wel anders. Het lef dat sommige jongens daar hebben om me zomaar voor xxxx uit te schelden op straat. Die jongens zijn echt verschrikkelijk!!

Ik ben nu wat ouder, en de tijden veranderen, dus jongens, pas maar op want ik geef een draai om je oren als het me nu ooit nog eens gebeurt

24-06-2006, 21:23

Citaat door Asiya_selefia:
In Arabie zeggen ze ook..." Voor jullie jullie godsdienst en voor ons ons godsdienst" Hier bedoelen ze mee, wij doen wat wij willen, en jullie doen wat jullie willen. Maar Arabie is groot de 1 gehoorzaamd de wetten van Allah, de ander laat het, zoals Ryad en Mekka, Medina etc is het niet zo slecht integendeel tot Abu dhabi en dubai qatar etc,,,
Als je er nooit bent geweest moet je ook niks zeggen. Je denkt dat overal brave moslims zijn die zich aan de wetten houden.

Rijke Saudiers geven playboy modellen tienduizenden dollars om met hun naar bed te gaan.

Ze zitten wel elke jaar in Cannes met hun jachten vol vrouwen.

Mannenliefde is bij vele Saudiers heel gewoon omdat contact met vrouwen ten strengste verboden is.

24-06-2006, 21:26

Citaat door SUPER_MAROC:
Dat valt volgens mij wel mee ik heb daar niks over gehoord iig, behalve 1 jongen die heel erg op een vrouw leek en zijn neus aan het poederen was.

Het doorgeven van mobiele nummers van meiden is een grote bezigheid daar hoor. Ik heb op een gegeven moment gewoon een nieuwe chip gehaald hahah zovaak als ik werd gebeld door vreemden.

Ook is bluetooth ENORM POPULAIR. Cruisen in de auto, ik ben een keer meegegaan. [COLOR="Red"]Zaten we dan met 3 meiden in de auto, en dan rondjes rijden, steeds terug over de main road in the city. En dan bluetooth aan! En maar kijken steeds! En als je dan een jongen ziet die je leuk vindt, dan knipperen met de lampen of berichtje sturen, en in een zijstraatje stoppen om telefoonnummer uitwisselen.

Zo gaat het hoor! En ook in de mall, dat is net een disco, zoals daar geflirt wordt! Geweldig vond ik het wel, want het is allemaal heel beschaafd en ik vond het altijd erg fijn hoeveel respect de mannen daar hebben.

In NL is dat wel anders. Het lef dat sommige jongens daar hebben om me zomaar voor xxxx uit te schelden op straat. Die jongens zijn echt verschrikkelijk!!

Ik ben nu wat ouder, en de tijden veranderen, dus jongens, pas maar op want ik geef een draai om je oren als het me nu ooit nog eens gebeurt [/COLOR]
Mogen vrouwen autorijden in SA dan?

Pagina's : [1] 2