Bekijk volle/desktop versie : Jongeren slaan buspassagier dood



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

24-06-2006, 17:11

Citaat:
Jongeren slaan buspassagier dood in Antwerpen
Jongeren hebben zaterdagmiddag in het centrum van Antwerpen een passagier van een bus van De Lijn geslagen en geschopt. De man is overleden. Dat meldt de politie van Antwerpen. Van de daders ontbreekt nog elk spoor.

Hartstilstand
Het slachtoffer kreeg het op buslijn 23 aan de stok met enkele jongeren. Die sloegen en schopten hem, waarop het slachtoffer uitstapte ter hoogte van het Koningin Astridplein. Daar kreeg de man een hartstilstand en stuikte in elkaar. De hulpdiensten probeerden het slachtoffer tevergeefs te reanimeren. Volgens de politie is het nog niet duidelijk of er een verband bestaat tussen de klappen die de man kreeg en de hartstilstand. "Dat moet het verdere onderzoek uitwijzen", zegt Gitti Vacas van de lokale politie.

Lijn
Vervoersmaatschappij De Lijn betreurt het incident ten zeerste, zegt Griet Somers, woordvoerster van De Lijn Antwerpen. De chauffeur van de bus is zwaar geschokt, maar De Lijn benadrukt dat de man goed heeft gehandeld. "Hij heeft onmiddellijk alle hulpdiensten verwittigd", aldus Somers. Het parket van Antwerpen is momenteel ter plaatse.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_225589.html?wt.bron=homeArt1

Tja, van de daders ontbreekt nog elk spoor..

24-06-2006, 17:13


Waar is het toch misgegaan met de jongeren van tegenwoordig

24-06-2006, 17:17

Citaat door Tessie:
Waar is het toch misgegaan met de jongeren van tegenwoordig
ja hebbek nog gehoord da dees gebeurd is.. swel erg he

24-06-2006, 17:30

Citaat door Tessie:
Waar is het toch misgegaan met de jongeren van tegenwoordig
Dat kun je dadelijk vragen aan de mensen die het (mogelijk) gaan verdedigen als er meer van en over de daders bekend is.. Niet om het 1 of ander, maar zo heb je altijd voor en tegenstanders mensen die het kleiner maken of de schuld bij een ander neerleggen, er is altijd wel een excuus, maar nooit reden genoeg..

Die kunnen er vast meer over vertellen

24-06-2006, 17:41



Citaat door AKER3IE_XXL:
die buschauffeurs vragen gewoon om harde klappen..

die klootzakken komen altijd te laat, rijden veel te hard, op het laatste moment remmen ze keihard en denken dat ze altijd voorrang hebben..

tja dat irriteerd heel erg dus hard aanpakken die klote bus chauffeurs
Maar heeft die daarom de dood verdient?

24-06-2006, 17:44

Citaat door AKER3IE_XXL:
ewa wie zegt dat die jongens de intentie hadden om hem te doodde... shit happens...
sorry maar om hem echt kapot te stampe.. moet ge u wel kunne realisere da da een mens is eh.. geen stuk hout of een bal of zo

en trouwens.. de meeste jongens hier in antwerpe zitte zo in elkaar..
ik zou er ni van versgiete als da weeral marokkane zijn woelah

24-06-2006, 17:47

Citaat door Enriquelover:
En je durft jezelf nog wel sociaal te bestempelen
wahaha

24-06-2006, 17:55
wie heeft hier moslims gezegd? ik zei dat het mij ni zou verbaze als het weeral marokkane zoude zijn

24-06-2006, 17:55

Citaat door Enriquelover:
Je bent een raar jochie. Ik hoop niet dat je in het echt zo tegeover mensen staat
Het hele wij tegen jullie gevoel
seg nu die andere het juist zegt.. is da echt da gij homo zijt? heb da al is eerder erges geleze.. sorry eh

24-06-2006, 17:56
er is geen afkomst gemeld dus ga ervan uit dat het blanke zijn als het marokkanen waren was het 100% vermeldt.

24-06-2006, 18:00

Citaat door Strongest:
Nee je begrijpt het niet..

Het gaat om de leden hier die altijd anti-moslims reageren! Maar vast face-2-face niets durven. Hierzo schelden ze bijv. usama helemaal uit en zijn achterban en dergelijke.. maar voor hem.. durven ze totaal niets!! Dat is gewoon hypocriet en misbruik maken van de situatie - dat je achter een beeldscherm zit.

En sowieso.. de meeste discussies worden hier verpest door NEderlanders/niet-moslims die vaak off-topic gaan. Bijv. als er een aanslag is gepleegd door israel op palestijnen.. dan komen zij van: jah, eigen schuld! Die palestijnen hebben 1 jaar terug ook aanslag gepleegd daar en in Sudan vermoorden ze elkaar.. domme moslims.. ETC... An3dje ofzo is de grootste off-topicer! In bericht #2 gaat hij al off-topic in een topic waarin het onderwerp is dat een moslim is vermoord door bijv. amerikaanse kogels! Dan haalt hij bijv. Sudan erbij en dergelijke..

helemaal mee eens!

24-06-2006, 18:01

Citaat door AKER3IE_XXL:
jij homo zij, jij mag geen mening jij bent lager dan varken en jij bent vies en is hollands cultuur..
inderdaad. Zelfs een rioolrat is beter dan hem.

24-06-2006, 18:03



Citaat door Enriquelover:
De meesten zien me hier ook als anti-moslim, terwijl ik dat helemaal niet ben. Omdat iemand niet met je eens is betekent niet dat diegen anti-moslim is. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening zolang er op een respectvolle manier wordt gecommuniceerd

jij bent homo, dus hou je bek!

24-06-2006, 18:05

Citaat door Strongest:
Zeker moslims... he.. racisten... willen jullie dat neit zeggen?.. zo van: die kut moslims weer!!

Zeg het maar hoor..

Wat leuker zou zijn is dat jullie het voor hun neus gaan zeggen - indien het wel moslims waren.. zo niet.. zeg het dan toch - .. Kijken of jullie dan nog zo stoer zijn.. klote racisten!
Volgens mij ben jij telkens degene die dat graag zo wil, niemand heeft het over moslims of wat dan ook zelfs die akersie niet en jij komt om de hoek en het moet daar maar over gaan..

Jij bent een onruststoker jongeman, en als je de topic nog eens doorleest zul je er mogelijk zelf ook achter komen...


Citaat door Strongest:
Nee je begrijpt het niet..

Het gaat om de leden hier die altijd anti-moslims reageren! Maar vast face-2-face niets durven. Hierzo schelden ze bijv. usama helemaal uit en zijn achterban en dergelijke.. maar voor hem.. durven ze totaal niets!! Dat is gewoon hypocriet en misbruik maken van de situatie - dat je achter een beeldscherm zit.

En sowieso.. de meeste discussies worden hier verpest door NEderlanders/niet-moslims die vaak off-topic gaan. Bijv. als er een aanslag is gepleegd door israel op palestijnen.. dan komen zij van: jah, eigen schuld! Die palestijnen hebben 1 jaar terug ook aanslag gepleegd daar en in Sudan vermoorden ze elkaar.. domme moslims.. ETC... An3dje ofzo is de grootste off-topicer! In bericht #2 gaat hij al off-topic in een topic waarin het onderwerp is dat een moslim is vermoord door bijv. amerikaanse kogels! Dan haalt hij bijv. Sudan erbij en dergelijke..
En dan snapt iemand anders het weer niet, of jij bent gewoon slecht in het verwoorden, waar ik me een hoop bij kan voorstellen. Leg het toch niet telkens bij de ander neer..

Maar affijn, als het moslims zijn of marokkanen.. jij bent er over begonnen, alsof dat het geweld anders zou maken, jij bent in en in triest werkelijk waar heel triest dat je zo op de komaf zit

Wat ga je nu doen, mij met je woorden slopen

24-06-2006, 18:06

Citaat door Strongest:
het zou mij niet verbazen als jij een arabier was!
wa voor klootzak zijt gij.. wa heeft da te make met mijn afkomst als ik zeg da het mij ni zou verbaze moesten het marokkane zijn..

het meeste criminaliteit dat hier in antwerpe gebeurd, word door marokkane gepleegd..

en meestal lokke ze het zelf uit woelah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11