Bekijk volle/desktop versie : geef deze jongen raad



Pagina's : [1] 2

23-06-2006, 23:36
nou in madrid keek ze me aan maar ik vond het dom je weet ze prate nie tege me enzo ik was boos nou de hele weg was het raar en keek zij naar me vriend ik vond r toen leuk maar waarom ze zo deed begrijp ik niet toen we aankwame stapte ze uit maar ik keek niet om groeten deed ze niet alsof ik het deed ze ging fotos bekijken toen het nog goed was maar ik weet niet waarom bij het slapen deed ze de deur dicht en mocht hij wel naar binne op de terugweg leek het alsof ik niet meer haar zag maar ze prate niet tegen me ik was boos maar op school zat ze tegenover me ze keek me aan en ik was boos waarom ze me aankeek snapte ik nog niet

wie kan me raad geven jullie

23-06-2006, 23:38


gooi jezelf in de maas,, dat helpt echt]

23-06-2006, 23:39
gaat hij weer

23-06-2006, 23:39

Citaat door TYGER:
nou in madrid keek ze me aan maar ik vond het dom, je weet ze prate nie tege me enzo, ik was boos. nou de hele weg was het raar en keek zij naar me vriend, ik vond r toen leuk maar waarom ze zo deed begrijp ik niet. toen we aankwame stapte ze uit maar ik keek niet om. groeten deed ze niet alsof ik het deed. ze ging fotos bekijken toen het nog goed was maar ik weet niet waarom. bij het slapen deed ze de deur dicht en mocht hij wel naar binnen. op de terugweg leek het alsof ik niet meer haar zag maar ze prate niet tegen me. ik was boos maar op school zat ze tegenover me. ze keek me aan en ik was boos, waarom ze me aankeek snapte ik nog niet.

wie kan me raad geven jullie
Meskien jij ook al!

23-06-2006, 23:41




Wat ben jij gemeen tyger

Letchienatjuh

23-06-2006, 23:41

Citaat door An0niempje:
Meskien jij ook al!

23-06-2006, 23:41

Citaat door Letchienatjuh:


Wat ben jij gemeen tyger

Letchienatjuh
hahahaha.. als je mijn verhaal kan lezen ben je echt slim


23-06-2006, 23:42
voor vandaag geen raad

23-06-2006, 23:45

Citaat door TYGER:
hahahaha.. als je mijn verhaal kan lezen ben je echt slim

Kon die van dat meisje al niet lezen laat staan die van j0u..lijkt net 0f iemand uit gr0ep 3 basisscho0l heeft geschreven

Letchienatjuh

23-06-2006, 23:45

Citaat door TYGER:
nou in madrid keek ze me aan maar ik vond het dom je weet ze prate nie tege me enzo ik was boos nou de hele weg was het raar en keek zij naar me vriend ik vond r toen leuk maar waarom ze zo deed begrijp ik niet toen we aankwame stapte ze uit maar ik keek niet om groeten deed ze niet alsof ik het deed ze ging fotos bekijken toen het nog goed was maar ik weet niet waarom bij het slapen deed ze de deur dicht en mocht hij wel naar binne op de terugweg leek het alsof ik niet meer haar zag maar ze prate niet tegen me ik was boos maar op school zat ze tegenover me ze keek me aan en ik was boos waarom ze me aankeek snapte ik nog niet

wie kan me raad geven jullie
Stuk verdiet

23-06-2006, 23:46

Citaat door Half Blood:
Ay hay..Lberkani rah m3ana..Ash gbarrek? Lebbes?

Letchienatjuh

23-06-2006, 23:46

Citaat door Letchienatjuh:
Kon die van dat meisje al niet lezen laat staan die van j0u..lijkt net 0f iemand uit gr0ep 3 basisscho0l heeft geschreven

Letchienatjuh
ze had haar tekst zonder kommas, punten en grammatica volgorde geschreven

nou, dan kan ik het ook wel

23-06-2006, 23:46



Citaat door TYGER:
nou in madrid keek ze me aan maar ik vond het dom je weet ze prate nie tege me enzo ik was boos nou de hele weg was het raar en keek zij naar me vriend ik vond r toen leuk maar waarom ze zo deed begrijp ik niet toen we aankwame stapte ze uit maar ik keek niet om groeten deed ze niet alsof ik het deed ze ging fotos bekijken toen het nog goed was maar ik weet niet waarom bij het slapen deed ze de deur dicht en mocht hij wel naar binne op de terugweg leek het alsof ik niet meer haar zag maar ze prate niet tegen me ik was boos maar op <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> zat ze tegenover me ze keek me aan en ik was boos waarom ze me aankeek snapte ik nog niet

wie kan me raad geven jullie
je zaadleiders doorknippen

23-06-2006, 23:48
Ze heeft hem hertypt..Doe jij eens ook..

23-06-2006, 23:49

Citaat door MarokkaanseLady:
Ze heeft hem hertypt..Doe jij eens ook..
geen zin

Pagina's : [1] 2