Bekijk volle/desktop versie : Verdriet jongens belazeren je toch...

Pagina's : [1] 2

10-06-2002, 20:57
liefde kan heel mooi zijn.
maar toch brengt het wel vaak pijn.
liefde is pas mooi als het van beide kanten komt
en dat je weet hij houd van mij.

liefde brengt vaak verwarring in je leven.
maar ja naar een goed einde moet je zelf naar streven.
in het begin denk je hij is de ware voor mij.
dan wil je hem het liefst voor altijd aan je zij.

maar dromen zijn hellaas bedrog. want iedere jongen belazert je toch......

11-06-2002, 17:11

bestaat de ware dan nog in deze tijd.......
ik denk het niet. maar toch bedankt voor je reactie schat.

12-06-2002, 12:21
jah of de ware bestaat ligt helemaal aan jezelf hoe jij je dus opstelt!!! je moet er gewoon niet teveel mee bezig zijn dan kom je hem vanzelf tegen!!!!! als allah vind dat het tijd is om je ware tegen tekomen dan zalje die ook tegenkomen! geniet gewoon van je leven en vergeet niet alle guys zijn anders!
IK heb ook hele foute vriendjes gehad en wallah je wilt niet weten wat ik allemaal wel niet in gedachten heb gehad....... ik was van plan om nooit meer iets met een jongen te beginnen ik wilde ook niet meer trouwen en alles ik had het gewoon echt gehad met guys....totdat ik mijn schatje leerde kennen en hij liet me zien dat hij heel anders is!!!! dus het is gewoon elmekteb!!!!
je komt hem echt wel op een dag tegen!!
beslama

12-06-2002, 14:44
i give it up too.

xxanissaxx

12-06-2002, 18:23

hey mojahied nee hoor....... dit keer weet ik zeker....kijk ik weet natuurlijk niet zeker dat hij de ware is en of het altijd goed zal gaan....maar ik weet wel zeker dat hij niet het foute type is als mijn exxen want geloof mij maar daar heb ik wel van geleerd hoor!! En met mijn exxen nam ik ook veel te snel ik kende ze maar net enz maar met mijn huidige vriend heb ik het heel anders gedaan we zijn eerst heel lang goeie vrienden geweest..... dus nee zoiets zal me niet meer gebeuren!!!!!!
Maar mojahied je hebt gelijk je weet maar nooit....maar ook al zou hij om mijn hand komen vragen dan weetje het nog steeds niet hoor....dan kan er nog van alles gebeuren toch!!!!
bye bye

12-06-2002, 18:33
Ik heb het onderhand ook al opgegeven. In het begin denk je: Goh dat is m, maar naar mate je m leert kennen dan blijkt het tegenovergestelde.

Ik ben het eens met SHEBAKIA. Heb geen zin om mijn energie in te steken. Maar ja dat is elmaktab. Op een gegeven moment verlies je ook het vertrouwen in de jongens. Je weet niet of je m eventueel nog uberhaupt kunt vertrouwen. Het is gewoon moeilijk. Je wilt eigenlijk niet met iemand trouwen die je niet kent. Eigenlijk wil je m leren kennen voordat je het huwelijksbootje in gaat met hem. Tegenwoordig is het gewoon moeilijk om iemand te vertrouwen. Maar je merkt wel gauw of iemand met je aan het spelen is of niet.

Ewaaaa mensen het ligt allemaal in de handen van Allah . ELMAKTAB

GROETJES VAN MIJ

12-06-2002, 21:02
Ja ik heb ook een paar slechte ervaringen met jongens.Dan leer ik een leuke jongen kennen en dan denk ik ja wie weet word het iets.
Dan blijkt dat die jongens niets wilt en dat voor hem alleen maar een pleziertje was voor de fun.Gewoon meisjes playen dat wou hij.
Weet je nu ik hou me daar niet mee bezig in die sereuze dinges met jongens.
Nu is het mijn beurt om te playen met jongens.En ik zeg je het eerlijk is heel leuk om met hun voeten te spelen.
Achteraf ben ik een plezier rijker al zeg ik het zelf.Dus nu ga ik ook profiteren van hun voordat ik me ga settelen.
Ja ja met jongens afspreken is echt leuk en vooral met hen playen.
De moeite waard om te proberen.Als je het eenmaal gedaan hebt kun je niet meer stoppen.Ik heb er nu een kick van.

12-06-2002, 21:31
Hallo dames,

Jammer dat we dit allemaal moeten meemaken en steeds afvragen of we nog wel goeie jongens tegenkomen.

Maar een ding moet duidelijk zijn ECHTE JONGENS bestaan niet meer!
wat je nu hebt is niks alleen miss. een vrouwtje met ballen tussen zijn benen. (dan zeggen ze: "ik ben een man"! hahaha)

alhamdoelilah ik heb niks vreselijks meegemaakt, maar toch vertrouw ik ze niet. Mijn ex leerde mij eigenlijk heel veel goede dingen maar helaas heeft het niets kunnen worden dankzij zijn familie. we hebben wel contact maar als een vriendschap.
En elke keer als we afsluiten dan zegt hij: "ik heb voor jou een speciale plek in mijn hart.

salaam

12-06-2002, 21:37

Citaat:
Origineel gepost door kamillia
ik ben het helemaal met je eens WAMEN. als ze ons playen moeten we hun ook een keer playen. ik heb het nooit gedaan maar het wel een goed idee. bedankt voor je idee.
beslama
Meid als je het eenmaal doet ben je er niet mee af te krijgen.Alsof het verslavend is echt waar.Wat ik allemaal meegemaakt hebt qua plezier is echt leuk.
Maar ik ken mijn grenzen met hen naar bed gaan doe ik niet.Als ik jongens ontmoet ga ik meestal met een vriendin.Deze zondag heb ik weer een afspraak met een jongen.Ik ben niet meer te stoppen
Achteraf denk je er aan terug hoe leuk het was.Je moet ergens je plezier halen toch.

12-06-2002, 22:42
met jongens playen kom je nergens dames.
echt niet.
het beste is gewoon niet meer aan liefde beginnen.
liefde is geen spelletje, en als je toch met liefde begint te spelen.
aan het eind zul jij de verliezer zijn.

ookal word je gekwetst door jongens.
het heeft geen zin om dan opeens player te worden.
want je moet 1 ding weten

wie een graf graaft voor een ander valt er zelf in..

heel veel liefs x a broken heartx

12-06-2002, 22:52
Dat denk jij dan alhoceimacity ieder zijn eigen meningen erover.De éne verdrinkt in zijn verdriet en de andere slaat toe met te playen met jongens.
Daarbij ik doe het voor de fun en mijn plezier.Daabij nog op het einde ben ik meestal de winnaar ik ben voor niks een player

12-06-2002, 22:58

Citaat:
Origineel gepost door mojahied

MAAR IK BEN HET VERGETEN,MEID HOE ZE ZO EEEN MEISJE NOEMEN DIE MET DUIZENDEN JONGENS OMGAAT!!!!!!
HERINNER ME DAARAAN PLEAAAAAS
Een player noemen ze dat tegenwoordig.Ik verdien zelfs een naam genaamd player

12-06-2002, 22:59

Citaat:

EN VOLGEDE WEEK HEB JE MET MIJ EEN AFSPRAAK!!!
NOTEER DAT ALVAST IN JE AGENDA!!!
Ik ben een heel drukke dame.Ik zal je op de hoogte houden als ik een plaatsje vrij heb in mijn agenda

12-06-2002, 23:02

Citaat:

MOOI WOORDJE HEE!!!
EN WANNEER KOM IK DAN AAN DE BEURT??????
Ooooooh zo dus je wilt dat ik je een beurt geef kom je niet genoeg aan je trekken misschien

12-06-2002, 23:05

Citaat:

HAHAHAHHAHA!
JIJ VAST WEL HEEE?
Ik kom elke dag aan mijn trekken

Pagina's : [1] 2