Bekijk volle/desktop versie : HELP..!!!! :s WEET NIET MEER



Pagina's : [1] 2

23-06-2006, 19:39
salaam dames en heren..
ik had vandaag een afspraak met een jongen..
we hadden afgesproken bij schiphol hij kwam me halen
toen ik hem sag was helemaal verkocht..!!
wallah hij is mooi lief alles
maar op de geven moment wers het 5 uur
ik moest dus naar huis hij brengde me naar leiden sj0w lief
maar ik had egt gevoelens voor hem gekregen
dus op de geven moment sag hiij me denken hij sij
waar denk je aan
ik sij aan jouw!..toen wou die natuurlijk weten wat ik dagt
hij sij sms het me dan , dan hoef je het niet te seggen
ik stuurde : wil je het egt weten? ik denk dat ik gevoelens voor je krijg!
hij kreeg het smsje en glimlachte naarme
ik had geen antwoord terug gehad
maar toen we bij leiden warem moet ik uistappen en hij vroeg wel waneer die me weer sag??
sou die me leuk vinden wella??
ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeet egt niet meer
pleess help meeee

23-06-2006, 19:42


geen antwoord..??

23-06-2006, 19:43
het klikt tussen jullie ja

23-06-2006, 19:44
ik heb geen idee...

sorry meid..

23-06-2006, 19:45


Uhmm...Pas maar op. Ik ben niet zo een voorstander van 'ik vind je leuk'. Laat hem maar de eerste stap zetten,anders gaat die er nog gebruik van maken.

23-06-2006, 19:45
Ooh hij vraag wel wanneer hij je weer ziet dat is toch goed...

23-06-2006, 19:50

Citaat door 0oAgadir_UC0o:
ja vindt van ook je moest dat niet zeggen vind ik, en ook met 'waar aan denk je' , 'aan jou'.. ook niet moeten doen:s
Idd,een voor al meteen na de eerste keer.

Keep your dignity!

23-06-2006, 19:53
hoe oud is hij en hoe oud ben jij?

23-06-2006, 19:55
kga mn dochters pas vrij laten wanneer ze in hun graf mogen stappen

23-06-2006, 19:56

Citaat door 0oAgadir_UC0o:
Ja precies, ik vindt het eigenlijk ook raar dat je gelijk eerste keer in z'n auto stapte.. Ik vindt je raar, wat als hij je ergens anders mee naar toe nam wat zou je dan doen? hij kan wel mooi zijn maar toch, en misschien vindt die jou wel 'goedkoop' gelijk na de eerste keer dat je hem zag gelijk gevoelens. Maar goed ja, ik bedoel t niet gemeen ofzo maar toch dat vind ik..
Dat is iets wat ik al helemaal niet zo doen. Zomaar bij een jongen in de auto stappen. Maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt. je moet je eigenwaarde niet overschrijden.

23-06-2006, 20:04
kan net zo goed een player/poo.ier zijn

23-06-2006, 21:21
ja idd het kan ook wel s0 sijn, maar hij is ex van me nicht, dus ik ken hem niet net, neej idd ik had btrw niet kenne seggen v0n dak hem leuk v0n enz, maar heel raar normaal doe ik dat ook niet.
maar bij hem voelde ik gwoon iets ! :S
ken ut niejj uitleggen wat ut was
neeeeee hij is juist tegenovergesteldde van player..
k wagt het gwoon af en der v0lgende keer als ik weer siejj
dan zeg ik wel dat hij dat smsje m0et vergeten dan merk ik het wel
ik ben 18 hij 25..
maar nog bedankt voor jullie mening

23-06-2006, 21:25


Wat ben jij een naief ding zeg..je gaat jezelf nog heel hard tegen komen omdat je haram afspreekt. En je hebt gezegd dat je gevoelens hebt tegen hem..hoe dom ben jij?? Hij gaat je hard gebruiken.


En ga je toch bezig houden met geloof en studie in plaats van met jongens..want zo te zien gaat het niet goed komen met jou als je zo door gaat. En je schrijftaal is niet om aan te lezen zeg..het is duidelijk te zien dat jij een pubersletje bent..zomaar afspreken met een jongen en bij hem in de auto stappen.

23-06-2006, 21:29

Citaat door WhoCares:
Wat ben jij een naief ding zeg..je gaat jezelf nog heel hard tegen komen omdat je haram afspreekt. En je hebt gezegd dat je gevoelens hebt tegen hem..hoe dom ben jij?? Hij gaat je hard gebruiken.


En ga je toch bezig houden met geloof en studie in plaats van met jongens..want zo te zien gaat het niet goed komen met jou als je zo door gaat. En je schrijftaal is niet om aan te lezen zeg..het is duidelijk te zien dat jij een pubersletje bent..zomaar afspreken met een jongen en bij hem in de auto stappen.
Deze reactie had ik verwacht. Ik hoefde het eigenlijk niet eens te lezen..

23-06-2006, 21:30

Citaat door farida1:
ja idd het kan ook wel s0 sijn, maar hij is ex van me nicht, dus ik ken hem niet net, neej idd ik had btrw niet kenne seggen v0n dak hem leuk v0n enz, maar heel raar normaal doe ik dat ook niet.
maar bij hem voelde ik gwoon iets ! :S
ken ut niejj uitleggen wat ut was
neeeeee hij is juist tegenovergesteldde van player..
k wagt het gwoon af en der v0lgende keer als ik weer siejj
dan zeg ik wel dat hij dat smsje m0et vergeten dan merk ik het wel
ik ben 18 hij 25..
maar nog bedankt voor jullie mening
naif meisje ben je zeg,
t is denk ik nie zomaar de ex van je nicht, dat je haar rommel nog achter haar opruimt.

U need some reality course, or u'll be doomed 2 sluthood

Pagina's : [1] 2