Bekijk volle/desktop versie : *__ Rare Mensen ?!:| Niet N0rmaal! __*



Pagina's : [1] 2

23-06-2006, 15:25
Ik fieetste laatst met een vrieendin van me over straat,
rijdt er eeen brommertje achterop met een vrouuw ..
Ze toeetert maar we hoorde het niet,
oppeens komt ze keihard ons voorbij en schreeuwt ze tege ons: '' GA EENS AAN DE KAN AL QAYDA!! " mensen van tegenwoordig!

23-06-2006, 15:27






Ik zie het al voor me, jij bij de alQaeda

23-06-2006, 15:29

Citaat door Sugah_loveM:




Ik zie het al voor me, jij bij de alQaeda
Ahahah wollah ze riep dat naaar me, zo'n associaal vrouwtje Ik d8 WATTT, hahaha

23-06-2006, 15:31
wat deeed jij?


ik en een paar vrienden waren aan het wachten op iemand maar we stonden naast een krotje toen zei iemand ga weg van die auto malooot ik toen zei wat noem je me malooot en toen was ie opeens verandert in iemand aardigs noemde hij me vriend ik zeg ben je vriend niet je moet terug praten niet over je heeen laten lopen

23-06-2006, 15:32



Citaat door My_Way:
wat deeed jij?


ik en een paar vrienden waren aan het wachten op iemand maar we stonden naast een krotje toen zei iemand ga weg van die auto malooot ik toen zei wat noem je me malooot en toen was ie opeens verandert in iemand aardigs noemde hij me vriend ik zeg ben je vriend niet je moet terug praten niet over je heeen laten lopen
Nee, ik ben ook totaal niet zo.. maar ze reed snel voorbij met haar 2wieeler enja.. haha kan moeeilijk gaan schreeuwe

23-06-2006, 15:33

Citaat door t0ensi:
Ik fieetste laatst met een vrieendin van me over straat,
rijdt er eeen brommertje achterop met een vrouuw ..
Ze toeetert maar we hoorde het niet,
oppeens komt ze keihard ons voorbij en schreeuwt ze tege ons: '' GA EENS AAN DE KAN AL QAYDA!! " mensen van tegenwoordig!
Had je moeten zeggen pas maar op!!! als je remt ontploft je brommer nog TROELA

23-06-2006, 15:38

Citaat door lala_sambalia:
Had je moeten zeggen pas maar op!!! als je remt ontploft je brommer nog TROELA
ahahah ja zoiets rieep me vrieendin.. IK BLAAAS JE OP!!

23-06-2006, 15:40

Citaat door Mounir_GT:

23-06-2006, 15:41

Citaat door t0ensi:
ahahah ja zoiets rieep me vrieendin.. IK BLAAAS JE OP!!
ahah gekke ik zou stuk gaan als ik er bij was

23-06-2006, 15:42

Citaat door My_Way:
ahah gekke ik zou stuk gaan als ik er bij was
Ahahaha ging ik ook, we zate hele dag nog zo..

23-06-2006, 15:42

Citaat door t0ensi:
Ik fieetste laatst met een vrieendin van me over straat,
rijdt er eeen brommertje achterop met een vrouuw ..
Ze toeetert maar we hoorde het niet,
oppeens komt ze keihard ons voorbij en schreeuwt ze tege ons: '' GA EENS AAN DE KAN AL QAYDA!! " mensen van tegenwoordig!


wat zei je ... okey dan Taliban

23-06-2006, 15:43

Citaat door Nesrin_Alnissa:


wat zei je ... okey dan Taliban
Wollah me ik weet nog wat ik zei, weet wel dat ik boos was en dr echt zoooo van dr brommertje had kunne aftrappe hahaha maar ben niet snel genoeg met me korte beentjes

23-06-2006, 15:49



Citaat door t0ensi:
Wollah me ik weet nog wat ik zei, weet wel dat ik boos was en dr echt zoooo van dr brommertje had kunne aftrappe hahaha maar ben niet snel genoeg met me korte beentjes

I know the feeling

23-06-2006, 15:50

Citaat door t0ensi:
ahahah ja zoiets rieep me vrieendin.. IK BLAAAS JE OP!!
Kan ook Als het maar lekker Schreeuwt, alhoewel ik zelf misschien wel te verbaasd zou zijn om te reageren, ik denk dat ik eerder de slappe lach zou krijgen. Ik heb namelijk bij dit soort situaties altijd de slappe lach..... Ik had ook een paar weken terug iets raars meegemaakt......
Ik reed door het sloterplas op mn skates, was mooi weer dus waarom niet.. Maar ik draag een hoofddoek dus vooral hollanders kijken dan een beetje vreemd... Maar goed, ik had mp3 aan en mn tel ging af, dus ik stopte om op te nemen en op dat moment rijd er zo een oudje langs ik denk zeker 60 jaar of zo met een vaart van 3 km per uur of zo....Zij dacht blijkbaar dat ik niet meer verder kon, zegt ze: Ga aan de kant hoofddoeksmurf!! Ik kwam niet meer bij van het lachen, dus ik snel achter haar aan, zij was bang geworden, toen reed ik vlak achter dr en zei: En jij bent zeker bejaarde smurf En weg was ze..... Nou ik ga echt niet kwaad worden om zulke gevallen, ik heb wel wat beters te doen

23-06-2006, 15:53

Citaat door lala_sambalia:
Kan ook Als het maar lekker Schreeuwt, alhoewel ik zelf misschien wel te verbaasd zou zijn om te reageren, ik denk dat ik eerder de slappe lach zou krijgen. Ik heb namelijk bij dit soort situaties altijd de slappe lach..... Ik had ook een paar weken terug iets raars meegemaakt......
Ik reed door het sloterplas op mn skates, was mooi weer dus waarom niet.. Maar ik draag een hoofddoek dus vooral hollanders kijken dan een beetje vreemd... Maar goed, ik had mp3 aan en mn tel ging af, dus ik stopte om op te nemen en op dat moment rijd er zo een oudje langs ik denk zeker 60 jaar of zo met een vaart van 3 km per uur of zo....Zij dacht blijkbaar dat ik niet meer verder kon, zegt ze: Ga aan de kant hoofddoeksmurf!! Ik kwam niet meer bij van het lachen, dus ik snel achter haar aan, zij was bang geworden, toen reed ik vlak achter dr en zei: En jij bent zeker bejaarde smurf En weg was ze..... Nou ik ga echt niet kwaad worden om zulke gevallen, ik heb wel wat beters te doen
ahahah ik ziee je dr al achteraaaan

Pagina's : [1] 2