Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen trots op Khalid Boulahrouz



Pagina's : [1] 2 3 4

23-06-2006, 14:34
MAASSLUIS/ROTTERDAM - Marokko mag zich dan niet hebben geplaatst voor de eindronde van het WK voetbal...



de Marokkanen in de Zuid-Hollandse gemeente Maassluis volgen het toernooi minstens zo fanatiek als de gemiddelde autochtone Hollander. Maassluis? Ja Maassluis, want dat is het geboortedorp van Khalid Boulahrouz, stoere Marokkaanse verdediger in Oranje-dienst. Marokkanen in Nederland zijn apetrots op de mandekker, die woensdag indruk maakte met on-Nederlandse, verdedigende acties. In het Maassluise buurtcentrum Ummah Wahidah zit het tijdens de wedstrijden dus vol met blijmoedige Marrokanen. Opvallend dat spandoek: Hup Holland Hup. ,,Natuurlijk zijn we voor Nederland. We wonen hier, dus het land zit in ons hart,’’ glimlacht Farid. ,,Ik beloof je dat het dak eraf gaat als Oranje scoort,’’ roept Aziz. Het ‘Holland Holland’ klinkt uit alle kelen.
Ilias zet zelfs een Heinekenhoed op. ,,Ik heb thuis ook allemaal oranje vlaggen,’’ grijnst hij terwijl hij trots zijn oranje shirt laat zien.

Ilias speelde vroeger bij Excelsior Maassluis samen met Khalid Boulahrouz. Hij noemt Boulahrouz voor veel Marokkanen een voorbeeld. ,,Steeds meer mensen klagen over ons, maar hij is een Marokkaan die enorm wordt gewaardeerd.’’

Allal Ziani is een oude bekende van de familie Boulahrouz. De Rotterdammer kwam thuis bij de inmiddels overleden vader van Boula. ,,Dus zie ik hem schitteren in Oranje, dan ben ik zo blij voor hem. Hij is een voorbeeld voor onze gemeenschap.’’

Ziani: ,,Boulahrouz heeft deze week Oranje gered. Of het raar is dat hij voor Nederland speelt? Natuurlijk niet. Hij leeft hier. Zijn vader heeft hier gewoond. Zijn moeder, zijn broers. Waarom zou hij dan in Afrika moeten spelen? Let op, hè: als Duitsland ooit weer eens Nederland binnenvalt, zullen wij Marokkanen meevechten tegen de Duitsers.’’


goedzo naamgenoot er speelt dus toch een marokkaan
op het wk die khalid heet

23-06-2006, 14:58



Citaat door M0crO07:
Dit gaat een beetje te ver.. ik vind het TE verkaasd
altijd hoor je zulke dingen uit dorpen Maassluis
maar ja Jbiloxxl is ook verkaasd

23-06-2006, 15:22

Citaat door MasterKhattab:
altijd hoor je zulke dingen uit dorpen Maassluis
maar ja Jbiloxxl is ook verkaasd
hoezo verkaasd a domme

je bent hier geboren en opgegroeid
is logisch als je voor nederland bent

al kemara

23-06-2006, 15:31
Ik heb geen reden om trots te zijn op Boulahrouz, ben alleen trots op Robin van Persie.

23-06-2006, 15:38



Citaat door leidenisback:
haha inderdaad wat moet je anders zeggen. Goed dat ze zo praten.
precies
het zijn nog kleine kinderen
die in nederland geboren zijn
en omdat marokko niet op wk is
zijn ze voor nederland

wat is daar verkaasd aan

sommige mensen gebruiken hun hersens niet

23-06-2006, 15:46

Citaat door M0crO07:
Wat een verschimelde!
waar zijn de echte MGARBA

23-06-2006, 15:51

Citaat door MasterKhattab:
waar zijn de echte MGARBA
hahah de echte mgarba bestaan helaas er niet meer

23-06-2006, 15:53
Fuck Nl Elftal

23-06-2006, 16:01

Citaat door MasterKhattab:
waar zijn de echte MGARBA
ha haoua!

23-06-2006, 16:09

Citaat door Jbilo_xxl:
MAASSLUIS/ROTTERDAM - Marokko mag zich dan niet hebben geplaatst voor de eindronde van het WK voetbal...



de Marokkanen in de Zuid-Hollandse gemeente Maassluis volgen het toernooi minstens zo fanatiek als de gemiddelde autochtone Hollander. Maassluis? Ja Maassluis, want dat is het geboortedorp van Khalid Boulahrouz, stoere Marokkaanse verdediger in Oranje-dienst. Marokkanen in Nederland zijn apetrots op de mandekker, die woensdag indruk maakte met on-Nederlandse, verdedigende acties. In het Maassluise buurtcentrum Ummah Wahidah zit het tijdens de wedstrijden dus vol met blijmoedige Marrokanen. Opvallend dat spandoek: Hup Holland Hup. ,,Natuurlijk zijn we voor Nederland. We wonen hier, dus het land zit in ons hart,’’ glimlacht Farid. ,,Ik beloof je dat het dak eraf gaat als Oranje scoort,’’ roept Aziz. Het ‘Holland Holland’ klinkt uit alle kelen.
Ilias zet zelfs een Heinekenhoed op. ,,Ik heb thuis ook allemaal oranje vlaggen,’’ grijnst hij terwijl hij trots zijn oranje shirt laat zien.

Ilias speelde vroeger bij Excelsior Maassluis samen met Khalid Boulahrouz. Hij noemt Boulahrouz voor veel Marokkanen een voorbeeld. ,,Steeds meer mensen klagen over ons, maar hij is een Marokkaan die enorm wordt gewaardeerd.’’

Allal Ziani is een oude bekende van de familie Boulahrouz. De Rotterdammer kwam thuis bij de inmiddels overleden vader van Boula. ,,Dus zie ik hem schitteren in Oranje, dan ben ik zo blij voor hem. Hij is een voorbeeld voor onze gemeenschap.’’

Ziani: ,,Boulahrouz heeft deze week Oranje gered. Of het raar is dat hij voor Nederland speelt? Natuurlijk niet. Hij leeft hier. Zijn vader heeft hier gewoond. Zijn moeder, zijn broers. Waarom zou hij dan in Afrika moeten spelen? Let op, hè: als Duitsland ooit weer eens Nederland binnenvalt, zullen wij Marokkanen meevechten tegen de Duitsers.’’


goedzo naamgenoot er speelt dus toch een marokkaan
op het wk die khalid heet
hij geeft mn naam schande

ik ben ook heel trots dat een marokkaan bij nederland speelt

verrader

23-06-2006, 16:14

Citaat door wafae80:
hahah de echte mgarba bestaan helaas er niet meer
als jij geen echt mocro bent moet je niet denken dat iereen zo is
peace to my real mocro's

23-06-2006, 22:36
Maassluis,Maassluis ja Maassluis

Weetje hoeveel Marokkanen daar wonen ik denk niet dat ze voor holland zijn hoor, het is omdat marokko niet aan het wk 2006 meedoen vandaar voor dat ze voor holland zijn want wk volgen ze toch voor wie moeten ze anders zijn, ik denk dat ze om holland niet zoveel geven als marokko. Want als marokko speelt dan moet je ze pas zien dan gaan ze pas helemaal uit hun dak niet normaal of ze winnen of verliezen Chaosss gewoon.

23-06-2006, 22:55


is gewoon politieke correcte antwoorden ...fuck oranje

en fuck boula als hij affelay probeert te stimuleren voor oranje uit te komen....uit de mond van dries boussata

23-06-2006, 23:46
There we go again...

Zo'n discussie is hier al meerdere keren verschenen...
Hier een voorbeeld:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=992238

23-06-2006, 23:53

Citaat door LanterFanter:
Hoe kun je die gebruiken als je die niet hebt ?
Als je geen radicale supersukkel bent die tegen alles aan schijt wat westers is ben je al snel verkaasd
o o o hoe moet het toch gaan worden tegen portugal als het laaglander volk nu al blind is

er staat ''sommige mensen gebruiken hun hersens niet''

iedereen heeft hersens (behalve jij dan) maar sommigen gebruiken ze niet (hoor jij ook bij )

in dit geval schijt ik op dit moment op een laaglander die zich nog minder waard voelt dan zijn broodje cheese

Pagina's : [1] 2 3 4