Bekijk volle/desktop versie : Zoontjes als Mini-Mannen / het klonen bestaat al hoor!



Pagina's : [1] 2 3

23-06-2006, 10:53
Na lang indoctrineren begrijpen mijn 3-jarige mannen dat ze na het snacken de rommel moeten opruimen.

Gisteren na 80 keer de koelkast bekeken te hebben mochten ze een toetje hebben. Ze pakten ook zelf een lepeltje.

Na het eten zag ik inderdaad geen rommel liggen. Maar later op de avond toen ik zelf bestek nodig had de la opentrok trof ik een gebruikt lepeltje aan…

Echt een kloon van manlief die vieze lepels de vaatwasser INGOOIT

Ik zie geeeen verschil jullie wel?

23-06-2006, 11:18


Ik heb mijn zoontje vanaf jong alles mee laten doen, en hij is nu een soort mama kloon, namelijk schoonmaken met een doekje, stofzuigen en als een kopje leeg is dan moet het naar de keuken. Hij ruimt samen de afwasmachine uit, helpt met koken etc.

Mijn man daarentegen is zoooo verwend door zijn mama vroeger dat ik niet eens de was in de wasmand doet, maar ter plekke laat liggen (ook in de woonkamer, ook zijn sokken zelfs als er bezoek is). En zo nog 100 voorbeelden en luiheden.

Dus Noona, dan maar 80x je kids berispen, je toekomstige schoondochters zullen je zeeeer dankbaar zijn.

23-06-2006, 11:28

Citaat door noona:
Na lang indoctrineren begrijpen mijn 3-jarige mannen dat ze na het snacken de rommel moeten opruimen.

Gisteren na 80 keer de koelkast bekeken te hebben [SIZE="5"]mochten ze een toetje hebben. [/SIZE]Ze pakten ook zelf een lepeltje.

Na het eten zag ik inderdaad geen rommel liggen. Maar later op de avond toen ik zelf bestek nodig had de la opentrok trof ik een gebruikt lepeltje aan…

Echt een kloon van manlief die vieze lepels de vaatwasser INGOOIT

Ik zie geeeen verschil jullie wel?
ajemaaa hoe bedoel je je bent verkaast....... ze mochten een toetje hebben

23-06-2006, 11:55

Citaat door Marisah:
Ik heb mijn zoontje vanaf jong alles mee laten doen, en hij is nu een soort mama kloon, namelijk schoonmaken met een doekje, stofzuigen en als een kopje leeg is dan moet het naar de keuken. Hij ruimt samen de afwasmachine uit, helpt met koken etc.

Mijn man daarentegen is zoooo verwend door zijn mama vroeger dat ik niet eens de was in de wasmand doet, maar ter plekke laat liggen (ook in de woonkamer, ook zijn sokken zelfs als er bezoek is). En zo nog 100 voorbeelden en luiheden.

Dus Noona, dan maar 80x je kids berispen, je toekomstige schoondochters zullen je zeeeer dankbaar zijn.
Dankbare schoondochters, bestaan die?

23-06-2006, 11:56



Citaat door riffialady17:
ajemaaa hoe bedoel je je bent verkaast....... ze mochten een toetje hebben
Omdat ze al een koekje op hadden en een zakje chips en avondeten moest nog komen…

Kaas willen ze in het weekend ZONDER brood

23-06-2006, 11:57

Citaat door Marisah:
Ik heb mijn zoontje vanaf jong alles mee laten doen, en hij is nu een soort mama kloon, namelijk schoonmaken met een doekje, stofzuigen en als een kopje leeg is dan moet het naar de keuken. Hij ruimt samen de afwasmachine uit, helpt met koken etc.

Mijn man daarentegen is zoooo verwend door zijn mama vroeger dat ik niet eens de was in de wasmand doet, maar ter plekke laat liggen (ook in de woonkamer, ook zijn sokken zelfs als er bezoek is). En zo nog 100 voorbeelden en luiheden.

Dus Noona, dan maar 80x je kids berispen, je toekomstige schoondochters zullen je zeeeer dankbaar zijn.
Hoe oud is je zoontje al?

En heeel knap dat ie dat al doet ongeacht zijn leeftijd

Ik ben ook bezig met de indoctrinatie..

23-06-2006, 11:58

Citaat door Marisah:
Ik heb mijn zoontje vanaf jong alles mee laten doen, en hij is nu een soort mama kloon, namelijk schoonmaken met een doekje, stofzuigen en als een kopje leeg is dan moet het naar de keuken. Hij ruimt samen de afwasmachine uit, helpt met koken etc.

Mijn man daarentegen is zoooo verwend door zijn mama vroeger dat ik niet eens de was in de wasmand doet, maar ter plekke laat liggen (ook in de woonkamer, ook zijn sokken zelfs als er bezoek is). En zo nog 100 voorbeelden en luiheden.

Dus Noona, dan maar 80x je kids berispen, je toekomstige schoondochters zullen je zeeeer dankbaar zijn.


maar denk je niet dat als die omar van jou later gaat trouwen dat ie denkt "ha nu laat ik het lekker allemaal aan een ander over, ik heb genoeg gepoetst"

23-06-2006, 17:22

Citaat door Miem:


maar denk je niet dat als die omar van jou later gaat trouwen dat ie denkt "ha nu laat ik het lekker allemaal aan een ander over, ik heb genoeg gepoetst"
NOONA, mijn zoontje is 2 jaar. Jong geleerd is oud gedaan.

Nee denk ik niet. Ik zal het niet toestaan. Tenminste kán ie het wel en zal het normaal voor hem zijn om mee te helpen, thuis en met zijn vrouw. Mijn man mocht vroeger en nu nog hoor, niet eens in de keuken staan, laat staan helpen hahahhahaa...

Ik vind echt echt belachelijk dat sommige mannen (mijn man... ) niet eens een kop thee kunnen maken. Als hij alleen thuis zou zijn, zonder vrouwen in de buurt en zonder geld om buiten te eten, dan zou hij rauwe aardappels gaan eten of verhongeren. Ik vind het geen probleem om hem te verzorgen omdat hij werkt en ik thuis zit, maar hij kán het gewoon niet eens...

Van een meisje verwacht ik ook dat ze helpt de tafel dekken en van mijn zoontje dus ook.

23-06-2006, 17:22

Citaat door noona:
Hoe oud is je zoontje al?

En heeel knap dat ie dat al doet ongeacht zijn leeftijd

Ik ben ook bezig met de indoctrinatie..
misschien kun je ze onder hypnose brengen???

26-06-2006, 12:07

Citaat door noona:
Omdat ze al een koekje op hadden en een zakje chips en avondeten moest nog komen…

Kaas willen ze in het weekend ZONDER brood
ooh oke laat maar ik zeg al nix meer je bent zeker een hollandse? want dit komt echt zo verkaaast over... ze hadden al een koekje op

26-06-2006, 12:11

Citaat door Marisah:
NOONA, mijn zoontje is 2 jaar. Jong geleerd is oud gedaan.

Nee denk ik niet. Ik zal het niet toestaan. Tenminste kán ie het wel en zal het normaal voor hem zijn om mee te helpen, thuis en met zijn vrouw. Mijn man mocht vroeger en nu nog hoor, niet eens in de keuken staan, laat staan helpen hahahhahaa...

Ik vind echt echt belachelijk dat sommige mannen (mijn man... ) niet eens een kop thee kunnen maken. Als hij alleen thuis zou zijn, zonder vrouwen in de buurt en zonder geld om buiten te eten, dan zou hij rauwe aardappels gaan eten of verhongeren. Ik vind het geen probleem om hem te verzorgen omdat hij werkt en ik thuis zit, maar hij kán het gewoon niet eens...

Van een meisje verwacht ik ook dat ze helpt de tafel dekken en van mijn zoontje dus ook.
Mijn broer deed vroeger ook letterlijk niets thuis. Zelfs zijn bord werd opgeruimd nadat ie had gegeten en nu helpt ie naast zijn full time baan als leraar ook zijn vrouw met de kinderen, huishouden en koken.

26-06-2006, 12:17

Citaat door riffialady17:
ooh oke laat maar ik zeg al nix meer je bent zeker een hollandse? want dit komt echt zo verkaaast over... ze hadden al een koekje op
waarom is dat verkaast?? dat wij mharba onze kinderen elke keer volproppen met zoetigheid en vet eten betekent niet dat dat goed is hoor..
ik vind het juist goed van Noona dat ze daar zo strikt in is
volgens mij is Noona trouwens gewoon een Marokkaanse hoor..

26-06-2006, 12:18



Citaat door Mudjahida:
waarom is dat verkaast?? dat wij mharba onze kinderen elke keer volproppen met zoetigheid en vet eten betekent niet dat dat goed is hoor..
ik vind het juist goed van Noona dat ze daar zo strikt in is
volgens mij is Noona trouwens gewoon een Marokkaanse hoor..
KLopt daarom worden kinderen ook zo actief( door al die zoetigheid).

26-06-2006, 12:19

Citaat door Souraida:
KLopt daarom worden kinderen ook zo actief( door al die zoetigheid).
ja inderdaad.. ik vind het maar slecht hoor, ik zie trouwens ook steeds meer te dikke marokkaanse kindjes.. zo zielig is dat..

26-06-2006, 12:20

Citaat door Marisah:
misschien kun je ze onder hypnose brengen???
Goed plan!

Pagina's : [1] 2 3