Bekijk volle/desktop versie : Wekelijkse lezingen in het Nederlands!



23-06-2006, 00:53
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Beste broeders en zusters,

Graag deel ik jullie mede, dat Stichting El Tawheed te Amsterdam weer is begonnen met Islam-lessen in het NEDERLANDS.

Begrijp je het nederlands (beter) en wil je graag meer weten over de Islam? Dan ben jij uitgenodigd om op de zondagen deel te nemen aan deze bijeenkomsten!

Er zullen inshaAllah iedere zondag lessen zijn, na salaat dohr. De lessen worden door o.a. sheikh Mahmoud El Shershaby verzorgd.

Een prachtige kans om (meer) kennis op te doen!

Deze wekelijkse lessen zijn momenteel alleen voor broeders. We zijn momenteel zeer druk bezig om de lessen ook toegankelijk te maken voor zusters door de lezing in de gebedsruimte te doen. Indien dit gerealiseerd is zullen we dit bekend maken.

Ik hoop jullie binnenkort in moskee El Tawheed te zien!

Voor meer informatie kunt u een e-mail schrijven naar jongeren@eltawheed.nl.

Wa alaikoem salaam

===========================

Locatie: Moskee El Tawheed
Adres: Jan Hanzenstraat 114, 1053 SV Amsterdam
Tram: 7 en 17 halte Ten Katestraat
Tijd: Na Salaat Dohr

23-06-2006, 08:50


Salaam aleykom,er zijn al voor zusters in het nederlands lezingen,maar dan in de school van Tawheed,niet in de moskee zelf(deze lezi
Citaat door abou_umair:
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Beste broeders en zusters,

Graag deel ik jullie mede, dat Stichting El Tawheed te Amsterdam weer is begonnen met Islam-lessen in het NEDERLANDS.

Begrijp je het nederlands (beter) en wil je graag meer weten over de Islam? Dan ben jij uitgenodigd om op de zondagen deel te nemen aan deze bijeenkomsten!

Er zullen inshaAllah iedere zondag lessen zijn, na salaat dohr. De lessen worden door o.a. sheikh Mahmoud El Shershaby verzorgd.

Een prachtige kans om (meer) kennis op te doen!

Deze wekelijkse lessen zijn momenteel alleen voor broeders. We zijn momenteel zeer druk bezig om de lessen ook toegankelijk te maken voor zusters door de lezing in de gebedsruimte te doen. Indien dit gerealiseerd is zullen we dit bekend maken.

Ik hoop jullie binnenkort in moskee El Tawheed te zien!

Voor meer informatie kunt u een e-mail schrijven naar jongeren@eltawheed.nl.

Wa alaikoem salaam

===========================

Locatie: Moskee El Tawheed
Adres: Jan Hanzenstraat 114, 1053 SV Amsterdam
Tram: 7 en 17 halte Ten Katestraat
Tijd: Na Salaat Dohr

23-06-2006, 21:41
kunnen ze ook niet via paltalk laten horen is fijn om andere steden ook te bereiken inchAllah

salamoe aleikom

24-06-2006, 12:59

Citaat door oumabdullah:
Salaam aleykom,er zijn al voor zusters in het nederlands lezingen,maar dan in de school van Tawheed,niet in de moskee zelf(deze lezi
Na3am dat is bekend bij ons.