Bekijk volle/desktop versie : Zou Boulahrouz...



22-06-2006, 13:03
ook zo goed zijn als ie voor marokko uitkwam
ik denk van niet
in het marokaanse elftal zit geen structuur het lijkt wel of iedereen daar maar wat doet...
neem voorbeeld aan nederland
die wete persies wat ze wille pbouwe van achteruit, balbezit ,via de flanke en aanvallend

en wat wilt marokko weet ik niet de sportprogramma's in marokko geve daar niet zoveel aandacht aan het inhoudelijke spel van marokko

en kijk marokko nu of beter gezegd de wedstrijd tege tunesie
van de eerste minuut gingen ze al de lange bal hantere
en toen hadde ze ook geen uitgespeelde kanse

en gewoon ff eerlijk zijn als je marokko tegen tunesie zag dan zag je dat tunesie beter samenspeelde
dus ben ik blij dat marokko niet naar het wk is gegaan anders zoude ze ons een schande toebrengen

en nog iets anders saragirl nog wat zei dat henri michel naar marokko komt in de krante lees ik dat hij naar qatar gaat
kortom jullie bleddere hier maar wat...

22-06-2006, 13:10



Citaat door MR_player:
ook zo goed zijn als ie voor marokko uitkwam
ik denk van niet
in het marokaanse elftal zit geen structuur het lijkt wel of iedereen daar maar wat doet...
neem voorbeeld aan nederland
die wete persies wat ze wille pbouwe van achteruit, balbezit ,via de flanke en aanvallend

en wat wilt marokko weet ik niet de sportprogramma's in marokko geve daar niet zoveel aandacht aan het inhoudelijke spel van marokko

en kijk marokko nu of beter gezegd de wedstrijd tege tunesie
van de eerste minuut gingen ze al de lange bal hantere
en toen hadde ze ook geen uitgespeelde kanse

en gewoon ff eerlijk zijn als je marokko tegen tunesie zag dan zag je dat tunesie beter samenspeelde
dus ben ik blij dat marokko niet naar het wk is gegaan anders zoude ze ons een schande toebrengen

en nog iets anders saragirl nog wat zei dat henri michel naar marokko komt in de krante lees ik dat hij naar qatar gaat
kortom jullie bleddere hier maar wat...
Op dit moment zal geen enkele goede speler bij Marokko slagen..Marokko gebruikt een verkeerde systeem en ze hebben de slechste coach ooit binnen gehaald

dus niemand zal goed spelen op dit moment bij Marokko..ook al halen ze 11 Maradona's