Bekijk volle/desktop versie : Liefde door de telefoon????

Pagina's : [1] 2 3

10-06-2002, 15:45
Ik zag achter mijn computer en ik typte mijn verslagen uit.Het was al laat in de avond en iedereen thuis sliep al behalve ik. Ik keek naar mijn verslagen en ik vond het wel genoeg voor vandaag. Ik deed mijn computer uit en ruimde mijn spullen op.Ik zette toen ook gelijk mijn kleding voor de morgen alvast klaar en pakte gelijk ook mijn tas in.Ik liep naar de douche en poetste mijn tanden.Ik trok mijn nachtkleding aan en ik pakte toen mijn mobieltje van mijn bureau.Ik stelde de wekker in om 09.30 en ik stapte mijn bed in.Net toen ik mijn mobieltje weg wilde leggen ging die af.Het was een anoniem....ik twijfelde of ik hem wel wilde opnemen. Ik nam toch op en zei;"hallo met Nassira"......aan de andere kant was het stil....ik hoorde alleen wat geruis. Ik had geen zin om te wachten of die gene nog wat ging zeggen en hing op.Ik viel terug op mijn kussen en zuchtte diep...wie belt er nou midden in de nacht naar mij? Was het misschien Redouan mijn ex???
Voordat ik verder kon gaan piekeren ging mijn mobieltje weer af...ik liet hem 2 keer overgaan de 3de keer nam ik op. Ik

10-06-2002, 15:49

komt er nog een vervolg...

please

10-06-2002, 16:12
wajowww ga verder man je hebt dan wel heel weing geschreven maar ik ken nu wel ongeveer je schrijfstijl en die is echt toppie!! please ga verder!! enne komt er nog een vervolg van het andere verhaal???? liefs xxxx islamietje

10-06-2002, 16:43
sorry mensen ik had net een hele stuk getypt en net toen ik het wou gaan posten bleek ik uitgelogd te zijn bij marokko.nl
Ik probeerde nog de tekst terug te halen maar tevergeefs kon het niet!
Ik ga nu op word opnieuw typen en dan zal ik het vanavond wel plaatsen oke
Ma3a salamaaa
Nadoriaaa

10-06-2002, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door islamietje
wajowww ga verder man je hebt dan wel heel weing geschreven maar ik ken nu wel ongeveer je schrijfstijl en die is echt toppie!! please ga verder!! enne komt er nog een vervolg van het andere verhaal???? liefs xxxx islamietje
Jah natuurlijk meid ik ben ook met die bezig
Ik ga vanavond verder oke
Kus nadoriaaa

12-06-2002, 12:25
Voordat ik verder kon gaan piekeren ging mijn mobieltje weer af...ik liet hem 2 keer overgaan de 3de keer nam ik op.
Ik nam op....''ja, als je nu niet gaat praten dan zet ik nu mijn telefoon uit''.''Euhh hoi.., sorry ik wilde je niet boos maken zei een lieve jongensstem''.Ik herkende de stem niet, wie kon dit nou zijn en van wie had ie mijn nr??? Ik werd nog kwader,..''wie ben je en van wie heb je mijn nr???''.''ik heet Moustafa....en ik heb je nr van niemand gekregen''.”Ken je mij dan, vroeg ik geïrriteerd.Hij voelde dat ik kwaad was en zei;”Weet je wat ik bel je morgen wel en dan praat ik het met je uit oke?”.Ik wist niet meer wat ik moest zeggen en zei dat ik het goed vond. We namen afscheid en ik legde mijn mobieltje op het nachtkastje.Ik viel meteen in slaap en begon te dromen over deze jongen.

Ik werd wakker……ik had een nachtmerrie gehad, ik stond op en keek naar mijn mobieltje.Ik zag dat het al 05.00 uur was en ik zag ook dat ik 7 oproepjes had gemist!! Ik keek wie diegene was en zag dat het anoniem was.Ik kreeg het gevoel dat het die mysterieuze jongen was.Waarom belt hij mij?? En nog wel zo vroeg!! Als die vanmiddag gaat bellen dan ga ik hem eens goed aanspreken!!!
Ik had geen zin meer om te gaan slapen en ging een douche nemen en het was ook tijd om te gaan bidden.
Om mijn tijd te verdoen tot dat ik naar school ging, ging ik maar t.v kijken, het was al 07.30 dus effe het nieuws kijken. Ik hoorde mijn moeder in de huiskamer en liep mijn kamer uit om haar te gaan helpen.

12-06-2002, 18:19
he wel door gaan met j everhaal

12-06-2002, 19:29
haaa meiskeee

ik ben wel erg trots op je dat daar de tijd voor heb haha dan heb ik tenminste om iets te doen namelijk genieten van je verhalen

mohim schrijf ze okeeeee

gogogogogogogogogogogogogo NAODRIAAAAAAAA

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dikke kussiee

beslama

13-06-2002, 00:10
Ben je weer begonnen met een andere verhaal joh????........Elmouhim, schrijf snel verder.........

Groetjes Missje

14-06-2002, 22:19
ewa meissie

komt er nog wat van hahaha sjorry maar je maakt ons ongeduldig
oke schrijf je snel weer

kus moi.......................... !!!

17-06-2002, 19:59
"Nassira, wil je mourad naar school brengen?, vroeg me moeder aan mij tijdens het ontbijt. Ik keek haar aan en knikte ja.Ik was blij met zo'n lieve moeder, alleen ik kon haar mijn diepste geheimen niet vertellen en dat vond ik wel jammer.Ik stond op en trok plagend aan mourad de haren.Hij begon te lachen en zei dat ie klaar was met eten.''Ewa, jallah ik moet nog de bus halen''......Mourad ....schiet op wat ben je aan het doen?"Mijn abonnement lag nog op mijn bureau,zei hij een beetje geïrriteerd.Ook al was hij 9 jaar......kon hij best weleens irritant zijn.We liepen zwijgend naar de bushalte, mourad ging meteen zitten op het bankje, ik bleef beleefd staan, omdat er een marokkaanse jongen in het hokje stond.Ik voelde dat mijn mobieltje trilde in het binnenzakje van mijn jas. Ik haalde hem eruit en keek wie er mij belde....het was anoniem."Jah, hallo.....".
"Goeiemorgen Nassira,zei de mysterieuze jongen(moustafa).
"ja, wat is er?'',zei ik zenuwachtig....ik zag van mijn ooghoeken dat de marokkaanse jongen naar mij zat te kijken.
"Ik wilde effe kijken hoe het met je ging, of mag ik dat niet weten?",zei Moustafa.
"Nou , het gaat goed en eigenlijk bel je ongelegen, zei ik tegen hem.
"Oke, dan bel ik wel een andere keer , zei moustafa een beetje afgewezen.
Wat is er met hem en waarom belt hij mij steeds, wat moet ie???
De bus kwam en mourad stapte in......op het moment dat ik wilde gaan instappen , ging de jongen ook.We botsten bijna tegen elkaar op.Ik moest lachen en hij zei dat ik wel eerst mocht.Ik bedankte hem en stapte in de bus en liep naar mourad toe die al zat.

18-06-2002, 18:43
Yooooo nog een lezer in tha house...

Ciaaokes

19-06-2002, 21:50

echt leuk waneer schrijf je vervolg?

-xxx-miss marrachia

16-08-2002, 15:55
hey zou je snel dit
verhaal af willen maken
want ik vind het een leuk verhaal dus schiet een beetje op.
xxx moi

16-08-2002, 22:42
ik denk dat ze nog op vakantie is..

Pagina's : [1] 2 3