1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    13
    19-04-2002

    trouwfeest in eindhoven

    hey mensen
    wie gaat er ook as donderdag naar die namaak trouwfeest?? in tu/eindhoven van 17:30-21:30??

    let me know
    kuzziesss
    Anything I want I got it....5ive 5ive with brown eyes....smile like the sunrise!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    Zuster waarom ga je liever niet naar een bijeenkomst over ons geloof, inplaats van naar zo een bruiloft, een huwelijk is geen grap een bruiloft is geen grap die je maar even kunt namaken.....het is geen spelletje over je geeft echt een bruiloft of niet...maar met een na maak bruiloft ben ik het echt even niet eens, het geld wat ze zullen uitgeven kunnen ze beter Fisabillah weggeven.........het geld wat jij zult uitgeven aan zo een kaartje kun je beter Fisabillah weggeven.......

    Een zuster

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    13
    19-04-2002

    hmmmmmm...
    kijk, er is tijd om plezier te maken en ook niet.Ik geef elhamdolillah sadaka...dus dan hoef ik echt niet sober te gaan leven en geen plezier maken , mijn broeder!!
    er gaan 300 mensen naar een marokkaanse trouwfeest waaronder ook veel nederlanders, het is opgericht om de cultuur en traditie van de marokkaanse gemeenschap te laten zien..nix ergs aan dus, ik ga me er ook niet schuldig om voelen sorry

    kuzzieeee
    Anything I want I got it....5ive 5ive with brown eyes....smile like the sunrise!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.496
    30-10-2001

    Ik probeer je niet aan te vallen ofzo begrijp mij goed...
    helaas gaan de cultuur en traditie van tegenwoordig bij helemaal tegen het geloof in.....wat ik bedoel is er is niets mis met een bruiloft zolang het niet tegen de regels van de Islam ingaat, zoals als voorbeeld, ***** is niet toegestaan, als die toeters en bellen op zo een bruiloft, mannen en vrouwen gemengd enz. enz. een bruiloft hoort niet zo overdreven te zijn als al die bruiloften die tegenwoordig woren gegeven...de mooiste bruiloft is naar mijn mening, een bruiloft volgens de Islamitische tradities

    Een zuster

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    13
    19-04-2002

    het gaat om el iman!!!! als je die hebt hoef je nix te vrezen!!
    ik ken mijn grenzen!
    en ik voel me niet aangevallen...alleen kan ik soms niet tegen die vooroordelen, als iemand zegt bruiloft, dan wordt dat meestal meteen veranderd in haram...denk aan je geloof bla bla bla....
    elk mens is uniek!
    Anything I want I got it....5ive 5ive with brown eyes....smile like the sunrise!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    35
    23-04-2002

    ach joh, "elhoucema" heeft gewoon gelijk, wat ga je nou je tijd verdoen op zo'n fake trouwfeest, waar slaat dat op anyway?

    ga naar een lezing om je kennis over de islam te verbreden alsjeblieft
    het leven is net een examen, er is alleen een verschil, je hebt geen herexamen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    13
    19-04-2002

    lieverd,
    tu/in eindhoven, waar ongeveer 3 keer per jaar die lezingen over de islam worden gehouden...al die mensen die er tijdens die lezingen zijn kome naar die bruiloft!
    kom op zeg, doe alsjeblieft niet zo schijnheilig kan ik echt niet tegen!
    ik ga naar een trouwfeest die wordt nagemaakt om de tradities en culturen te laten zien...SO WHAT?????
    Anything I want I got it....5ive 5ive with brown eyes....smile like the sunrise!!

  8. #8
    Just doing it my way

    Reacties
    351
    10-05-2002

    boeeeeeeee zijn de grijze koe
    De Tijd is een Grote Leraar....,
    Die helaas al zijn Leerlingen DOODT.
    ALTIJD en NOOIT zijn 2 woorden
    waarvan je ALTIJD moet onthouden
    dat je ze NOOIT moet gebruiken...

  9. #9
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    jah ik geef buikdansje gelijk......waar slaat dit eigelijk op.....ik vind jullie een beetje overdreven reageren....en je mag best je mening geven enz dat je het er niet mee eens bent....maar na 1 keer dat gezegd te hebben is het wel goed want buikdansje heeft deze topic geopend om te vragen wie er allemaal gaan en niet wat jullie er van vinden!!!!! maar jah iedereen zijn eigen mening toch!!!!!!
    beslama
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    23
    06-06-2002

    Wat een radicale boel hierzo?
    Die namaaktrouwfeest is één van de activita die door Mosaic wordt georganiseerd.
    En geloof me ze hebben wel meer aan de Islam gedaan in 't verleden dan jij denkt dat ze doen.
    Wat scheinhieilig.
    Niemand dwingt jou om te gaan, en je bent ook niet superieur genoeg om iemand van zijn haar wens af te dwingen.
    Ga maar meid, IK GA NAMELIJK OOK...

    Mosaic ik Eindhoven kent gelukkig de niveau om zowel de cultuur te verspreiden als de geloof op een zodanig verstandige manier.

    Gegroet.
    Beslemaaa

    Yasmina
    Liefde is als de wind...
    Het streelt je huid, en geeft je een frisse blik op een warme zomerdag...
    Het voed je zintuigen en is volop in beweging...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    13
    19-04-2002

    hehe, ik dacht echt ff dat ik er alleen voor stond...
    maar goed, je hebt sommige mensen die ook alles haram vinden en zo...like i said, ik ken mijn grenzen!!!!!!
    en hoceima en dat ander meisje, wat jullie ook zeggen, ik ga erheen iwa safieeeeeeeeeeeee..ik ga er een leuke tijd van maken!!!!! en ik ben 100% moslim!!!


    kuzieee
    Anything I want I got it....5ive 5ive with brown eyes....smile like the sunrise!!

  12. #12
    lid met hart en ziel

    Reacties
    297
    23-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Buikdansje ik ben het helemaal met je eens. Doe gewoon waar je zelf zin in hebt. JIJ bent degene die weet wat voor leven je leid. En Jij bent degene die over je eigen grenzen beslist.
    Meid geniet van het feest en ik wens je een hele leuke gezellige avond.


  13. #13
    K Hou Van je

    Reacties
    294
    05-03-2002

    hi,

    Ik vindt dat jullie beiden gelijk hebben,kijk wat buikdansje zegt over naar een feest gaan vindt ik normaal en men mag wel plezier maken maar mengen van vrouwen en mannen is weer iets waar ik niet voor ben want ik zou het eerlijk gezegd ook niet leuk vinden als een van mijn zussen/zusjes daar heen zou gaan uiteindelijk heb ik het niet te beslissen het is hun keus maar ik ben er absoluut niet voor en het zelfde geldt ook voor mij als man.



    adios
    BIG SMILE

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7
    07-06-2002

    onzin

    He buikdansje,

    je hebt helemaal gelijk,je moet gewoon je gang gaan want daar is helemaal niets mis mee.En de mensen die daar iets op tegen hebben doen gewoon heeeel schijnheilig.Nog veel plezier!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    Nou ja zeg. Zegt er iemand iets over haram. Dan is tie gelijk scheinhellig. Wat een onzin.