1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    352
    19-02-2002

    Mijn grote liefde verloren....

    Nou ... hier nog een verhaal... dit is mijn eerste verhaal ooit.. ik schrijf namelijk alleen gedichten maar elmohiem ik hoop dat jullie m leuk vinden!!!







    Personages : Fatima, 19 jaar, zit nog op school.
    Nadia, 20 jaar, zit bij Fatima in de klas en is haar beste vriendin.
    Sakina, 16 jaar, fatima’s zusje.
    Amin, 22 jaar, hotelmanager.
    Said, 23 jaar, vriend van Nadia.

    Hoofdstuk 1:

    Hij heeft me ten huwelijk gevraagd!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gilde Nadia over de telefoon. Willie, eindelijk!!! Ik ben zo blij!!! Ze liet me nauwelijks wat zeggen. Gefeliciteerd, lieverd! Je hebt toch wel ja gezegd he? Tuuurrrlijk, wat denk jij dan!!! Aaaah hij was zo lief, hij komt overmorgen om mn hand vragen maar ze moeten wel instemmen, het is zo een goede jongen!!. Goed zo meid, ik ben echt blij voor je. He faat, lieverd ik ben thuis, ik spreek je later, moet ophangen ja! Ik gooide de telefoon op mn bed. Ik was echt blij voor haar, ze houden zoveel van elkaar en hij is een hele goede jongen. Dit zette me zelf meer aan het denken over liefde. Tot nu toe heb ik 1 relatie gehad maar die niet echt verliep maar dat is ook een tijdje terug, ik weet niet eens meer hoe het voelt om weer heerlijk verliefd te zijn. Ik ging naar beneden naar de woonkamer, zoals gewoonlijk lag mijn zusje halfdood op de seddarie ‘friends’ te kijken. Ze doet niks anders dan eten en tv kijken, ik ben benieuwd hoe haar toekomst eruit zal zien. Ik liep naar mn moeder toe die zoals altijd weer in de keuken staat. Mama, en3aounek bieshiehazja? ( moet ik je ergens mee helpen?) La ebentie. (nee mijn dochter) Ik waste toch maar effe een paar glazen af en ging toen weer naar mijn kamer. Ik dacht de hele tijd aan Nadia. Ze zal nu wel in de zevende hemel zijn. Ik was echt blij voor d’r maar stieken was ik wel een beetje jaloers op d’r, dat ze haar grote liefde heeft gevonden. Ik deed een cd op van Angie Stone, ik zette m gelijk op mijn lievelings nummer : wish i didn’t miss you. Zo een prachtig nummer vind ik dat. Daarna ging ik op bed liggen… ik dacht na over het leven, over nadia en de liefde en of ik ooit iemand kon vinden die mij echt kon raken. Iemand waar ik nachten van wakker kon blijven, of die persoon daarbuiten liep… met die gedachte viel ik in slaap…

    Hoofdstuk 2:

    Toeeeeeeettttttttttttt!!!!!!!! De alarm van mn telefoon ging. Slaperig keek ik naar de tijd. Half 8. Oh mij god, was is slaap toch heerlijk, nog eventjes dan sta ik op, maakte ik mijzelf wijs. Ik had totaal geen zin in school!!!! Een kwartier later haalde ik mezelf over om op te staan… Ik nam snel een koude douche en deed gewoon wat aan want het was weer een sobere schooldag.. maar gelukkig nog een paar weekjes en dan VAKANTIE!!! Ik liep naar de slaaplkamer van mijn zusje waar ze natuurlijk nog lag te slapen, zeker te laat. SLAAPKOPP, wakker worden schreeuwde ik !! Ze hoorde me niet eens. Dit keer trok ik haar laken weg.. WAKKER WORDEN!! Laat me met rust, gilde ze terug. Wat is er, entoema sbahatoellah!!! Riep mijn moeder vanuit haar slaapkammer. Mij vader was gelukkig allang weg naar werk anders werd het oorlog hier. Mama ze moet naar school maar ze wil niet op staan!! Nou dan niet sakina, daaag dan maar te laat, ik wou je alleen maar helpen. Zowee ik dacht dat ik erg was, damn.
    Op de trap ging mijn telefoon af. Ja? Hee ben je al klaar? Ik sta voor je deur!!! Dat is nadia weer die is altijd de eerste. Jaha, ik kom al , 1 minuut. Ik pakte een appel en ging de deur uit. En daar stond ze, stralend en klaarwakker. Ik kon haar wel begrijpen ik bedoel als ik ging trouwen dan zou ik waarschijnlijk de hele nacht niet kunnen slapen… Goeiemorgen lieverd.. Heeee, slaapkop wat zie er lekker wakker uit..ahum. Ah joh antwoorde ik , die toets die we hebben heb ik niet zo goed geleerd. Ah joh, meid je staat toch goed voor frans dus… Maar euh en.. vertel vertel… Wat moet ik vertellen zei ze geheimzinnig? Naaaadd doe effe normaal, heb je iets tegen je moeder gezegd? Ja maar niet tegen mn vader. En? Ja, ik heb haar alles verteld en ze was benieuwd maar wel blij voor me maar ze werd wel emotioneel. Je weet wel, the usual stuff. Ja dat weet ik , het lijkt me echt erg om iedereen te verlaten, dat zl volgens mij echt zwaar worden in het begin. Maar je, zoals het er voor mij uitziet zit ik nog wel een poosje thuis…
    Oh ja, ik heb said gisteravond ook gesproken over van alles. Nou, als het inshallah allemaal doorgaat.. dan houden we onze bruiloft in die grote hotel bij het strand.. je weet wel… hij gaat daar een zaal huren met elzjouk en alles erop en eraan. Ik kan echt niet wachten Het was zo heerlijk om mn vriendin zo blij te zien en dat hoe ze alles voorbereidt.. ze straalde helemaal.. Nadia, ik ben echt heel blij voor je meid!! Maar ik ben toch wel uitgenodigd he?? Zei ik lachend Wat ? doe niet zo gek, joh !!! Mijn mooiste dag van mijn leven wil ik met jou delen, en inshallah al sjouw dag komt ben ik de eerste die er is..Lachend praatten we de weg naar school er nog over….

    Hoofdstuk 3:

    Het was eindelijk de dag dat said om nadia’s hand kwam vragen. Het leek net of het mij overkwam , ik was heel zenuwachtig. Die dag ( zaterdag) hielp ik mijn moeder met het huishouden en heb ik het eten klaargemaakt, en ondertussen verwachtte ik elk moment een telefoontje van nadia…. Tegen de avond, belde ze dan eindelijk…… FAAAAAAAATTTTT .. en voor ze haar zin af kom maken hoorde ik als dat alles goed is gegaan. Allah !! Het is gebeurd, lieverd eindelijk is het gebeurd, het is allemaal godgegaan, ik was zo bang maar het ging heel goed en iedereen was tevreden GEFELICITEERD lieverd, ik ben echt blij voor je!!! De weken erna deden we nog effe onze best op school en rondde dat af, zodat we ons geheel konden concentreren op De dag!!! Die weken verliepen heel snel.. ik hielp haar zoveel mogelijk met de voorbereidingen van de bruiloft.

    Vandaag was het dan zover!!!!! Ik werd heel vroeg wakker en tot mijn verbazing was bouchra al wakker en mijn moeder ook. Zo zo wat ben jij vroeg zeg ben je ziek ofzo? Hahah lachte ze sarcastisch het is feest en dus moet ik me mooi maken!!! Zo vroeg ? het is pas tegen de avond hoor… NOU , ik moet nog mijn jurk, ophalen ik moet nog naar de kapper en nog veel meer… Zo het leek net of zij ging trouwen, tjonge… als er feest is dan is ze wel plots kaarwakker. Ik liep naar de keuken waar mn moeder al ontbijt klaar stond te make. Sbah elghier mama.. en ik gaf haar een kus op haar wang. Ik hou zoveel van die vrouw, ondanks dat we af en toe een kleine ruzietje hebben lijkt het alsof ik met de dag meer van haar hou, als dat kan. Ik kan me eigenlijk geen leven zonder haar voorstelle. Maar daar moet ik nu niet aan denken, het wordt een leuke dag!!
    Rond 1 uur gaan we met zn zessen effe naar de hamam. Mijn moeder, nadia’s moeder, nadia’s zus, nadia, bouchra en ik. Heerlijk effe naar de sauna en dan naar de kapper….

    Tegen de avond was het echt een rommeltje thuis geworden, overal lagen jurken, makup en van alles. Rond 7 uur waren we dan eindelijk klaar. Bouchra had haar haar prachtig opgestoken en ik heb er grote krullen in laten zetten die maar 1 dag volgens de kapster bleven zitten. Maar ik vond ze wel mooi. Ik had een witte taksjita aan. We hadden er echt zin in…. Met zn allen gingen we dan richting het strand…

    Daar aangekomen hoorde je al de muziek van meters afstand en van de verte kon je al zien hoe druk het was…. Het zag er heel gezellig uit. We parkeerden de auto en liepen naar binnen. Het was een hele mooie grote zaal…. Prachtig ingericht aan een kat tafels en een in het midden een podium waar je kon dansen. ( het was wel gemengd, vrouwen en mannen) Het zag er heel gezellig uit. Echt heel goed werk van said, hij heeft namelijk allemaal geregeld. We liepen naar een tafeltje en gingen zitten. Ik keek om me heen en zag hoe iedereen het naar zijn zin had. Iedereen danste met elkaar en hadden de grootste lol. Er liepen ook leuke jongens tussen wat me opviel… maar ook de bijpassende leuke damens.. De bruid en bruidegom waren er nog niet. Kom dansen dan,, gilde bouchra … Nu al ? zei ik nee joh laat me met rust.. Kom nou , doe niet zo saai… Nee zei ik later. Ze ging met een wildvreemd meisje dansen, ze is gek op marokkaans dans, en ze kan het ook heel goed, ik daarentegen niet zo. Maar zo had ik het ook naar mijn zin. Bij de deur zie ik een paar marokkaanse mannen staan, twee daarvan zijn bodyguards. Ze zagen er goed uit. Bij hun stond ook een andere marokkaanse man, nou man eerder jongen. Hij zag er ook heel goed uit en zijn zwarte pak. Opeens beginnen de vrouwen keihard te zinegn: SLA OU SLAAM 3LA RASOULLAH……. ENZ… JOEJOEJOEJOEJOEJOEEEEEEEOEEEEEE!!!!!!! Oorverdovend gewoon maar ieder ekeer als ik het weer hoor krijg ik een heerlijk gevoel van binnen.. Daar komen ze dan : Nadia en Said. Oohh wat ziet ze er prachtig uit!!!! Ze worden geleid naar hun plaatsen die prachtig is versierd… Als ze eenmaal zitten gaan er verschillende mensen naar hun toe… na een tijdje gaan wij hun ook effe groten. Meid , wat zie je er mooi uit!! Gefeliciteerd en zina enta3ie!! Shoukran en zine en oul 3ourba 3liek inshallah!! Daarna ga ik naar said en feliciteer hem. Jij geeft mij een knipoog en kijkt verliefd naar Nadia. Daarna gaan we weer zitten… Even later staat bijna iedereen te dansen.. behalve ik.. zelfs mijn vader stond een beetje mee te doen…

    Echte tranen zijn zoveel waardevoller dan een lach die eigenlijk gestorven is....

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    352
    19-02-2002

    Opeens komt er een jongen naar mij toe, hij bukte naar me toe en schreeuwde om ( door de muziek) gehoord te worden :wil je met mij dansen??? Wat zei ik? Of je met me wilt dansen? Euh nou nee, liever niet als je het niet erg vindt. Ik bestudeerde hem hoe hij eruit zag, hij zag er opzich wel goed uit maar het was niet mijn type. Hij bleef doordrammen tot ik een beetje boos werd en ik negeerde hem en keek opzij. Opeens zag ik dat die jongen in de pak ons een tijdje bekeek, hij glimlachte een beetje.. en ik voelde me rood worden.. Ga nou weg… zei ik tegen die andere… Hij werd gelukkig door zijn vriend weggetrokken maar toen hij dat deed liet ie zijn glas limonade op mijn schoot vallen!! Kijk nou wat je doet *****zak. Tfoe!!! Mijn jurk naar de maan !!! Oohh sorry sorry, mijn vriend, euuh ik euuh sorry het spijt me echt!! Laat me gewoon met rust, ga weg man!! Tfoe tfoe tfoe mn jurk, er zat nu een grote gele vlek op. Zo snel ze konden waren ze uit de voeten en ik bleef daar met die vlek!! Dit kon ik dus echt niet hebben!!! Ik liep richting de deur en vroed waar de wc was. Bij de wc moest ik buiten blijven wachten door de lange rij die er was. JZS, moest mij dit weer gebeuren!!! Ik ging effe op een stoeltje zitten en zat ijverig aan mijn jurk totdat ik een zware stem hoor…Kan ik je ergens mee helpeN? Ik keek omhoog en zag twee prachtige donkere ogen voor me… oh my god wat was hij knap hij had heel mooi zijn haar op geschoren en mooie donkere ogen waar je in kon verdrinken en prachtige lippen… Ik bleef hem aankijken maar ik had het telaat door… Hallo? Zei hij weer.. Euhh ik euhh…. Stamelde ik… Nou nee… eigenlijk niet. Ja wat zou hij kunnen doen? Niks? Hoewel ik graag ja zou willen zeggen zodat hij wat langer bleef. Ik zag water gebeurde, sommige gasten kunnen zich gewoon niet beheersen. Ja, maar ja wat kan je doe he antwoorde ik…oh mijn god wat geef ik voor achterlijke antwoorden. Ik durfde hem niet aan te kijken. Hoe heet je als ik vragen mag? Eeuhhh.. ik heet fatima. En jij vroeg ik natuurlijk veels te snel.. Ik heet Amin. Oh wat een prachtige naam dacht ik .. ben je hier alleen ofzo want ik zie je de hele tijd alleen zitten? Oh dus je hield me in de gaten.. zei ik. Nou .. eerlijk gezegd wel ja.. zo’n beeldschone meid als jij kan je toch niet missen… Je zat je daar maar te vervelen ik had bijna de neiging om naar je toe te komen maar ik heb het druk met werk en jij keek ook zo chagerijing dus dacht ik laat maar zitten.Ik luisterde niet echt naar wat hij zie ik keek allen hoe hij zijn prachtige lippen bewoog als hij sprak.. ik hoorde effe niemand en niks meer maar euh ik moet gaan..euh de wc in.. voor mijn jurk.
    Oh ja.. sorry ik moet ook weer aan de slag. Aan de slag? Hoe bedoel je? Heb je me niet gehoord, zei hij glimlachend ik heb je net alles verteld. Oh sorry ben er niet zo bij. Geeft niet … Ik ben hier de hotelmanager en ik moetbij van alles helpen dus… oh oke.. nou veel succes zei ik.. terwijl ik nog helemaal niet wegwilde.. Ik stond op en wou net weglopen.. Hij trok me zachtjes terug. Fatima… zei hij voorzichtig.. ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar ik heb een raar gevoel gekregen sinds ik je zag, je bent een mooie meid en ook heel lief… zou ik je misschien beter mogen leren kennen? Arabie .. wat was ik blij dat hij dat zei… het liefst gaf ik alles gelijk toe maar ik moet natuurlijk niet zo zielig lijken. Euh.. hoe bedoel je? Mag ik misschien je nummer? Ik keek hem aan en ik kreeg de kriebels in mijn buik… Nou oke… heb je pen of je telefoon?.

    Rond 4 uur s’nachts was het dan eindelijk voorbij en gingen we naar huis.. ik was kapot en bouchra blijkbaar ook. Ik bleef terug denken aan eerder in de avond aan Amin.. God.. wat was hij mooi…

    Vervolg komt morgen !!Vergeet niet ik heb nooit een verhaal geschreven dussss… ik hoop dat jullie m leuk vinden!!!

    Echte tranen zijn zoveel waardevoller dan een lach die eigenlijk gestorven is....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    hoi houda..ik vind het wel een leuk verhaal tot nu toe....ga zo door

    kiSs hindaatje

  4. #4
    With All Love 4 U...

    Reacties
    212
    19-11-2001

    Ooooohhh.... wat een leuk verhaal.

    Zal ik vertellen waar het me aan doet denken??

    Ik was op de bruiloft van de dochter van mama's vriendin, in Marokko. Toen was er een hele mooie jongen met lichte ogen. Lang, beetje gespierd, met andere woorden: GEWOON EEN LEKKERTJE...

    Hij was een lid van Dakka Marrakchia... Zijn naam was ook Amin, wallah.

    Toen ik met een hele groep meisjes naar boven ging om een frisse lucht te halen, bleef hij me de hele tijd aangapen. Ik zag hem ook wel zitten.

    We kletsten een beetje en we spraken af om gezellig wat te gaan drinken. Ik met mijn vriendinnen en de Dakka Marrakchia-leden. Echte lekkertjes, wallah.

    Nou, ja. Was een hele leuke dag. De dag dat ik weer naar Nederland vertrok, kwam hij persoonlijk afscheid nemen. Hij belde me soms naar mijn mobiel, maar die was gestolen, dus contact weg!!!

    Maar over drie weken zie ik hem weer als het goed is!!!

    Wel grappig....

    Kusje, Sweet_Chic
    Je bent eenmaal in m'n hart gekomen.Zo makkelijk kom je er niet uit.Ik wil dat jij weet dat ik kapotveel van je hou. Zoals Altijd.... Voor Altijd....

    *** Mrs. F. ***

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    458
    22-03-2002

    Sweet _Chic die trouwfeest die je in Marokko bent gegaan vorig jaar was dat in Asila(Tanger).

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    leuk verhaal manecht ga zo door!!! cool man!!! ik zal met spanning wachten!!!! liefs, xxxxislamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    352
    19-02-2002

    Weer een stukje..

    Thuis aangekomen plofte ik neer op bed.. met schoenen en al maar het boeide me allemaal niet ik kon maar aan ding ( iemand ) denken. Jezus, wat heeft hij mij geraakt zeg. Die ogen, die lippen, dat prachtige lachje… mmmm…. Ik bleef naar de plafond staren en opeens hoorde ik iemand de trap opkomen. Zachtjes ging de deur open… a bentie, raki 3ed faika? ( mijn dochter ben je nog wakker?) Wah, mama 3lesh? ( ja, waarom? ) Gewoon ik wil effe met je praten. Tuurlijk, maar ben je niet moe.. zei ik omdat ik wist waar ze over wilde praten.. ze keek me een beetje bezorgd aan. Wat is er mama? E bentie, er is iemand die met je wilt rouwen. Ik wist het wel, ik wist dat het daarom ging, ik moest gelijk aan Amin denken. Hoe kan ik met een ander trouwen als ik op hem verliefd ben. VERLIEFD!! Dat is het…. Ik geloof dat ik echt verliefd op hem ben geworden… Wie is het vroeg ik haar een beetje boos. E bentie, ik dwing je nergens aan toe maar ik vraag het je alleen maar, je bent oud en slim genoeg om zo een keuze te maken. Ik wou het je niet zeggen maar toen ik nadia vandaag zag…. Toen dacht je fatima moet nu ook trouwen. La mama sorry, maar ik trouw inshallah met iemand die ik mag en niet zomaar iemand die mij niet eens kent.. sorry.. maar bentie zeg eens eerlijk ken je niet iemand met wie je zou willen trouwen als het zo is moet je het me wel vertellen he.. ik wil alleen maar dat je gelukkig wordt.. Ik omhelsde haar en kreeg een beetje tranen in mijn ogen. Oh god, wat hou ik van haar.. ze wilt toch alleen maar het beste voor me.. ga maar slapen a bentie.. het is al laat. Waga mama, sebhi 3la gir. Daarna liep ze de kamer uit. Ik deed mn kleren uit en viel gelijk in slaap…


    De dagen daarop dacht ik alleen maar aan Amin. Waarom heeft ie niet gebeld? Hij is toch niet afgeknapt ofzo ..hoop ik… hij zal vast wel een vriendin hebben.. zo een jongen en ook nog eens vrijgezel…. Ik begon aan mezelf te twijfelen…
    Ik zat beneden naast mn moeder in de woonkamer naar een marokkaanse film tekijken, die oh zooo saai was, maar ja ze loopt altijd te klagen waarom we haar nooit gezelschap houden dus vandaar… ik viel zowat in slaap.. totdat ik mijn telefoon boven hoor over gaan. Ik rende de trap op.. deed de kamerdeur open en wat zag ik de kleine rat bouchra had mn telefoon opgenomen… lachend keek ze me aan .. Geef die telefoon!!!!!! Gilde ik hoe haalt ze het in haar hoofd! Geef hier! Ik greep die telefoon uit haar hand en stuurde haar de kamer uit.. hallo? Vroeg ik een beetje bang…

    Echte tranen zijn zoveel waardevoller dan een lach die eigenlijk gestorven is....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    wielieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ga verder ik wil vervolg vervolg vervolg vervolg vervolg vervolg!!! mmm dringt et een beetje tot je door? ahahahahah jallah zied ik wacht liefs, xxxxislamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    352
    19-02-2002

    Euh hallo… zei ik weer.. Spreek ik nu met Fatima? Oh my god.. die stem herken ik uit duizenden… Mn hart sloeg 1000 slagen per seconde… Hallo hoorde ik weer.. Euh ja sorry.. ja je spreekt nu met fatima ja… en wie ben jij? Herken je me niet meer? Antwoordde hij.. En of ik hem herkende…. Wat was ik blij om zijn stem weer te horen… alsof ik hem jaren niet heb gehoord… Amin toch zei ik voorzichtig. Juist! Gelukkig dat je het nog weet. Ja, hoe is het met je? Vroeg ik .Ja goed hoor, ik had het alleen een beetje druk vandaar dat ik ook nu pas bel maar ik wou je echt zo snel mogelijk bellen… want ik bleef aan je denken sinds de die avond, je hebt me echt helemaal gek gemaakt…. Je bent niet de enige dacht ik bijmezelf… Voor het eerst weet ik niks te tegen een jongen, normaal gesproken heb ik altijd mn antwoordt klaar maar bij hem….En hoe is het met jou? Ja gaat wel antwoordde ik .. En op dat moment gilde mn moeder van beneden: Fatimaaaaaaa azjieeeee elteht… Euh sorry maar ik moet ophangen.. mn moeder heeft me nodig. Oh oke, fatima… he .. ik vroeg me af of we een keertje af konden spreken als je tijd hebt… Euhmm.. effe kijken… Oh my god hij wilt me zien.. shit wanneer?? Wanneer?? Ohhh.. Ben je er nog? Jaa.. euhm nou.. morgen is het donderdag he.. kun je morgen avond om zes uur want van de week kan ik niet. Ja tuurlijk, lieverd, wanneer je wilt. Oohh , wat heeft hij dat me zo gek maakt?? Lieverd.. uit zijn mond klinkt dat nog mooier.. Oke zie ik je op het station om zes uur dan haal ik je daar op oke? Ja, is goed… nu moet ik echt ophangen… Is goed, fatima, en eh denk je aan me?.. Weltrusten alvast. Dag.. antwoordde ik.. Het lijkt allemaal een droom…


    De volgende dag ben ik eerst naar school gegaan en daarna thuis een beetje opgeruimd en zei ik tegen mn moeder dat ik naar de stad ging. Boven in mijn kamer stond ik weer voor de spiegel… wat moet ik in godsnaam aandoen?? Na een half uurtje deed ik maar mn beige colbert aan en zwarte pantalon.. dat zag er wel netjes uit… mn haar liet ik los.. beetje mascara en hup wegwezen.. Eenmaal de deur uit keek ik op mn horloge..shit 110 voor 6 en ik moet nog naar het station…. 5over 6 in de tram ging mn telefoon over.. Ja? Hee…. Ben je er al? Nou, nee nog een paar haltjes oke? Ok ik wacht op je bij de kiosk ja? Is goed .. doei..

    Echte tranen zijn zoveel waardevoller dan een lach die eigenlijk gestorven is....

  10. #10
    Temsamane (L)

    Reacties
    249
    05-03-2002

    Leuk verhaal........echt toppie, keep writing........



    GreetingZz,

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    hey ik zie dat je online bent betekent dat dat je bezog bent met het verhaal? hhehehe ik hoop het van harte!!! jah tog? alsjeblieftttt ga verder!!! ik vindt het echt leuk!!! liefs, xxxxislamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    352
    19-02-2002

    ja lieverd ik ben er mee bezig ik probeer zo snel mogelijk te zijn oke.. leuk dat jullie m wat vinden.. geeft me meer zin.. effe geduld.

    groetjes hooda

    Echte tranen zijn zoveel waardevoller dan een lach die eigenlijk gestorven is....

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    352
    19-02-2002

    Daar stond dan…met zijn rug naar mij toe.. heel netjes gekleed.. goeie figuur.. daar stond hij… oh ik durf echt niet meer .. waar ben ik mee bezig dacht ik bij mezelf wat doe ik.. dit wordt toch niks.. ik weet het nu al.. ik moet me niet teveel verheugen en zeker niet te gehecht aan hem raken… Ik stond daar een tijdje totdat hij zich omdraaide en me recht aankeek.. Willieeee wat is ie knappp.. ik was zijn gezicht al bijna vergeten… Hij liep mijn richting op.. Ik kon wel door de grond zakken… En nu … oke faat doe rustig verpest dit niet!!! Hee…. Hij gaf me een hand en wou net vier zoenen geven maar ik keerde mn hoofd weg.. en we staan op het station en dit is de eerste afspraak dus.. rustig aan… Kom je mee vroeg ie naar de auto. We liepen samen naar de auto… Hoe is het met je ? vroeg hij.. J goed hoor. Wat zie je er mooi uit… Ik bloosde.. Dank je.. Mooie auto .. zei ik. Wat een mooie auto dacht ik .. jzs mooie jongen .. mooie auto.. goeie baan… aardig.. wat wil je nog meer..? Hij hield de deur voor me open en ik stapte in. Toen hij later instapte deed hij eerst een cd op van Cheb Hasni ‘’ La tebkich’’ (niet huilen) Dit was al een van mijn lievelingsnummers… Vind je hem goed ? vroeg hij.. Ja zeker vooral dit nummer.. Oke dan…hij startte de auto en keek mij aan … ik voelde me niet zo op mijn gemak. Hij bleef kijken en toen zei ik: Wat is er? Weet je hoe mooi je bent..? Echt een plaatje!! Ik voelde me weer helemaal rood worden ……………….

    Echte tranen zijn zoveel waardevoller dan een lach die eigenlijk gestorven is....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    352
    19-02-2002

    Hij startte de auto en reed weg… Hoe laat moet je thuis zijn vroeg hij. Oke dan daar houdt hij nog wel rekening mee. Over een uurtje of twee. Oke.. wat wil je gaan doen het is vandaag jouw daggie. Euh.. zullen we gewoon ergens wat gaan drinken? Tuurlijk meid , wat je wilt.. We gingen naar een heel romantisch sjiek restaurant. Eenmaal aan tafel was ik heel erg stil … ik wou zoveel zeggen maar ook weer niks het liefst bleef ik hem alleen maar aankijken…. Nou faatje… vertel eens.. hoe het leven zit met deze beeldschone jongedame..

    We zaten nog een tijdje te praten en hij vertelde zoveel mogelijk over zichzelf en ik ook over mijn ‘ boeiende’ leven… Ik kon zo goed met hem praten en hij was zoo aardig en begripvol en ook heel grappig.. God.. dit was echt liefde op het eerste gezicht. Ik had nooit gedacht dat dat mij ooit zou overkomen….

    Shit.. het werd al veel te laat.. Ik moet naar huis.. ik ben al te laat.. Oh moet je weg? Wat jammer…. Oke zal ik je brengen ? Nee, hoeft niet ik ga wel met de tram.. Nee.. ben je gek.. ik laat mn meisje niet met de tram.. waar dient mijn auto dan voor als ie er niet voor jou is… Mijn meisje… oohh wat klonk dat heerlijk zeg.. ik ben zijn meisje…Oke maar niet helemaal tot huis he.. nee lieverd wat je wilt.. Op de hoek van mn straat stopte hij… Nou zei ik.. het was heel gezellig.. ik spreek je wel oke.. Is goed lieverd.. Weltrusten ik bel je morgen. Ik gaf hem een hand en stapte uit… Tot morgen.. Daagg..

    Echte tranen zijn zoveel waardevoller dan een lach die eigenlijk gestorven is....

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    352
    19-02-2002

    De dagen daarop spraken we elkaar elke dag en dinsdag spraken we weer af. Vandaag liet hij mij zijn huisje zien. Ik was best wel benieuwd. Hij haalde me op en we gingen richting zijn huis. Hij woonde niet zo ver van mij… Eenmaal bij zn voordeur zei hij berhaba en deed de deur open . Niet schrikken he.. het is een beetje een rommeltje.. Wat had hij het leuk ingericht zeg.. heel mooi .. op zn marokkaans.. hele mooie seddarie .. heel netjes zei ik. Vind je ? ik heb het samen met mijn zus ingericht. Ik vind het heel mooi. Ik ging op de seddarie zitten en keek om me heen. Ik zag een aantal foto’s van zijn familie waarschijnlijk. Ik liep er naartoe en hij kwam achter mij staan. Dat is mijn moeder, mijn vader en mijn zus… Wat lijk je veel op je moeder zei ik.. Zijn gezicht betrok.. Wat is er ? zei ik. Mijn moeder is 2 jaar geleden overleden… Oooh sorry, dat wist ik niet.. oohh wat keek hij verdrietig.. ja vind je het gek fatima zijn moeder is overleden.. Ik had zo een zin om hem te omhelzen en te troosten maar ik ging maar zitten voordat ik nog meer gevoelige snaren raak.. Sorry .. zei ik weer. Geeft niet zei hij.. Wat wil je drinken? Zal ik ethee voor je zetten? J a lekker doe maar.. We zaten weer samen een tijdje over van alles en nog wat te praten…

    Fatima zei hij…. Lieverd, ik weet niet wat het is maar ik ben echt helemaal gek op je geworden… ik heb nooit zoveel gevoeld voor een meisje in zo een korte tijd.. Echt lieverd.. Ik kan me nu niet meer zonder jou voorstellen, je mooie lach, je prachtige ogen… ik mis je al als ik bij je ben…. ECHT Ik hou van je…… Aaaaahh ….. ik voelde me gewoon zweven….. oh wat hield ik van deze jongen… …. Zijn ogen zijn liever dan andere ogen Het vertelde verhaaltjes. Hoe ze keken naar mij, zoals nooit iemand keek. Zijn mond, zoveel mooier dan andere monden, Zijn lippen veel zachter, En hoe hij me dan vertelde, dat hij van me houdt.
    Ik ook van Jou!
    Ik altijd van Jouw!

    Echte tranen zijn zoveel waardevoller dan een lach die eigenlijk gestorven is....