1. #1
    LoveYou..

    Reacties
    161
    26-01-2006

    littekens?

    wie heeft een tip om littekens weg te krijgen/vervagen in plaats van die dure zalfjes uit de winkel die meestel geeneens zo goed werken...?

    alvast bedankt
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #2
    MAROKAAAS

    Reacties
    127
    13-05-2006

    die gaan niet weg

  3. #3
    LoveYou..

    Reacties
    161
    26-01-2006

    maar je hebt toch middeltjes om ze te vervagen? ik heb wel eens gehoord dat ze bij sommige mensen bijna niet meer te zien zijn.....
    ik hoop dat iemand het weet...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.456
    16-07-2004

    Citaat Geplaatst door Narcis_
    die gaan niet weg
    ze kunnen wel weggaan hoor, de roze littekentjes gaan vaak in de loop van de jaren helemaal weg..bij de ene persoon veel sneller dan de ander

    maar putjes in de huid gaan niet meer weg..die moet je laten laseren

    pure aloevera gel schijnt ook goed te zijn voor littekens, of vitamine E capsules, gewoon wat je normaal moet innemen..knip je de capsule open en smeer je de olie/gelei licht op je huid

  5. #5
    LoveYou..

    Reacties
    161
    26-01-2006

    Citaat Geplaatst door wipneusje
    ze kunnen wel weggaan hoor, de roze littekentjes gaan vaak in de loop van de jaren helemaal weg..bij de ene persoon veel sneller dan de ander

    maar putjes in de huid gaan niet meer weg..die moet je laten laseren

    pure aloevera gel schijnt ook goed te zijn voor littekens, of vitamine E capsules, gewoon wat je normaal moet innemen..knip je de capsule open en smeer je de olie/gelei licht op je huid
    dankje...heb je het zelf ook gebruikt? en hoelang duurt het voordat het weg gaat? en waar kun je die capsules halen...?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    Oskot

    Reacties
    566
    17-12-2005

    et schil van de appel
    de onderkant van de schil van de appel wrijf je erop elke dag en na een tijd gaan ze stilleetjes aan weg
    hallo gy daar nee ni gy ja gy ja

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.456
    16-07-2004

    Citaat Geplaatst door *^*..Lila..*^*
    dankje...heb je het zelf ook gebruikt? en hoelang duurt het voordat het weg gaat? en waar kun je die capsules halen...?
    nee heb er zelf geen ervaring mee, maar ik las dat een keer ergens

    Gewoon bij kruidvat eigen merk kruidvat vitamine E capsules kopen, en die open knippen..moet je wel de capsules nemen, en niet de tabletten

    Heb zelf ook last van puistjes gehad, maar die littekentjes waren bij mij altijd zo weg, bij de ene persoon gaat dat veel sneller, terwijl ik altijd foundation heb gedragen in die tijd om alles te verbergen.
    Ik ken iemand bij wie die roze littekentjes al heel lang zitten en die niet weggaan

  8. #8
    KeepYaHeadUp_x.-Pac-

    Reacties
    2.121
    29-08-2005

    Je kan naar de apotheker gaan en vragen achter zo'n soort van plakker, het lijjkt op zo'n stukje gel fzo en je moet dat dan plakken op je litteken. Ik heb daar nooit ervaring mee gehad maar een jongen van mn klas had dit en het helpt bij hem

    Allah (SWT) Is My Lord,, Islam Is My Life,, Al-Quran Is My Guide,, The Sunnah Is My Practise,, Paradise Is My Goal !!


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.456
    16-07-2004

    Citaat Geplaatst door MissAlgerina
    Je kan naar de apotheker gaan en vragen achter zo'n soort van plakker, het lijjkt op zo'n stukje gel fzo en je moet dat dan plakken op je litteken. Ik heb daar nooit ervaring mee gehad maar een jongen van mn klas had dit en het helpt bij hem
    Ik weet welke je bedoeld, dat is een pleister van het merk hansaplast speciaal voor littekens..maar die moet je dan wel altijd dragen
    Maar die pleister is niet voor acne littkentjes..anders moet je je hele gezicht vol plakken met van die witte pleisters..ik zie het al voor me

  10. #10
    KeepYaHeadUp_x.-Pac-

    Reacties
    2.121
    29-08-2005

    Citaat Geplaatst door wipneusje
    Ik weet welke je bedoeld, dat is een pleister van het merk hansaplast speciaal voor littekens..maar die moet je dan wel altijd dragen
    Maar die pleister is niet voor acne littkentjes..anders moet je je hele gezicht vol plakken met van die witte pleisters..ik zie het al voor me

    whaha, ja ik weet nie welk merk het is,, ja nu dat je het zegt, die jongen had het altijd op zn gezicht, maar het was zo'n transparant ding,, egt raar

    Allah (SWT) Is My Lord,, Islam Is My Life,, Al-Quran Is My Guide,, The Sunnah Is My Practise,, Paradise Is My Goal !!


  11. #11
    MAROKAAAS

    Reacties
    127
    13-05-2006

    Citaat Geplaatst door wipneusje
    ze kunnen wel weggaan hoor, de roze littekentjes gaan vaak in de loop van de jaren helemaal weg..bij de ene persoon veel sneller dan de ander

    maar putjes in de huid gaan niet meer weg..die moet je laten laseren

    pure aloevera gel schijnt ook goed te zijn voor littekens, of vitamine E capsules, gewoon wat je normaal moet innemen..knip je de capsule open en smeer je de olie/gelei licht op je huid
    jaa oke die wel ja
    maar tog niet bv grote
    zoals snijwondjes enzo of litekens van operaties

  12. #12
    LoveYou..

    Reacties
    161
    26-01-2006

    oke bedankt voor jullie reacties ik ga morgen gelijk naar de apotheek vragen naar die capsules



    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    respect

    Reacties
    79
    07-11-2002

    ~litteken cremé van kruidvat merk..een klein bruin potje met een roze sticker! ik heb van veel mensen gehoord dat het goed werkt! is ook spotgoedkoop, niet eens 3 euro!

    succes
    als je geen ster aan de hemel kunt zijn wees dan een lampje in je huis.

  14. #14
    LoveYou..

    Reacties
    161
    26-01-2006

    Citaat Geplaatst door maffiagirl
    ~litteken cremé van kruidvat merk..een klein bruin potje met een roze sticker! ik heb van veel mensen gehoord dat het goed werkt! is ook spotgoedkoop, niet eens 3 euro!

    succes
    bedankt weet je toevallig ook hoelang je moet smeren tot je verchil ziet?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    respect

    Reacties
    79
    07-11-2002

    Citaat Geplaatst door *^*..Lila..*^*
    bedankt weet je toevallig ook hoelang je moet smeren tot je verchil ziet?
    Euh..nee geen flauw idee! heb het zelf nooit gebruikt. maar heb echt heel vaak gehoord dat het heel goed werkt!
    ik denk 2 keer per dag opsmeren en ligt een beetje aan de liteken hoe diep die in de huid zit!

    en nog een tip; Niet teveel verschillende shit opsmeren want anders werkt het andersom. beter eerst een product en na een paar maanden iets ander proberen als het niet heeft geholpen!

    succes!!
    als je geen ster aan de hemel kunt zijn wees dan een lampje in je huis.