1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Blaffende Hollanders bijten WEL!

    Citaat Geplaatst door ZITA
    Ik heb eens een Hollandse buurvrouw gehad, hoewel ze een hekel aan me moet hebben gehad spraken we elkaar wel eens. Altijd kwam ze met nieuws over hoe mocro’s zijn. Dan vertelde me dat haar neefje van zijn scooter af was getrapt door mocro’s omdat hij hen geen sigaretten wilde geven, ze hebben hem daarna ook nog eens mishandeld. Of ze verteld over mocro’s die heel de dag in bed blijven liggen terwijl zij elke dag vroeg opstond en zichzelf in het zweet werkte.

    Zo ernstig kon ik dat laatste niet nemen, ze was niet de onderbetaalde fabrieksarbeider van wie ik dergelijke uitspraken kan verwachten. Ze werkte in het allochtonen onderwijs, op welk gebied ze de taak had Marokkaanse vrouwen sociaal te motiveren en taalkundig wat te ontwikkelen. Altijd roddelde ze achteraf over die vrouwen. Desondanks ging ze wel eens bij hun langs, wel gezellig om bij ze te eten of wat dan ook. Uitdrukkelijk wees ze me erop dat zij NOOIT een mocro zou binnen laten bij haar thuis. Nooit. Mocro’s vond ze niet deugen.

    Ze ging wel eens boodschappen doen in een Marokkaans winkeltje en ook liet ze haar haren knippen door een Marokkaanse vrouw. Dat was lekker goedkoop verklaarde ze, onmiddellijk voegde ze toe dat ze dit nooit aan haar kennissen zou vertellen. Eigenlijk toch maar een beetje om je over te schamen vond ze. Wie laat zijn haar nu doen door een Marokkaanse?

    Mijn buurvrouw had een hondje, ik kan verdorie even niet op zijn naam komen nu. Hoe dan ook, het hondje kende nogal wat kunstjes. Zo had ze hem bijvoorbeeld geleerd om te blaffen op het bevel ‘pak mocro’. Het hondje, zijn naam was Boris weet ik nu weer, blafte dan zijn longen uit zijn lijf. Ze legde me uit dat ze verder geen racist is, mocro’s misdragen zich nu eenmaal zo vond ze. Dat was voor haar een waarheid, tsa zo noemde ze het, als een koe.

    Ik was compleet van slag toen ze me dit vertelde; zij leek het niet op te merken. Ze raasde voort: “Die gefrustreerde Mocro’s hier hebben een jonge Nederlandse meid verkracht, weet je wat ze zeggen: Moest ze zich maar niet zo uitdagend kleden. Die gasten verbergen zich gewoon achter hun religie. Alles wordt hier getolereerd van mocro’s. Die k.utmocro’s vallen iedereen lastig hier, en als je zo iemand een klap voor zijn hersens verkoopt krijg je trammelant omdat je een Marokkaantje geslagen hebt. Ik ben echt niet voor de etnische zuivering maar soms heb ik echt zo iets van weg met die Marokkanen. Ik probeer ze nog wat Nederlands te leren, het enige dat ze kunnen onthouden zijn woorden als ‘GAK’ en ‘uitkering’. Gisteren nog heeft een groepje Marokkanen in het centrum een toevallige passant met bierflesjes bekogeld. De man is opgenomen in het ziekenhuis vanwege verwondingen in zijn gezicht. Aan het einde van de straat woont een 13-jarig meisje dat pas is aangerand door een groepje van 8 Marokkanen. Twee straten verderop is een woning waarvan alle ruiten zijn ingegooid door Mocro’s, voor hun lol. Auto’s worden vernield en bewoners worden hun wijken uitgepest. Ze moeten gewoon het land uit, want ze komen hier toch maar alles jatten”.

    Ze bleef maar voortrazen, er kwam geen einde aan. Voor mij nooit meer hetzelfde als er een hondje naar me blaft.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    313
    16-04-2003

    Hey, je moet er gewoon niet opletten. Ze is een onwetend persoon en zij is verkeerd door zo te doen.

    Je moet niet gelijk denken dat alle Hollanders zo zijn. Dan plaats je namelijk iedereen in een hokje.
    Ik ken ook Hollanders die totaal niet zo denken.

    Die buurvrouw is gewoon geen aardig persoon,

    let er niet op joh.

    Jij moet boven haar staan nietwaar.

    Groetjes van Letizia.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    313
    16-04-2003

    Origineel gepost door Miss_Magrebia
    ik wist het wel!
    Wat wist je wel ?

    Je gaat me toch niet vertellen dat je bedoelt dat alle Hollanders zo denken he....dan ben je net als die buurvrouw !

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    235
    25-05-2003

    lekker voor ze hahahahhaha ze komen nooit van ons af..!!!! ik had ook een buurvrouw die hond leerde om naar vreemde mensen te blaffen een keer was ik bij haar voor de deur aan het praten met een meid.kwam die hond naar buiten en beet in mijn broek bah daar ging mijn versace broek..toen gaf ik die hond een trap met mijn laarzen met een punt dat die hond naar beneden vloog van de trap...belde ze opeens de politie die ze3maa mij wouden oppakken voor mishandeling......hahahahah ik was uiteindlijk diegen die hard bijtte en niet haar hond betaalde ze me mijn broek van 250euro.- ..!!! moesten ze maar die hondjes van hun maar thuis laten om te schijten op hun banken en aan hun k.u.t. te likken die vieze smerige kaaskoppen...!!!!!!!!!jakkes
    ..........

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    232
    03-04-2002

    Origineel gepost door ISMAHAN22
    lekker voor ze hahahahhaha ze komen nooit van ons af..!!!! ik had ook een buurvrouw die hond leerde om naar vreemde mensen te blaffen een keer was ik bij haar voor de deur aan het praten met een meid.kwam die hond naar buiten en beet in mijn broek bah daar ging mijn versace broek..toen gaf ik die hond een trap met mijn laarzen met een punt dat die hond naar beneden vloog van de trap...belde ze opeens de politie die ze3maa mij wouden oppakken voor mishandeling......hahahahah ik was uiteindlijk diegen die hard bijtte en niet haar hond betaalde ze me mijn broek van 250euro.- ..!!! moesten ze maar die hondjes van hun maar thuis laten om te schijten op hun banken en aan hun k.u.t. te likken die vieze smerige kaaskoppen...!!!!!!!!!jakkes
    je klinkt als een lekkere meid !! mag ik je nummer ?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    691
    07-04-2003

    Origineel gepost door ISMAHAN22

    moesten ze maar die hondjes van hun maar thuis laten om te schijten op hun banken en aan hun k.u.t. te likken die vieze smerige kaaskoppen...!!!!!!!!!jakkes [/B]
    Fijne ideeen heb jij, spreek je uit ervaring?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    235
    25-05-2003

    ik spreek uit de ervaring van de kaaskoppen...!!!!!!!!!
    ..........

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    235
    25-05-2003

    thingir2001 droom maar verder.....!!!!!!!!! de wekker gaat zo af
    ..........

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    232
    03-04-2002

    Origineel gepost door ISMAHAN22
    thingir2001 dromm maar verder.....!!!!!!!!! de wekker gaat zo af

    Ismahan

    . een beetje leuk aandacht van mij of van iemand anders ,doet je vast goed!! ik had een dankje wel verwacht van je .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    691
    07-04-2003

    Origineel gepost door ISMAHAN22
    ik spreek uit de ervaring van de kaaskoppen...!!!!!!!!!

    jaja... je hebt erbij gestaan zeker?
    jammer dat die hond alleen je broek vast had
    maar oke..jij weet het allemaal al zo goed, soepjurk.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    235
    25-05-2003

    thingir2001 thanxxxxxxxxxx alleen als je en marokkaan bent....!!!!!
    ..........

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    235
    25-05-2003

    willem zeker ja ik weet het heel goed jaaaaaaa.!!!!!! heb nederlandse buren zo als die de deur opendoen dan val je al neer van al die vieze smerige honden ...!!!!!!!!! bah ..hahahahaha een hond mij bijten.?ik denk meer andersom..!!!!!
    ..........

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    235
    25-05-2003

    thingir mijn dag is helemaal compleet door het mooie weer en het compliment van je .!!!!!!hihiihihiihihihihiiiii
    ..........

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    232
    03-04-2002

    Origineel gepost door ISMAHAN22
    thingir2001 thanxxxxxxxxxx alleen als je en marokkaan bent....!!!!!
    Dus van Willem moet je niks hebben ???

    Je hebt helemaal gelijk meid !! wat moet je nou met een bekrompen denkende bleek scheelt ,die op een andere topic beweert dat hollanders niet discrimineren !! Bekrompen vind je niet ??

    Ik ben volbloed Marokkaan !! zelfs mijn basisschool tijd in Marokko door gebracht !! hoe meer Marokkaan wil je me hebben ??

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    691
    07-04-2003

    Origineel gepost door tinghir2001
    Dus van Willem moet je niks hebben ???

    Je hebt helemaal gelijk meid !! wat moet je nou met een bekrompen denkende bleek scheelt ,die op een andere topic beweert dat hollanders niet discrimineren !! Bekrompen vind je niet ??

    Ik ben volbloed Marokkaan !! zelfs mijn basisschool tijd in Marokko door gebracht !! hoe meer Marokkaan wil je me hebben ??
    Lees wat ik daar geschreven heb, kreukel, over discrimineren...en lees haar stukje hier ook over "kaaskoppen" en wat je zelf schrijft over bleekscheten ed.
    En praat dan verder over discrimineren.
    het is te merken dat je je basisschool in marokko gedaan hebt!