1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Wie is er hier nou lelijk???

    Citaat Geplaatst door MysteriousWoman
    het is me tegenwoordig opgevallen dat mensen steeds meer anderen veroordelen om hun uiterlijk...o.a op school en ik erger me er heel erg aan..dingen zoals: check die k**** lelijkerd!!! enzovoorts.iedereen is gelijk en die persoon die er dan wat minder uitziet had ook wel gewild om er als een supermodel uit te zien..maar wie zijn wij om anderen te veroordelen??? allah heeft het menselijk lichaam geschapen en niemand is perfect...still i don't understand...misschien heb ik een andere kijk op mensen???
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Ja..daar ben ik het wel mee eens..!!!


    Ciao baby

  3. #3
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Me tooooooo.....I agreeeeeeee with you two....


    xxx
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  4. #4
    WIE IK? BEN JE ZELF!

    Reacties
    1.390
    27-05-2002

    ik ben LELIJKKKKKKKKKKKK

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Ja ik ben ook LELIJK..

    Ik heb ook liever niet dat mensen me dan zo aanspreken en dan zeggen..WAT BEN JIJ LELIJK!

    Ciao Baby

  6. #6
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    hahaha crazy_baby...gij lelijk....laat het aub......wie gelooft nou zoiets.......hahaha

    xxx
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Serieus echt waar..

    Ik zeg het eerlijk

    ik ben niet KNAP !


    Ciao Baby

  8. #8
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    hé baby, das toch mooi wat die Woman zegt hé.......

    but I don't believe you

    xxx
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Ja mijn inside izz prachtig..

    Kijk daar ben ik ook eerlijk over

    Ik heb daar geen kapsones over of zo...

    Maar het uiterlijk is maar matig..

    Ciao Baby

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    Ja dan WIN ik GELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zonder enige TWIJFEL


    Ciao Baby

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    47
    01-05-2002

    INSIDE FROM A PEOPLE IS IMPORTEND OUTSIDE NOT!!!!!!!

  12. #12
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Bij het lezen van je stuk, mysertious woman, viel me op dat je de foto van JLO gebruikt als Avatar....

    Men is inderdaad niet perfect nee, maar is wel altijd naarstig opzoek ernaar! Perfectie is moeilijk definieerbaar, aangezien het een subjectief iets is. Perfectie heeft een persoonlijke maatstaf. Helaas wordt in de westerse maatschappij een bepaalde vorm gegeven aan deze perfectie door het tonen van hoe perfect iets kan zijn, bijv. het perfecte lichaam.
    Het is moeilijk om je als individu hier tegen af te zetten, aangezien wij toch een soort kuddemens zijn en met de stroming mee vloeien. Dus ja...als JLO perfect is, valt dat niet te ontkennen aangezien zij in meerdere ogen perfect is en ja... dat zet je misschien aan tot het gebruiken van haar foto als avatar...
    maar waarom niet je eigen foto?
    ik val je hierbij niet aan, maar het is gewoon moeilijk, om je tegen de stroming te verzetten. Het is, omdat het hoort...en er valt weinig aan te doen.
    Zie je er niet uit naar die bepaalde maatstaven... ja dan benoemt men je tot Lelijk.... Helaas.
    What's love got to do with it?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    65
    27-02-2002

    ik weet niet of ik knap ben.
    als mijn man me maar mooi vind toch??
    Iedereen heeft een andere smaak.
    Ik vind in iedergeval wel dat ik een goed hart heb en dat is al heel wat toch.
    Je hebt niks aan mooie mensen met een slecht hart.

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    479
    06-03-2002

    Origineel gepost door Kenitrya
    Bij het lezen van je stuk, mysertious woman, viel me op dat je de foto van JLO gebruikt als Avatar....

    Men is inderdaad niet perfect nee, maar is wel altijd naarstig opzoek ernaar! Perfectie is moeilijk definieerbaar, aangezien het een subjectief iets is. Perfectie heeft een persoonlijke maatstaf. Helaas wordt in de westerse maatschappij een bepaalde vorm gegeven aan deze perfectie door het tonen van hoe perfect iets kan zijn, bijv. het perfecte lichaam.
    Het is moeilijk om je als individu hier tegen af te zetten, aangezien wij toch een soort kuddemens zijn en met de stroming mee vloeien. Dus ja...als JLO perfect is, valt dat niet te ontkennen aangezien zij in meerdere ogen perfect is en ja... dat zet je misschien aan tot het gebruiken van haar foto als avatar...
    maar waarom niet je eigen foto?
    ik val je hierbij niet aan, maar het is gewoon moeilijk, om je tegen de stroming te verzetten. Het is, omdat het hoort...en er valt weinig aan te doen.
    Zie je er niet uit naar die bepaalde maatstaven... ja dan benoemt men je tot Lelijk.... Helaas.
    Toppie! :duim:
    Hoef niks meer bij te voegen!!

  15. #15
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    he he he

    iedereen is knap de een knapper als de andere

    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...