1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.874
    24-09-2004

    Arabic- She Style in Utrecht! Wat vinden jullie van haar jurken?

    Salaam Oealikoem,

    Ik heb laatst gehoord dat ze daar prachtige jurken hebben alleen aangezien ik bijna geen tijd heb om daarnaartoe te gaan vraag ik jullie of jullie daar weleens heen zijn geweest en wat jullie van de jurken vinden. Of eventueel iemand ie daar een jurk heeft gekocht die hier een foto van kan plaatsen. Ik wil namelijk niet daarnaartoe gaan reizen voor niets.
    "Zeg: "O Allah, ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van Djahannam (de Hel), en ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van het graf, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van al-Masieh ad-Daddjaal, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van het leven en de dood." [Overgeleverd door Moeslim]

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    720
    07-04-2006

    waar in utrecht ligt dat dan meid. toen ik daar was om langs mondereve te gaan alles wat ik toen zag van qua marokkaanse jurken vond er niks aan behalve dan in mondereve maarja die jurken hange overal in brussel is standaard kledij in geen 1 winkel zag ik mooie jurke of aparte of wat dan ook idd ik woon ook ver dacht zehma ik ga toch maar eens kijken aangezien je zoveel hoort nou meid ik blijf toch bij brussel en antwerpen tot nou toe zijn daar de mooiste jurken te koop vindt ik persoonlijk of natuurlijk je kan je ontwerp laten maken is nog beter maarja gelukkig verschillen smaken


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.874
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door silvanna
    waar in utrecht ligt dat dan meid. toen ik daar was om langs mondereve te gaan alles wat ik toen zag van qua marokkaanse jurken vond er niks aan behalve dan in mondereve maarja die jurken hange overal in brussel is standaard kledij in geen 1 winkel zag ik mooie jurke of aparte of wat dan ook idd ik woon ook ver dacht zehma ik ga toch maar eens kijken aangezien je zoveel hoort nou meid ik blijf toch bij brussel en antwerpen tot nou toe zijn daar de mooiste jurken te koop vindt ik persoonlijk of natuurlijk je kan je ontwerp laten maken is nog beter maarja gelukkig verschillen smaken

    Hey schat,

    Ik weet niet precies waar het ligt in Utrecht , maar ik had wel gehoord van een meid dat ze daar echt dodelijke jurken hebben. En Jah.. aangezien ik wel ff rond wil kijken voor een nieuwe leuke jurk lijkt het me wel leuk om daarnaartoe te gaan en een kijkje te nemen, maar kheb geen om voor niets te gaan. Ik ben voor de rest bog nooit in Marokkaanse winkeltjes geweest in Utrecht.

    Ik heb ook gehoord dat ze in Brussel hele mooie jurken hebben jah, maar jah ik woon in Rotterdam. Ik ben maar 1 x per jaar in belgie .
    En dan nog niet eens naar de winkels, maar alleen familie .
    Maar ik hoop dat er mensen zijn die daar weleens zijn geweest.
    Je hebt gelijk smaken verschillen zeker gelukkig.
    "Zeg: "O Allah, ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van Djahannam (de Hel), en ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van het graf, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van al-Masieh ad-Daddjaal, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van het leven en de dood." [Overgeleverd door Moeslim]

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.064
    04-10-2004

    nee ze komt tog van hoofdorp???

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.874
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door Milatju
    nee ze komt tog van hoofdorp???

    Wollah? Ik dacht Utrecht!
    "Zeg: "O Allah, ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van Djahannam (de Hel), en ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van het graf, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van al-Masieh ad-Daddjaal, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van het leven en de dood." [Overgeleverd door Moeslim]

  6. #6
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    2.336
    24-10-2003

    Ze komt uit Hoofddorp

    Groeten Salma.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    7.817
    24-02-2005

    Indd ze komt uit Hoofddorp.

    Heb bij haar eens een mashAllah jeleba gekocht ben nu nog verliefd erop!

  8. #8
    zina2008

    Reacties
    603
    27-09-2005

    Vijfhuizen komt ze:-)
    Ze heeft een winkel aan huis.

    Suc6 verder

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    348
    14-07-2005

    ohw jaaa waaaaaaaaaar!!! hoe kan ik weten welk adres etc etc

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    720
    07-04-2006

    dames misschien rare vraag maar waar ligt hoofdorp??

  11. #11
    Married

    Reacties
    215
    20-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door silvanna
    dames misschien rare vraag maar waar ligt hoofdorp??

    Het eerste afslag voorbij Schiphol.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.874
    24-09-2004

    up Up Up !!
    "Zeg: "O Allah, ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van Djahannam (de Hel), en ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van het graf, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van al-Masieh ad-Daddjaal, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van het leven en de dood." [Overgeleverd door Moeslim]

  13. #13
    Mission Completed

    Reacties
    3.759
    21-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Bedoelen jullie http://www.arabic-dress.nl/ ?

    De pennen zijn opgeheven en de inkt is opgedroogd.


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.794
    27-04-2010

    Mooie jurken maar ik vind ze heel erg duur.
    Trotse mama van 2 kids Alhamdolilah.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    124
    10-07-2005

    Arabic-SheStyle zit idd in hoofddorp 1 afslag voorbij schiphol.
    Ze heeft hele mooie jurken en idd mashaAllah jelleba's. Je kunt ook bij haar laten maken. Model wat jij wilt. Leuke aan haar is dat je je adviseer in stoffen en wat je wel of niet kunt met een bepaalde stof. Ben zelf vaste klant en tevreden.
    Schoonheid Is Van Geen Waarde Als Deze In Handbereik Van Iedereen Ligt.....