1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Zaal van Zaandam

    Citaat Geplaatst door Amira010
    He wie kent die zaal van zaandam goed. Is het de moeite waard om naar te kijken. Of is het gewoon te duur.
    .

  2. #2
    DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

    Reacties
    824
    10-03-2002

    Salaam aleiKom......

    Dan moet je wel wat duidelijker zijn. Ik ken meerdere zalen in ZdaM.
    ***"Al was de oceaan inkt voor de Woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala zo zou de oceaan zijn uitgeput, voordat de woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala ten einde komen''***

    ***''The Sunna is like the Ark of Noah. Whoever embarks upon it reaches salvation and whoever refuses is drowned."***

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    JA ik ben daar vorige week geweest, was mooi, en groot, er kunnen zeker 700 mensen erin.
    Het is heel mooi gedecoreerd, moeite waard om te gaan kijken.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    het was best donker toen ik er was, heb daardoor niet goed kunen zien hoe het eruit ziet.

    Heet die zaal Sade?
    of bedoel je een andere die De Tulp heet

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Sade ziet er van binnen mooi uit, van buiten is het niets bijzonders. Eigenlijk vind ik de huurprijs belachelijk duur. Voor 2500 euro heb je alleen zaalhuur (incl. tafels en stoelen). Sorry hoor, maar voor die prijs kun je beter een zaal in een hotel huren incl drankjes.

    Nee degene die de zaal verhuurd is denk ik in de war met guldens! Je kunt dan beter naar de Tulp gaan. Of gewoon naar Amsterdam. Voor het Victoria hotel of Marriot betaal je 400 euro excl. drankjes.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    de tulp is best ruim, genoeg voor 150 mensen, mijn tante heeft daar verlovingsfeest gegeven anderhalf jaar geleden.

    en sade is van binnen mooi en van buiten normaal, het ligt in de buurt van een industrieterrein, en 2500 euro is niet duur voor zo een grote zaal met verlichting enzo en ze hebben ook genoeg parkeergelegenheden zonder betaald parkeren dat vind je niet bij victoria ef mariott hotel.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    33
    19-10-2002

    hoi lala maryam

    ik had ook afgelopen vrijdag daar een bruiloft...was echt gezellig he? als we het over dezelfde hebben, want wij waren in de 2de zaal van 500 personen...jij ook???...ben jij famillie of een vriendin van hun???

    groetjesss

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.079
    11-01-2002

    hoi allemaal,

    als jullie het hebben over de zaal in zaandam dat SADE heet je hebt 1 verdieping de ene op de begane grond is de ddurste en ook de grootste voor zover ik weet kost de zaal 4500 euro! volgens mij hoor..veel van mijn familie hebben daar een feest gegeven. die van boven is wat kleiner en niet echt zoo mooi als die van beneden het is ook een turkse salon het ziet er heel normaal van buiten uit een beetje laag het was vroeger een kwantum gebouw...nou dat was het..doegggg

  9. #9
    tanger

    Reacties
    21
    03-04-2003

    de zaal sade kost 2800 euro dat is de zaal waar 400 man in kan en die van 1000 mensen kost 3100 euro maar als je als je alles van hun doet betaal je 10.000 euro dat heb ik ook gedaan is veel beter

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    374
    17-03-2004

    heeft iemand foto's van de zaal sade?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3
    29-04-2006

    hoi hoi dame kan je vertellen het is een mooie vrij grote zaal moeite waard om een kijkje te nemen en de prijzen ze hebben 2 zalen 1 dames dat is een grote 2 is heren die is iets kleiner maar allebij 2250 euro

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3
    29-04-2006

    waarvoor wij der voor hebben betaald we hadden een bruidloft 14 april

  13. #13
    oud lid-nieuw jasje

    Reacties
    613
    25-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sarahsalima
    de tulp is best ruim, genoeg voor 150 mensen, mijn tante heeft daar verlovingsfeest gegeven anderhalf jaar geleden.

    en sade is van binnen mooi en van buiten normaal, het ligt in de buurt van een industrieterrein, en 2500 euro is niet duur voor zo een grote zaal met verlichting enzo en ze hebben ook genoeg parkeergelegenheden zonder betaald parkeren dat vind je niet bij victoria ef mariott hotel.
    In de tulp kunnen zeker wel meer dan 150 mensen hoor
    Inspiratieloos

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    12
    26-11-2001

    In de tulp kunnen zeker 300 mensen, wij hebben daar afgelopen januari nog een bruiloft gehad. Huur zaal was 1400 euro.....
    Heb een ander lief zoals jij geliefd wil worden.

  15. #15
    oud lid-nieuw jasje

    Reacties
    613
    25-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marmer
    In de tulp kunnen zeker 300 mensen, wij hebben daar afgelopen januari nog een bruiloft gehad. Huur zaal was 1400 euro.....
    Het is nu wat durder geworden volgensmij.
    rond de 2000,- ofzo
    Inspiratieloos