1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Angry Hypocriete Jongens

    Citaat Geplaatst door Jalilah
    Ik stoor mij er steeds meer aan dat jongens steeds maar lopen te zeggen hoe hoe.rig sommige meisjes zijn en dat ze persé een maagd willen huwen maar zelf er op los n*****.
    Ze oordelen erop los maar ze kijken niet naar zichzelf.
    Ze zien niet in dat ze zelf de grootste sle.tjes zijn en de rest van de mensen er omheen ook niet want het lijkt wel algemeen geaccepteert..
    Dan vinden ze het niet meer dan normaal om zelf tientallen meisjes te verslijten en een meisje die ooit een vriend heeft gehad af te wijzen!
    Eigenlijk vind ik dat een jongen die zich zo erg heeft misdragen voor het huwelijk recht heeft op een soortgelijk meisje.
    En omgedraaid vind ik ook dat een goede moslima ook recht heeft op een goede moslim als echtgenoot en geen afgelikte boterham!

    sorry dat ik zulke vulgaire woorden heb gebruikt maar ik wou duidelijk zijn
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    380
    07-11-2002

    En ik ben het ook met je eens

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    10
    02-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Dag Jalila, wat heeft hypocrietie hier nou mee te maken. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt. Er zijn inderdaad veel jongens die zulke gedachtes hebben, maar dat betekend niet dat je alle jongens over 1 kam moet scheren. Er zijn genoeg hypocriete meisje maar dat betekent niet dat ze allemaal slecht zijn. Ik zit vaak in de bus of tram en dan hoor ik marokkaanse meiden praten, daar word je echt niet vrolijk van.

    Dus jalila... ik zeg niet dat het niet waar is dat er veel jongens zijn die een maagd meisje willen trouwen terwijl ze het zelf met jan alleman hebben gedaan. Alleen wil ik je erop wijzen dat dat een kleine groep is binnen de jongens.
    De zekerheid van de dwaas overtreft de twijfel van de wijze.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    197
    05-05-2003

    ja ja we beginnen weer, weet je zowel sommige meiden als boysssssss zijn fout bezig wielieeee, ik wil een keer af zijn van die gezeik man damzz, altijd jongens dit of meisjes dat, waarom nooooooit eens een keeiets POSITIEFSS OVER MAROKKAANSE MEISJES EN JONGENS, dan zal het wereld er weer frisser uit zien
    take care

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    197
    05-05-2003

    Ik ben nog maagd en dat weet ik heel zeker , dus er zijn nog eem boel meiden die maagd zijn, vergeeet dat niet

  6. #6
    F.

    Reacties
    2.158
    05-01-2003

    Re: Hypocriete Jongens

    Origineel gepost door Jalilah
    Ik stoor mij er steeds meer aan dat jongens steeds maar lopen te zeggen hoe hoe.rig sommige meisjes zijn en dat ze persé een maagd willen huwen maar zelf er op los n*****.
    Ze oordelen erop los maar ze kijken niet naar zichzelf.
    Ze zien niet in dat ze zelf de grootste sle.tjes zijn en de rest van de mensen er omheen ook niet want het lijkt wel algemeen geaccepteert..
    Dan vinden ze het niet meer dan normaal om zelf tientallen meisjes te verslijten en een meisje die ooit een vriend heeft gehad af te wijzen!
    Eigenlijk vind ik dat een jongen die zich zo erg heeft misdragen voor het huwelijk recht heeft op een soortgelijk meisje.
    En omgedraaid vind ik ook dat een goede moslima ook recht heeft op een goede moslim als echtgenoot en geen afgelikte boterham!

    sorry dat ik zulke vulgaire woorden heb gebruikt maar ik wou duidelijk zijn
    zo zo
    IT WASNT ME
    ik ben onschuldig
    De enige spijt die ik heb is dat ik tijd verspild heb aan zaken die mijn hart niet verruimden. Moge allah mij vergeven

  7. #7
    miss 'n Ait Touzine.

    Reacties
    3.729
    19-03-2003

    waar hebben we het toch allemaal over
    laat iedereen lekker praten en doen waar hij/zij zin in heeft
    iedereen wordt voor zijn eigen daden gestraft gelukkig maar

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    10
    02-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Als er wordt gezegd dat geen enkele jongen meer maagd is doet iedereen er heel nuchter over. Maar andersom is het heel erg.
    De zekerheid van de dwaas overtreft de twijfel van de wijze.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    10
    02-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door nicegirl001
    Ik ben nog maagd en dat weet ik heel zeker , dus er zijn nog eem boel meiden die maagd zijn, vergeeet dat niet
    nicegirl001 ik geloof best dat er heel veel meisje maagd zijn, maar vergeet niet dat heel veel mar. jongens dat ook zijn
    De zekerheid van de dwaas overtreft de twijfel van de wijze.

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    10
    02-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Jemiena
    Whahahaha joke van de dag als jij boven een anita liggen pompen denken jullie dan aan de islam tfoeeeeeeeeee afgelikte boterhammen ik kots op jullie
    Heb je slechte ervaringen met maroc jongens?

    wil je erover praten?
    De zekerheid van de dwaas overtreft de twijfel van de wijze.

  11. #11
    a.k.a rivella.......

    Reacties
    142
    19-03-2003

    Origineel gepost door Jemiena
    Whahahaha joke van de dag als jij boven een anita liggen pompen denken jullie dan aan de islam tfoeeeeeeeeee afgelikte boterhammen ik kots op jullie
    Blablblablablablanlablabla........................ ........
    Ja daar gaan we weer zijn jullie dit onderwerp nog niet moe!
    Ga een hobby zoeken of zo.
    Live your own life at home and let others live their own.


  12. #12
    F.

    Reacties
    2.158
    05-01-2003

    ik met mijn behaarde reet een anita :staart: pompen


    hahahahahahahahahahhhahaha
    oeffffffff wat n lol heb ik weer

    oost west moskee t best
    De enige spijt die ik heb is dat ik tijd verspild heb aan zaken die mijn hart niet verruimden. Moge allah mij vergeven

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    212
    24-05-2003

    selem 3liekoem gti ik ben het daar wel mee eens en irriteer me er ook behoorlijk aan dat dat onze cultuur is in tegenstelling tot ons geloof waar halen ze het lef vandaan over ons te oordelen of een een goed/ slecht meisje/moslima zijn ewa insja Allah doen mensen hun ogen open
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #14
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Iedereen praat steeds over sl.etjes en zo.....................maar ik zie ze niet................ik zei alleen maagden
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    58
    18-05-2003

    ik vind dat je recht hebt op wat je verdient...en ik ben het eens met de topic starter dat veel jongens van tegenwoordig hypocriet zijn JA
    "Life without knowledge is death in disguise"