1. #31
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Origineel gepost door an3sdej
    Kenitrya juf?? Ik hoop op een islamitische school. Zo iemand zou ik mijn kinderen toch niet aan toevertrouwen. Iemand die op zo'n zieke manier denkt over de wereld, die hoort geen kinderen te leren hoe de wereld in elkaar steekt!!

    ik ben geen juf maar een studente, en nee ik word ook geen juf, maar een dokter.

    en hoezo denk ik op een zieke manier over de wereld?

    ik heb nergens gepend hoe IK erover na denk, ik ben de hele tijd alleen bezig geweest met hypotheses.

    ik zou bij Allah swt niet weten hoe de wereld precies in elkaar steekt, allah ou a3lam.

    maar ik mag er toch wel over nadenken?


    als dat ziek is...
    What's love got to do with it?

  2. #32
    Pan-Arabist

    Reacties
    210
    30-06-2002

    Origineel gepost door tinghir2001
    de islamitische partij die voor invoering van de sharia is mag niet eens aan de verkiezingen mee doen. die partij is al jaren uitgesloten en veboden , de leider van die partij heeft al jaren huis arrest . een andere islimitische partij die zich graag ziet als een democratische islamitische partij zoals je die hebt in turkije ,is de vorige verkiezingen gegroeit tot de tweede partij en het kan zijn dat ze nu de grootste worden ,maar daar zien de gevestigde orde geen dreiging in. ik denk dat binnenlandse politiek geen rol speelt bij deze aanslagen .... !! de doelen duiden op haat jegens joden en het westen .....dus al Queda achtige acties als we de media mogen geloven.
    Geen enkele partij in Marokko streeft naar het invoeren van de complete Sharia . De partij waarover jij spreekt, Adl wa Ihsanne, streeft wel voor de invoering van sharia alleen zonder lijfstraffen.

    De daadwerkelijke daders van de aanslagen hebben een ding blootgelegd, en dat is dat Marokkaanse samenleving een tikkende bom is.
    Arabisch eenheid is antwoord op agressie!

  3. #33
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Origineel gepost door Masin2003
    Wat is dit voor vreemde rare reactie's
    volgens jou iedereen heeft het mis behalve jij
    Iedereen is aan het liegen volgens jou? ook het marokkaanse nieuws? alle marokkaanse kranten?
    welke siuatie herzien?? je moet eens jezelf zien! jongedame, de enige situatie die ik zie, zijn aanslagen op mijn Land Marokko! Mensen die daar onschuldig zijn vermoord door een stelletje fanatici!
    De meerderheid zijn gewone Marokkanen, vermoordt door andere marokkanen die een geimporteerde ideologie en stroming uit het Midden oosten aanhangen en het in Marokko aan de man willen brengen met geweld en sabotage!
    Dat waren gewoon landverrader's in mijn ogen
    ! en dat zijn sommige van jullie die dit nog proberen te bagatiliseren, ook!

    nee nee, beste man.

    ik zeg niet dat je het mis hebt, lees mijn reactie goed.
    ik zeg alleen dat je niet klakkeloos moet overnemen wat via de media wordt verspreidt.

    dat is mijn hele gedachte hierachter:
    denk zelf na over wat de oorzaak zou kunnen zijn en wat jou logisch lijkt.

    ik vertrouw de hele media gewoon niet meer.
    What's love got to do with it?

  4. #34
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Origineel gepost door AlSawt
    Geen enkele partij in Marokko streeft naar het invoeren van de complete Sharia . De partij waarover jij spreekt, Adl wa Ihsanne, streeft wel voor de invoering van sharia alleen zonder lijfstraffen.

    De daadwerkelijke daders van de aanslagen hebben een ding blootgelegd, en dat is dat Marokkaanse samenleving een tikkende bom is.
    salaam,

    kun jij voor mij misschien uiteenzetten waarom volgens jou de marokkaanse samenleving een tikkende tijdbom is?

    ik ben benieuwd naar hoe jij naar deze aanslagen kijkt.
    What's love got to do with it?

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    ........Marokko hoort een islamitisch land te zijn. Maar het wordt bestuurd door joden. Zelfs de directeur van 2M is Joods. Dat is de verklaring op de vraag waarom er nooit een programma op 2M is die over de islam gaat......

    Waarom HOORT Marokko een islamitisch land te zijn??
    Joden wonen daar al eeuwen, en zijn daar dus autochtoon! Waarom zouden zij geen leidende posities mogen hebben?? Jij vindt waarschijnlijk dat HIER gediscrimineerd wordt t.a.v. Marokkanen, maar wat ik nu van je hoor zou jij het liefst discrimineren tegen joden in Marokko !!

    Jij bent denk ik een fascistisch manneke. En zeer hypocriet, jij mag in Nederland NIET gediscrimineerd worden, maar jij mag in Marokko WEL discrimineren tegen andere geloven!! Haast een exemplarisch voorbeeld van een hypocriet gelovige.