1. #31
    Sweet prinses

    Reacties
    976
    22-05-2002

    Dank jullie wel meiden!

    En Nadia leuk dat je dit verhaal ook weer wilt lezen. Ik hoop dat je deze ook erg mooi zult vinden. Iedereen overigens!!



    Mohim hier komt weer een vervolgje...


    Simran
    If you can't read my silence, than how can you understand my words???!!!!

    Lees mijn verhalen:
    De liefde die me ontglipte
    http://forums.marokko.nl/showthread....=&pagenumber=1
    Hayat en haar dromen
    http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=192103
    Geluk bij een ongeluk
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=878652

  2. #32
    Sweet prinses

    Reacties
    976
    22-05-2002

    Stug voor me uitkijkend houd ik me mond. “Zeg prinses, vertel eens wat over jezelf.” Als ik na een paar seconden nog geen antwoord geef zegt hij: “Ben je soms je tong verloren? Ik had wel een scherpe opmerking van je verwacht.” Koppig blijf ik mijn mond houden. “Saartje, als je je mond blijft houden zal de reis wel heel lang duren.” “Sarah, voor jou is het Sarah!” “Oeh, warempel je kan toch praten,” en begint daarna meteen te lachen. Als ik zijn hand ineens van het stuur af zie glijden en mijn richting op kwam kroop ik weg in een hoekje. “Wees maar niet bang, ik doe je niks hoor. Ik wilde alleen de radio uit het kastje pakken, aangezien je toch niet van plan bent om wat te zeggen.” Stom, ik voelde me zo stom. Ik durfde geen antwoord te geven. Nabil zou me nooit aan hem hebben toevertrouwd als hij niet zeker wist dat deze jongeman te vertrouwen was. Hij had een mooi cdtje opgezet en was zacht aan het meezingen. Hij had wel smaak voor muziek, precies mijn smaak. Langzaam zie ik de lantaarnpalen aan me voorbij glijden, ik zak zachtjes onderuit en mijn ogen beginnen steeds zwaarder te worden. Ik zak langzaam weg in een droomloze slaap. Even voel ik iets tegen mijn wang en sla ik mijn ogen open, maar sluit ze weer meteen. Ik was te moe om mijn ogen open te houden. Wat niet zo gek is gezien het feit wat ik allemaal heb moeten voorbereiden en de stress van vandaag. “Sarah, wakker worden prinsesje. Sarah.” Langzaam open ik mijn ogen en even moet ik nadenken waar ik ook alweer ben. Verschrikt ga ik ineens recht overeind zitten als ik in de gaten heb waar ik ben. “Zo, je bent veilig en wel thuis.” “Ja.” Ik pak mijn tas die op de grond was gevallen en wil gaan uitstappen, maar ik word tegen gehouden door Tarik. “Je kan me op z’n minst bedanken voor het feit dat ik je thuis heb gebracht.” “Niemand heeft je je daartoe gedwongen. Dat wilde je toch zelf zo graag?” “Zo, heeft het dametje weer praatjes gekregen? Ik vind toch wel dat je me moet bedanken. Zeker gezien het feit dat je mijn schouder hebt gebruikt als kussen.” Ik voel mijn wangen rood kleuren. Ik was in mijn slaap tegen hem aan gaan leunen en hij heeft me laten slapen. Als ik me nog aan het bedenken ben wat ik moet doen zie ik dat Tarik zijn wang naar me uitsteekt. “Nou kom, ik wacht.” “Bedankt voor het thuisbrengen,” zeg ik ineens overdreven beleefd. “Nee, die kans heb je net gehad. Nu wil ik een kusje, op me wang vind ik goed, maar als je perse wilt…” Na een kwade blik op hem te hebben geworpen trek ik aan de hendel om de deur te openen, maar tot mijn verbazing gaat de deur niet open. “Toen je sliep heb ik voor de zekerheid de deuren op slot gedaan voordat je hem in je slaap per ongeluk open zou doen.” “Maak hem open nu!” “Ik doe hem pas open als je me netjes hebt bedankt.” Tot mijn verbazing gaat hij onderuit zitten en gaat op zijn gemak zitten wachten. Na een tijdje zo te hebben gezeten begon ik in de gaten te krijgen dat hij desnoods de hele nacht zou blijven zitten. Maar ik moet eigenlijk naar huis, straks zouden me ouders zich zorgen gaan maken. “Goed, jij je zin.” Hij opent zijn ogen en kijkt me met een zelfvoldane grijns aan. Hij steekt zijn wang weer naar me toe en snel gaf ik hem een kus op zijn wang. “Doe die deur open!” Zodra Tarik de deuren van het slot had gehaald deed ik die open en stapte meteen uit. “Denk maar niet dat je dit ooit nog een keer voor elkaar krijgt!” Nog net voor ik de deur dicht had gesmeten zei Tarik: “nee schat de volgende keer verwacht ik een vurigere kus van je.”
    Ik rende naar de voordeur en stak de sleutel in het slot. Pas nadat ik binnen was en de deur achter me had gesloten hoorde ik Tarik pas wegrijden.
    Vermoeid en helemaal uitgeput loop ik de trap op naar mijn kamer. Na mijn schoenen eindelijk uitgeschopt te hebben kleed ik me snel om en steek me in een pyjama. Uitgeput als ik was liet ik me op m’n bed vallen, met de verwachting meteen in slaap te vallen. Maar mijn gedachten gingen automatisch uit naar Tarik. Zijn gezicht, zijn handen zijn plotselinge aanraking. Ik voelde iets, ik voelde wat ik lang niet meer heb gevoeld. Ik was zo bang om het weer te voelen. Nee! Ik voel niks, het enige wat ik voel zijn irritaties als ik die man zie. Het brengt het slechtste in me naar boven. Hij denkt dat hij het gemaakt heeft met zijn looks en zijn mooie auto. Nou daar trap ik mooi niet in. Sarah wees eens eerlijk tegen jezelf, dat denk je toch niet? Jawel, dat denk ik wel. Die man doet me niks behalve irriteren. Zelfs op de dansvloer. Ik was met Reda aan het dansen als Rania ineens Tarik op de vloer trekt, en begint met Rania te dansen. Hij kan goed dansen, dat had ik niet achter hem gezocht. Rania en Tarik komen naast ons dansen, Reda en Rania kunnen hun ogen niet van elkaar afhouden. Plots draait Reda zich om naar Rania en danst met haar verder. Tarik begint te grijnzen en zegt: “wat is er prinsesje, kun je niet op tegen mijn danskunsten?” Ik zal hem laten zien. Wat? Ik niet kunnen dansen? Ik kijk even naar Reda, maar zie dat hij al druk in gesprek is met zijn verloofde. “Ja, dat krijg je he, als je verliefd bent. Dan let je nergens meer op.” Gelukkig duurt het nummer niet lang meer en zodra de muziek was afgelopen liep ik snel ver weg van de dansvloer. Na nog een aantal keer te hebben gedraaid en met mezelf in gevecht te hebben gestaan viel ik uiteindelijk in slaap.
    If you can't read my silence, than how can you understand my words???!!!!

    Lees mijn verhalen:
    De liefde die me ontglipte
    http://forums.marokko.nl/showthread....=&pagenumber=1
    Hayat en haar dromen
    http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=192103
    Geluk bij een ongeluk
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=878652

  3. #33
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    thanks my dear
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  4. #34
    Sweet prinses

    Reacties
    976
    22-05-2002

    Citaat Geplaatst door Amanatallah
    thanks my dear

    jij bent er altijd als de kippen bij....


    Maar wel heel leuk dat je het op de voet volgt....


    Simran
    If you can't read my silence, than how can you understand my words???!!!!

    Lees mijn verhalen:
    De liefde die me ontglipte
    http://forums.marokko.nl/showthread....=&pagenumber=1
    Hayat en haar dromen
    http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=192103
    Geluk bij een ongeluk
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=878652

  5. #35
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    mooi vervolg
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  6. #36
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    Citaat Geplaatst door Simran
    jij bent er altijd als de kippen bij....


    Maar wel heel leuk dat je het op de voet volgt....


    Simran



    ik volg al je stappen
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  7. #37
    ...

    Reacties
    3.258
    06-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Simran
    Dank jullie wel meiden!

    En Nadia leuk dat je dit verhaal ook weer wilt lezen. Ik hoop dat je deze ook erg mooi zult vinden. Iedereen overigens!!



    Mohim hier komt weer een vervolgje...


    Simran
    Ik weet zeker dat dit ook een mooi verhaal wordt
    En bedankt voor je vervolg..

  8. #38
    I love Me!!!

    Reacties
    3.924
    04-03-2005

    thx voor je vervolg !!!
    Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!

  9. #39
    I love Me!!!

    Reacties
    3.924
    04-03-2005

    ga verder!!!!
    Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!

  10. #40
    Ya Rab #

    Reacties
    3.474
    18-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Nieuwe fan meld zich
    Echt prachtig

    Ga gauw weer verder!!

    Kus nieuwe fan

  11. #41
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    doorgaan meid
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  12. #42
    Sweet prinses

    Reacties
    976
    22-05-2002

    Sorry dames ik was even niet achter mijn pc, maar ik heb weer een stukje geschreven, mohim daar komt ie


    p.s. thanks voor het lezen!
    If you can't read my silence, than how can you understand my words???!!!!

    Lees mijn verhalen:
    De liefde die me ontglipte
    http://forums.marokko.nl/showthread....=&pagenumber=1
    Hayat en haar dromen
    http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=192103
    Geluk bij een ongeluk
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=878652

  13. #43
    Sweet prinses

    Reacties
    976
    22-05-2002

    Zo, dat was dat dan. Wat was dat toch een vermoeiend vrouwtje toch. Ze ging scheiden van haar man, maar wilde haar zaak veilig stellen zodat haar man er geen aanspraak op zou hebben. Ik was al vroeg op, om zeven uur zat ik al op kantoor. Ik had om half negen een afspraak met een klant, maar ik moest nog het een en ander uitzoeken. Mevrouw van Wuringen was als laatst aan de beurt, ik werd altijd niet goed van haar. Zoveel eisen, zoveel praatjes. Eindelijk, eindelijk was ik klaar. Ik was op weg naar huis, even knijp ik met mijn ogen. Ik merk nu pas hoe vermoeid ik ben. Ik zette een cd op en langzaam begin ik zachtjes mee te zingen.
    Maar ik vergeet me voor te stellen, dat is niet zo netjes van me. Mijn naam is Tarik el Amir en ik ben 29 jaar oud. Ik ben een succesvol advocaat. Ik heb hard mijn best gedaan om te staan waar ik nu sta. “A weldi, luister goed naar mijn woorden. Een goede opleiding is belangrijk voor je toekomst. Als je een goede baan wilt moet je goed studeren. Ik ben trots op je mijn zoon. Zorg goed voor je moeder en zorg dat ze niets tekort komt.” Kort na deze woorden was mijn vader overleden. Allah yarhmou. Ik mis hem tot op de dag van vandaag nog steeds. Bij wie moest ik nou terecht als ik advies nodig had? Hij kalmeerde me altijd en gaf me wijze adviezen. Het geeft niet baba, ik kom er wel. Ik wil dat je trots op me bent als je naar ons kijkt. Ik herinner het me als de dag van gister. Ik kwam thuis van school en hoorde allerlei sirenes door de stad. Het gebeurde wel vaker dus ik was niet zo verbaasd. Tot op het moment dat ik mijn straat in fietste en de ambulance daar zag staan. Snel fietste ik er heen en zag dat mijn vader op de brancard lag. “Papa, neeeeeeeee! Wat hebben jullie met hem gedaan?” “Rustig maar meneer, uw vader moet zo snel mogelijk naar het ziekenhuis.” “Ik ga mee! Mama kom.” Ik gooide mijn fiets en tas neer en stapte samen met mijn moeder de ambulance in.
    “Baba, maak je geen zorgen ik zorg dat ze niets tekort komen,” antwoordde ik mijn vader terwijl de tranen langs m’n wangen stroomden. In de kamer stonden mijn twee broertjes en drie zusjes. “Ashadou allailaha illalah ashadou ana mohamed rasouloulah,” na deze woorden sloot mijn vader zijn ogen om ze voor altijd en eeuwig te sluiten. Het apparaat waarop zijn hartslag te horen was klonk nu als een akelig geluid. De dokter kwam snel binnen en verzocht ons om de kamer te verlaten, maar het was te laat. Mijn vader was heengegaan, en had zijn gezin te vroeg alleen achter gelaten. Maar wees niet bang baba ik zal goed voor ze zorgen, ik zal ze behandelen net als jij. Plots zie ik iemand de weg oversteken en probeer uit volle macht op de rem te stappen. Ik probeer nog te toeteren, maar de persoon die oversteekt lijkt het niet te horen. Net als ik haar bijna raak kijkt ze plots naar rechts en ik kijk haar verschrikt aan, maar het is te laat, ik kon niks meer doen. Ik doe snel mijn gordel af en loop naar het meisje toe die ik heb geraakt. Daar lag ze leveloos op de grond. Mijn god wat heb ik gedaan? Ik begon hevig te trillen van binnen. Leeft ze nog? Ya Allah laat haar leven. “Bel 112, snel bel de ambulance,” roep ik naar de menigte die zich om mij heen had verzameld. “Leeft ze nog?” “Mijn god.” “Oh nee wat is er gebeurd?” “Kijk of ze ademt, ik bel 112 wel.” Ik probeer te voelen of ze nog een hartslag heeft, terwijl iedereen door elkaar aan t roepen is. Gelukkig maar ik voel haar hart nog. “Kom op, waar blijft die ambulance nou? Kom op dame, blijf erbij blijf vechten. Je moet blijven leven, je moet.” Ik maakte me zo’n zorgen, hoe kon ik haar nou niet zien, hoe kon dat nou. Met zwaaiende sirenes komt de ambulance steeds dichterbij. Ik krijg er kippenvel van. Het bracht me terug naar de dag dat mijn vader naar het ziekenhuis werd gebracht. Na al die jaren kon ik nog steeds niet tegen ambulances. Ik was altijd bang dat iemand heen zou gaan en iemand net zoals ik mijn vader of iemand anders zou verliezen. Oh gelukkig ze doet haar ogen open. Gek genoeg probeert ze op te staan en murmelt zachtjes tegen het ambulance personeel dat ze naar haar moeder moet.
    “Ja, mevrouw we zullen uw moeder op de hoogte stellen,” antwoord de ziekenhuisbroeder. “Nee, nee ik moet weg. Mijn moeder wacht op me.” Wat een koppig dametje, ze beseft blijkbaar niet wat er net is gebeurd, en wil meteen weer weg omdat ze een afspraak heeft staan. “Mevrouw u kunt nu het beste rusten, we brengen u naar het ziekenhuis en dan komt alles goed.” Na deze laatste zin zie ik dat haar ogen het niet langer redden en sluiten zich als vanzelf. “Meneer, kunt u meekomen? We willen u een aantal vragen stellen.” Ik word meegenomen door een agent en ik krijg een alcoholtest. Ik heb mijn leven lang nooit een druppel alcohol gedronken. Zeker niet na het zien wat het allemaal met je kon doen. Mijn neef in Marokko, ik had zo met hem te doen. “Kom op Nasir dit kun je jezelf niet aandoen.” “Ga weg, wah ga weg met je stomme rotkop.” “Kom op Nasir, ze is het niet waard.” “Niet waard? Niet waard?” schreeuwt Nasir terug, “je weet niet wat je zegt.” “Nasir het is waar, open je ogen. Als ze je wel waard was dan had ze je dit niet aangedaan.” “Ik ben haar niet waard. Zij, zij is beeldschoon, ik kon uren naar haar kijken. Ze was mijn hart a sahbie, mijn hart! Begrijp je dat?” Hij nam nog een slok van zijn blikje bier. Het deed me pijn hem zo te zien. Hij dronk, hij dronk om zijn verdriet te vergeten. “Hij, die smeerlap, hij kwam zomaar en nam haar mee. Hij nam haar ver weg van mij.” Half tollend op zijn benen probeerde Nasir op te staan. “Nasir, ga alsjeblieft zitten. Je moet niet meer drinken, geef dat blikje aan mij.” “Nee, laat los. Het is mijn blikje, als je zelf ook wil moet je maar gaan kopen.” “Nasir, alsjeblieft denk aan je ouders. Je doet ze veel verdriet als je er zo uit ziet.” “Verdriet? Verdriet?!, schreeuwt hij weer, “zij hebben mij verdriet gedaan.” “Nasir alsjeblieft, denk aan jezelf, aan je toekomst.” “Ik heb geen toekomst zonder Leila, Leila is mijn alles. Ik kan niet zonder haar. De manier waarop ze naar me kijkt, en hoe ze lacht. Ik kan er niet meer tegen, zonder Leila djelli wil ik niet meer leven.” “Nasir ze is je niet waar! Dit moet je niet doen! Ze heeft ervoor gekozen om naar Nederland te gaan en jou hier te laten.” “Nee! Nee je liegt! Mijn ouders hebben haar gezegd dat ik nooit met haar zal trouwen, en daarom is ze weggegaan.” “Wel een beetje makkelijk overgehaald vind je niet Nasir?” “Als je nog een woord over haar zegt vermoord ik je. Wallah ik vermoord je.”
    If you can't read my silence, than how can you understand my words???!!!!

    Lees mijn verhalen:
    De liefde die me ontglipte
    http://forums.marokko.nl/showthread....=&pagenumber=1
    Hayat en haar dromen
    http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=192103
    Geluk bij een ongeluk
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=878652

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    304
    17-12-2005

    ga door.... merci
    والمطـرُ الأسـودُ في عيني
    …يتساقـطُ زخاتٍ... زخات
    يحملـني معـهُ... يحملـني
    لمسـاءٍ ورديِ الشُـرفـات

  15. #45
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    woehoeeeeeeeeeee
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”