wie weet wie imran precies is?
is dat de vader van mozes of van mirjam ?
of geen van beide?
wie weet wie imran precies is?
is dat de vader van mozes of van mirjam ?
of geen van beide?

als ik me niet vergis is het de vader van maryam.lees soera maryam maar.
"Als ik een Arabische leider was, zou ik nooit een overeenkomst met Israël tekenen. Dat is normaal; we hebben hun land afgenomen. Het is waar dat God het aan ons beloofd heeft, maar waarom zou hen dat interesseren? Onze God is niet de hunne. Er is het anti-semitisme geweest, de Nazi’s, Hitler, Auschwitz, maar was dat hun fout? Zij zien maar één ding: we zijn hier gekomen en we hebben hun land gestolen. Waarom zouden ze dat aanvaarden?" David Ben Gurion, de eerste premier van israel.
Salaamoe alaikoem,
Volgens mij heten ze allebei Imran zowel de vader van Maryam als die van Moessa a.s. Hierdoor denken veel mensen dat Maryam en Moessa broer en zus van elkaar zijn, maar dat is niet zo. Er zaten vele jaren tussen hen.
En Allah weet het beste.
jeps ik denk dat het vader van Maryam is ben juist nu een film over Maryam aan het zien![]()
Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!
Geplaatst door N_Mocro_Girl
![]()
Rood is voor liefde Zwart is voor haat en Blauw voor je oog als je over me praat!!

Ahmm!! Hoe durf je met die lelijke gezicht te doen !!!! I, M Beuatifel !!!![]()
"Zeg: "O Allah, ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van Djahannam (de Hel), en ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van het graf, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van al-Masieh ad-Daddjaal, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van het leven en de dood." [Overgeleverd door Moeslim]
in de bijbel komt mirjam ook voor als de profetes een zus van mozes en harun
ik heb het niet over maria voor over mirjam
wordt in bijbel gezegd dat dat een zus van mozes is
Geplaatst door supernova
Assalaamoe 3alaikoem zuster,
Als je soerat maryam leest kun je duidelijk lezen dat imraan de vader van maryam,moessa en haron is!!
wassalaamoe 3alaikoem