1. #1
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    story!!

    ik keek uit het raam, er vielen harde regen druppels op mijn raam!
    Ik hoorde de voetstappen van mijn moeder, oh nee weer dat gezeur!
    Ze maakte de deur open en keek me heel erg kwaad aan, ze zei kom je naar onder!
    je bent altijd boven, wil jij je weer buitensluiten van de familie???
    Ze maakte de deur weer dicht, waarom kan jij nou niet zoals je nichten zijn???
    Waarom is iedereen getrouwd en jij nog niet????
    Ik staarde voor me uit, ze gaf me weer een paar voorbeelden!
    Ze zij je bent een mislukking en blijft een mislukkeling!
    Mam kun je aub effe met rust laten ik heb geen zin om hierover in discussie te gaan, ik ben zoals ik ben, en ik blijf zoals ik ben!
    Ze spuugde op me en ging weer weg, ik zakte naar de grond en mijn tranen vielen naar onder1
    Komt hier dan nooit een eind aan dacht ik bijmezelf??
    doeg veel liefs jullie zuster soekran!!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  2. #2
    Happy getrouwd!!

    Reacties
    3.048
    30-01-2002

    ga door ik wil vervolg

    made by moonwalker www.abdellahdaoudi.com

  3. #3
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Unhappy oh nee weer!!!

    Ik hoor haar naar beneden gaan, ik ging ook naar beneden, ik ging naar de keuken ik begon avondeten te maken, ze keek me met hatelijk gezicht aan!
    Ik was de hele tijd zenuwachtig, er belde iemand aan de deur!
    mijn zus, niet dat ik daar weer erg blij om ben, ze kwam naar binnen, en groette me gewoon normaal!
    Mijn moeder vertelde haar dat mijn nicht uit marokko van 16 jaar al gaat trouwen.
    Ik schrok me rot!! 16 jaar?????
    Toen zei mijn moeder, ach ja zij is tenminste een mooi meisje, en niet zo'n koe wat ik hier in huis heb!
    Ik kon mijn woede niet meer inhouden en toen zei ik, dat ik niet wil trouwen en ik hoef ook niet te trouwen, hoe kom je op de misselijke gedachte dat iedereen getrouwd is en ik niet!
    Als ik trouw dan is het mekteb, en ik wil studeren!
    Mijn grote zus
    kwam naar me toe en kneep me, ze zei dat ik niet zo'n grote mond moest hebben tegen mijn moeder!
    ik was weer stil...................!!!

    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    361
    09-04-2002

    ja....
    gaat het nog verder??
    we want more!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    22
    26-04-2002

    ga verder!!!!!!


    A.U.B.
    :boogie:

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    165
    23-04-2002

    heel leuk ga door. Ik wil een gevolg

    masalaama
    leila

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    361
    09-04-2002

    als je ergens aan begint dan moet je het wel afmaken kneus!

  8. #8
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    ik ben naar boven gegaan!!

    Ze gingen weer verder kletsen, de tranen vielen naar beneden, ik dacht in mezelf wanneer hier nou een eind aan komt??
    Toen ik klaar was met het middag eten toen, ging de spullen afwassen,
    Ben dan naar boven gegaan, ik deed de muziek aan en ging op bed heel er huilen.
    Tfoe waarom heb ik zo'n leven, wat heb ik haar misdaan ??? waarom accepteert ze me niet voor wie ik ben!
    Ben altijd thuis , terwijl iedereen wel naar haar vriendinnen mag en naar andere steden en ik woon hier in zo'n boeren dorp.
    ik ging naar de spiegel ik kratste mezelf in het gezicht ik spuugde op mijn eigen spiegelbeeld.
    Ik wil een eind aan mijn leven maken.
    Ik hoorde mijn moeder naar boven komen , ik veegde snel de tranen weg, toen ze binnen kwam vroeg waarom ik huil??
    Ik zei niks , ze trok aan mijn haren , ze zei ik praat met je!
    ze duwde me en zei ik hoop dat je sterft!
    Ik kon niet meer aan, ik sprong het raam uit en maakte een eind aan mijn leven!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    246
    01-05-2002

    ahahahah, dit is echt lache zeg.

    Kort maar bondig. Ik zie nog het beeld voor me dat ze in haar kamer zit en eventjes later ligt ze op het trottoir. hahahaha, zo kort dat ik ervan in de lach schoot.

    Maar ook dit is een vermakelijk verhaaltje.

    Keep on going....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    HAHAHA, LEUKE EIND JOH. MAAR JE HEBT VAST GEEN INSPIRATIE MEER VOOR HET SCHRIJVEN VAN EEN VERHAAL. jIJ HEBT MIJ INSPIRATE GEGEVEN OM VERDER TE SCHRIJVEN.....


    ZAL IK VERDER GAAN MET HET VERHAAL?????????

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    OK DIT IS HOE HET VERHAAL VERDER ZAL GAAN NAAR MIJN IDEE!!

    Toen draaide mijn moeder om en ging weer naar beneden. Een half uur later riep ze me naar beneden. Ik dacht ok die roept me naar beneden om te gaan eten. Ik kwam de keuken binnen en ze stond al klaar met de grote lepel waarmee ik el hrira had geroerd, BAM op me hoofd. Ik voelde een bult opkomen. "Ik zei nog zo tegen je vergeet de zout in el hrira niet! schreeuwde ze. SHIT, nee duuh, ze had me verward met het verhaal dat ik nooit iemand zal vinden. Logisch dat ikd e zout vergeet. Ik ging weer naar boven. In een keer ging mijn telefoon. Mijn vriendin vroeg me of we samen naar het centrum in ons boerendorpje zouden gaan. Ik kleedde me weer aan. Toen ik beneden aankwam, vroeg me moeder me waar ik weer heen ga. Naar de bibliotheek. Of mag ik daar ook niet heen??? zei ik sarcastisch. Ik vloog snel naar het pleintje waar wij altijd afspreken. Mijn vriendin keek me aan alsof ik een spook was. Wat is dat op je hoofd?? Wat?? vroeg ik. Dat ene op je hoofd. Van opluchting dat ik eindelijk weg was, was ik de bult op me hoofd vergeten. Ooh, dagelijks realiteit zei ik tegen haar..en zij begreep wat ik ermee bedoelde!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    246
    01-05-2002

    hahahaha, hier blijf je toch om lache of niet soms. Er schiet iemand te hulp die het verhaal nog leuker maakt.

    Maaruh...........ik dacht dat die bimbo al dood was of in het ziekenhuis lag. Ach whatever...........

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    Het leuke was...dat we onderweg een aantal leuke jongens tegen kwamen. SHIT, de bult op me hoofd. Mijn haren los gooien dan zie je het minder. Eentje bleef mij lang aankijken. Ik schaamde me een beetje. Ik wist wel dat een van de jongens een vriend van mijn broer was. Maar waarschijnlijk was deze zijn neef ofzo, want hij had wel wat van hem. Hij kwam naar me toe en vroeg of ik mee wou lopen met hem. Nee, zei ik. Ik wil niet. Waarom?? Is er iets?vroeg hij. Hij had hetzelfde geheimzinnige lachje als de vriend van mijn broer. Ik keek hem aan. Ik vroeg hem of hij familie van choufic was. Hoezo?? zei hij lachend. Jullie lijken opelkaar. Dat heb je snel door. zei hij. Maar mijn vriendin keek mij ongeduldig aan. Ok, Ok ik ga dus. Beslamaa. Wacht zei hij. Ik bleef heel even staan. Hij vroeg me of ik mijn nummer wou geven. NEE, sorry ik moet gaan. En ging ervandoor.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    Origineel gepost door Tornado
    hahahaha, hier blijf je toch om lache of niet soms. Er schiet iemand te hulp die het verhaal nog leuker maakt.

    Maaruh...........ik dacht dat die bimbo al dood was of in het ziekenhuis lag. Ach whatever...........
    Nee die BIMBO is een stevig meisje...dus die heeft die val overleefd. HAHAHAHAH!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    Het is wel een beetje standaard hoor. Elk verhaaltje dat je hier ziet gaat over een meisje die een jongen leuk vind met de bijbehorende problemen. Of andersom. Het is niet meer zo orgineel, weet je.
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc