1. #1
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.139
    21-02-2004

    Dromen ...

    El a3lam oftewel dromen zijn er in 3 soorten.
    • Dromen die een verwerking van de gebeurtenissen van de afgelopen dag zijn
    • Dromen van Saitan(duivel), die een leugen zijn
    • Ware dromen

    Dus vertel me, zit je met een droom? Waar je de hele dag aan denkt, en je weet niet zo goed wat je er mee moet, of de uitleg er van wil weten. Drop 't hier dan, misschien kan ik of iemand anders de betekenis van je droom achterhalen.



    PS: Slechte dromen kan je beter voor je houden. Als je ontwaakt na een nare droom, spuug zonder speeksel drie maal naar links, en zoek toevlucht bij Allah swt tegen de duivel en tegen het kwaad waar je over gedroomt hebt. Dit kan je doen door de volgende doe'a te zeggen; 'Ahoedoe bikalima tillahit tammati min ghadhabihi wa iqabihi, wa sjarri ibadihi, wa min hamazatisj sjajatieni wa an jahdoeroen' Ik zoek mijn toevlucht bij de perfecte woorden van Allah, tegen Zijn woede en Zijn bestraffing, tegen het kwaad van Zijn dienaren en tegen de bedreiging van de duivelen en tegen hun aanwezigheid.
    Spreek er met niemand over en keer je op je andere zijde.

    Moeslim 4/1772,-3,4/1773


  2. #2
    EnGeLtJe..

    Reacties
    472
    24-01-2006

    jaah ikke...

  3. #3
    EnGeLtJe..

    Reacties
    472
    24-01-2006

    maar is toch slecht om dromen te vertellen ?

  4. #4
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.139
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door LaDy_R._
    jaah ikke...
    Vertel

  5. #5
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.139
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door LaDy_R._
    maar is toch slecht om dromen te vertellen ?
    Als het slechte dromen zijn wel, die kan je beter voor jezelf houden.

  6. #6
    EnGeLtJe..

    Reacties
    472
    24-01-2006

    ik droomde dat ik met mijn engeltje bij mij in de buurt was en opeens kwamen der 2 auto's aan ..
    er kwamen jongens uit die auto ze hielden mij vast en opeens kreeg mijn engeltje een kogel door ze hoofd en ik maar schreeuwen en huilen !!

    ik heb dat vaker gedroomd!!

    ik word dan echt wkkr met een kutgevoel!!

  7. #7
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.139
    21-02-2004

    Ok, ik zal ff voor je kijken.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    694
    29-06-2004

    kan jij ze zelf uitleggen zegmaar rbatia?
    Pijn In Mijn Hart, Pijn In Mijn Ziel, Ik Buig Voor Allah Hij Is Degene, De Enige Waar Ik Voor Kniel!

  9. #9
    Alhamdoulilah

    Reacties
    1.139
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door LaDy_R._
    ik droomde dat ik met mijn engeltje bij mij in de buurt was en opeens kwamen der 2 auto's aan ..
    er kwamen jongens uit die auto ze hielden mij vast en opeens kreeg mijn engeltje een kogel door ze hoofd en ik maar schreeuwen en huilen !!

    ik heb dat vaker gedroomd!!

    ik word dan echt wkkr met een kutgevoel!!
    Engeltje hé, is dat je man/verloofde of vriend?

  10. #10
    EnGeLtJe..

    Reacties
    472
    24-01-2006

    nu me ex maar tog..

  11. #11
    EnGeLtJe..

    Reacties
    472
    24-01-2006

    blijft me engeltje..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    671
    24-02-2005

    Hey dame

    Ik zit namelijk met een droom in mn gedachten dat een nicht van me droomde maar het ging wel over mij... Ik hoop dat je de betekenis ervan weet...

    Ze droomde namelijk dat ik ging trouwen maar dat de bruidegom mn eigen broer was die al bijna 2 jaar gelukkig (hamdoelillah) getrouwd is. En dat zij mij probeerde tegen te houden om niet te trouwen omdat hij mn broer was en dat ik nog te jong was, etc... Maar het huwelijk ging uiteindelijk toch door...

    Shokran...

  13. #13
    Schattig

    Reacties
    3.279
    01-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rbatia112
    El a3lam oftewel dromen zijn er in 3 soorten.
    • Dromen die een verwerking van de gebeurtenissen van de afgelopen dag zijn
    • Dromen van Saitan(duivel), die een leugen zijn
    • Ware dromen

    Dus vertel me, zit je met een droom? Waar je de hele dag aan denkt, en je weet niet zo goed wat je er mee moet, of de uitleg er van wil weten. Drop 't hier dan, misschien kan ik of iemand anders de betekenis van je droom achterhalen.



    PS: Slechte dromen kan je beter voor je houden. Als je ontwaakt na een nare droom, spuug zonder speeksel drie maal naar links, en zoek toevlucht bij Allah swt tegen de duivel en tegen het kwaad waar je over gedroomt hebt. Dit kan je doen door de volgende doe'a te zeggen; 'Ahoedoe bikalima tillahit tammati min ghadhabihi wa iqabihi, wa sjarri ibadihi, wa min hamazatisj sjajatieni wa an jahdoeroen' Ik zoek mijn toevlucht bij de perfecte woorden van Allah, tegen Zijn woede en Zijn bestraffing, tegen het kwaad van Zijn dienaren en tegen de bedreiging van de duivelen en tegen hun aanwezigheid.
    Spreek er met niemand over en keer je op je andere zijde.

    Moeslim 4/1772,-3,4/1773


    Het ligt d'r ook aan wanneer je iets droomt.. En de ware dromen zien d'r anders uit dan de dromen van de duivel.. Je voelt je ook heeeeel anders...

  14. #14
    *eenzame ziel*

    Reacties
    555
    10-09-2003

    hmm..ik heb 2 soorten dromen ik droom de laatste tijd dat ik weer op de middelbare school zit... terwijl ik nu werk...

    en het komt steeds voor (in verschillende vormen ) dat ik aan een soort van contest meedoe.. en dat ik steeds 2e wordt... maar wordt wel opgelucht wakker.. weird....

  15. #15
    EnGeLtJe..

    Reacties
    472
    24-01-2006

    Citaat Geplaatst door LaDy_R._
    ik droomde dat ik met mijn engeltje bij mij in de buurt was en opeens kwamen der 2 auto's aan ..
    er kwamen jongens uit die auto ze hielden mij vast en opeens kreeg mijn engeltje een kogel door ze hoofd en ik maar schreeuwen en huilen !!

    ik heb dat vaker gedroomd!!

    ik word dan echt wkkr met een kutgevoel!!

    weet je ongeveer wat het betekent..