1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    voor de mannen: wanneer heb je het recht....

    oke deze vraag is aan de mannen..maar graag een serieus antw...de vraag luid.:

    WANNEER DENK JIJ DAT JE HET RECHT HEBT OM EEN VROUW TE SLAAN? EN IK BEDOEL NIET MET SLAAN DAT JE HAAR MET EEN KNUPPEL BEWERKT OF WAT DAN OOK WANT DAT MAG IN GEEN ENKELE GEVAL!!!

    veel vrouwen zullen zeggen van: ja een man mag een vrouw niet slaan in welke geval dan ook...maar ik zie het niet zo....er zijn wel gevallen waar ik van zeg: dat heb ik wel verdiend...maar goed nu wil ik het graag van de mannen horen....

  2. #2
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam Zuster Camilla, ik heb ergens gelezen dat een man wel zijn vrouw een tikje mag geven als ze foute dingen doet enzo, maar niet voor onbenullige dingen hoor. ik zal je aanraden om een vertaalde koran te lezen, daar staat het precies in.


    Wa Sallaam Alikoum

  3. #3
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Re: voor de mannen: wanneer heb je het recht....

    Origineel gepost door Camilla27
    ...veel vrouwen zullen zeggen van: ja een man mag een vrouw niet slaan in welke geval dan ook...maar ik zie het niet zo....er zijn wel gevallen waar ik van zeg: dat heb ik wel verdiend...maar goed nu wil ik het graag van de mannen horen....
    Geef je je man ook een mep als ie dat verdiend?.......mannen die hun vrouwen slaan benadrukken enkel de ongelijkheid in de relatie.
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    130
    05-05-2003

    Groot gelijk Tijn !
    A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    Origineel gepost door Atlas_Gebergte
    Sallaam Zuster Camilla, ik heb ergens gelezen dat een man wel zijn vrouw een tikje mag geven als ze foute dingen doet enzo, maar niet voor onbenullige dingen hoor. ik zal je aanraden om een vertaalde koran te lezen, daar staat het precies in.


    Wa Sallaam Alikoum

    dit klopt wat je zegt en daar ben ik ook bekend mee...maar wilde weten van de mannen in welke situatie zei die tik zouden uit delen...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.576
    01-03-2003

    ik heb gehoord als ze bijvoorbeeld niet bid, zich schaars kleed als ze buiten is. maar voor de rest weet ik niet

  7. #7
    AllahoeAkbar!

    Reacties
    751
    02-05-2002

    Thumbs up

    Ik hou van die jongen!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    hallo Fouad,

    Hoe zou je reageren als je vrouw vreemd zou gaan. Hier ben ik wel benieuwd naar.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.744
    28-03-2003

    salaam alikoem

    in de qu'raan dus de woorden van allah staat dat een man een vrouw een tikj emag geven als ze ongehoorzaam is over overspel heeft gepleegd ik zal de hadith zoeken en zo snel mogelijk plaatsen..

    beslema miriam
    Hope, Faith, Love....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    22-02-2003

    Een man die zijn vrouw slaat is echt ....laaaaaaaaaaaaaaag.
    "Hey, what do you call a doctor who failed out of med school?"
    "What?"
    "A dentist."

  11. #11
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    ik kan geen vrouwen slaan, ik ben feministisch

    heel vreemd, maar ben er wel blij mee.
    Gewoon Yups.

  12. #12
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door miriammetje
    salaam alikoem

    in de qu'raan dus de woorden van allah staat dat een man een vrouw een tikj emag geven als ze ongehoorzaam is over overspel heeft gepleegd ik zal de hadith zoeken en zo snel mogelijk plaatsen..

    beslema miriam
    plaats het stukje koran eens. Want dan zie je wanneer ze er pas recht tussen haakjes op heeft. Het is niet hoe de gemiddelde moslim doet. Wanneer hij zijn zin niet krijgt er op los te rammen. Ook het feit dat de profeet vzmh nog nooit een vrouw heeft geslagen moet de moslims er vanaf weren.

    Maar tog een vrouw slaan kan je niet maken.
    Gewoon Yups.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    37
    12-02-2003

    Als vrouwen beginnen terug te slaan dan krijg ik meteen een afknapper!!!!!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    37
    12-02-2003

    Maar wacht eens ff, als een vrouw een man slaat dan?????????? of is dat nu wel inneens rechtvaardig, of is de man nu inneens een mietje!!!!!!!!

    Tja jullie vrouwen spelen graag het lijdend voorwerp maaruuuhhh, ik trap er niet in hoor, en mocht ik ergens in trap dan graag tegen me vrouw hahahahhahahahha( voor de echte feministen die nu al staan te "trappellen"om mij met de grond gelijk te maken) Grapjuuuuuh

  15. #15
    F.

    Reacties
    2.158
    05-01-2003

    Origineel gepost door een_Rotterdamse
    hallo Fouad,

    Hoe zou je reageren als je vrouw vreemd zou gaan. Hier ben ik wel benieuwd naar.
    scheiden
    De enige spijt die ik heb is dat ik tijd verspild heb aan zaken die mijn hart niet verruimden. Moge allah mij vergeven