1. #1
    Oprecht & Eerlijk!

    Reacties
    1.740
    08-12-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Senseo en lekken....

    Ik heb mijn Senseo apparaat in augustus 2005 gekocht en hij lekt al een enige tijd aan de onderkant, wie heeft dit probleem ook... ik heb hem bij de blokker gekocht en hij heeft nog garantie, denken jullie dat ze hem terug nemen, of eventueel ruilen
    Wie wilt een gratis mp3 speler! Klik op de link en meld je aan!

    http://www.doemaardiemp3speler.nl/index.php?r=263913

  2. #2
    islam

    Reacties
    1.402
    26-11-2003

    Ja, kunt m gewoon terug brengen, daar doen ze niet moeilijk over. Je krijgt gelijk een nieuwe mee.
    a heart of roses is a heart forever


  3. #3
    Oprecht & Eerlijk!

    Reacties
    1.740
    08-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door soulfa
    Ja, kunt m gewoon terug brengen, daar doen ze niet moeilijk over. Je krijgt gelijk een nieuwe mee.
    Ja echt!!! Ik heb net de blokker gebeld... en ze zeiden dat ze producten van boven de 50 euro ter reparatie stellen, dus dat betekend dat ik hem een paar weken kwijt ben ............. ik kan niet zonder mijn senseooooooooo
    Wie wilt een gratis mp3 speler! Klik op de link en meld je aan!

    http://www.doemaardiemp3speler.nl/index.php?r=263913

  4. #4
    sushi girl

    Reacties
    1.762
    05-10-2005

    Citaat Geplaatst door soulfa
    Ja, kunt m gewoon terug brengen, daar doen ze niet moeilijk over. Je krijgt gelijk een nieuwe mee.

    klopt

  5. #5
    sushi girl

    Reacties
    1.762
    05-10-2005

    Citaat Geplaatst door KoezKoez
    Ja echt!!! Ik heb net de blokker gebeld... en ze zeiden dat ze producten van boven de 50 euro ter reparatie stellen, dus dat betekend dat ik hem een paar weken kwijt ben ............. ik kan niet zonder mijn senseooooooooo

    Raar mijn föhn heeft het een tijdje niet gedaan en met mijn bon kreeg ik gewoon een nieuwe uit de kast.

    kan niet zonder moest gelijk een nieuwe hebben

  6. #6
    Oprecht & Eerlijk!

    Reacties
    1.740
    08-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door bunty aur bably
    Raar mijn föhn heeft het een tijdje niet gedaan en met mijn bon kreeg ik gewoon een nieuwe uit de kast.

    kan niet zonder moest gelijk een nieuwe hebben

    bij de blokker?? en was hij meer dan 50 euro waard?
    Wie wilt een gratis mp3 speler! Klik op de link en meld je aan!

    http://www.doemaardiemp3speler.nl/index.php?r=263913

  7. #7
    sushi girl

    Reacties
    1.762
    05-10-2005

    Citaat Geplaatst door KoezKoez
    bij de blokker?? en was hij meer dan 50 euro waard?
    Yep 89.99 Euro en bij de blokker ja.
    Probeer een bloker waar Marokkanen werken werkt altijd en ze helpen ook altijd

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.615
    12-10-2002

    Citaat Geplaatst door KoezKoez
    Ik heb mijn Senseo apparaat in augustus 2005 gekocht en hij lekt al een enige tijd aan de onderkant, wie heeft dit probleem ook... ik heb hem bij de blokker gekocht en hij heeft nog garantie, denken jullie dat ze hem terug nemen, of eventueel ruilen
    Ik denk die witte rubber is gescheurd. Er staat ook in handleiding: Tijdens het reinigen van de waterverdeelplaat moet je wel voorzichtig zijn dat (rubberen afdichting) niet onder de rand van de waterverdeelplaat gedrukt wordt, anders gaat de machine lekken.


  9. #9
    taubah

    Reacties
    2.493
    28-11-2005

    Ik had een senseo apparaat van mijn vriendin gekregen en toen kwam mijn schoonzus een keer uit marokko en ik lag s ochtends nog te slapen dus zij had trek in een bakkie koffie wat doet ze pakt ze gewone koffie en doet een schep in dat houdertje en ging lekker van haar bakkie genieten

    Dus ik word wakker en wil dat ding openmaken, gaat het niet meer open het is een soort van vacuumgezogen
    we hebben het met moeite open gekregen en schoongemaakt en toen weer gebruikt, maar toen zat het weer dicht

    Ik was boos en heb het weggegooid

    mijn man heeft een nieuwe gekocht

    en heeft tegen zijn zus gezegd dat hij het apparaat gemaakt heeft
    Als je hart bitter is ,
    zal suiker in je mond niet helpen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.615
    12-10-2002

    Citaat Geplaatst door cocoenco
    Ik had een senseo apparaat van mijn vriendin gekregen en toen kwam mijn schoonzus een keer uit marokko en ik lag s ochtends nog te slapen dus zij had trek in een bakkie koffie wat doet ze pakt ze gewone koffie en doet een schep in dat houdertje en ging lekker van haar bakkie genieten

    Dus ik word wakker en wil dat ding openmaken, gaat het niet meer open het is een soort van vacuumgezogen
    we hebben het met moeite open gekregen en schoongemaakt en toen weer gebruikt, maar toen zat het weer dicht

    Ik was boos en heb het weggegooid

    mijn man heeft een nieuwe gekocht

    en heeft tegen zijn zus gezegd dat hij het apparaat gemaakt heeft


    Sorry dat ik moest lachen, best vervelend eingelijk. Gewoon een tweede senso kopen, ze zijn in aanbieding voor 45 euro.

  11. #11
    taubah

    Reacties
    2.493
    28-11-2005

    heb al een nieuwe
    Als je hart bitter is ,
    zal suiker in je mond niet helpen.

  12. #12
    Oprecht & Eerlijk!

    Reacties
    1.740
    08-12-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Faris
    Ik denk die witte rubber is gescheurd. Er staat ook in handleiding: Tijdens het reinigen van de waterverdeelplaat moet je wel voorzichtig zijn dat (rubberen afdichting) niet onder de rand van de waterverdeelplaat gedrukt wordt, anders gaat de machine lekken.


    Bij mij lekt ie aan de onderkant, dan krijg ik allemaal van de lelijke zwarte kringen ...

    Ps.. ik heb hetzelfde kleur als die van jou


    Ik gooi gewoon al mijn charmes in de strijd en eis gewoon een nieuwe
    Wie wilt een gratis mp3 speler! Klik op de link en meld je aan!

    http://www.doemaardiemp3speler.nl/index.php?r=263913

  13. #13
    Mentally disturbed

    Reacties
    2.837
    30-06-2005

    Ik vind koffie nog steeds het lekkerst als ie gemaakt wordt met zo'n kleine koffieapperaat waar je eerst water in doet en dan zo'n deksel met koffie dr in en dan op t vuur. Samen met warme melk. Let op eerst de koffie dan de melk! Zeg maar net zoals ze t in Marokko doen. Otherwise I'll pas.
    Het tegenwoordige leven is niets dan een leeg vermaak en een spel, maar het tehuis van het Hiernamaals, dat is het werkelijke Leven, als zij dit slechts konden begrijpen! Soera Al-Ankaboet vers 64

    En zij, die naar Ons streven, - Wij zullen hen zeker op Onze wegen leiden. Voorwaar, God is met hen die goed doen. Soera Al-Ankaboet vers 69

  14. #14
    taubah

    Reacties
    2.493
    28-11-2005

    Citaat Geplaatst door 5150
    Ik vind koffie nog steeds het lekkerst als ie gemaakt wordt met zo'n kleine koffieapperaat waar je eerst water in doet en dan zo'n deksel met koffie dr in en dan op t vuur. Samen met warme melk. Let op eerst de koffie dan de melk! Zeg maar net zoals ze t in Marokko doen. Otherwise I'll pas.

    Ik weet wat je bedoeld, dat is een espresso potje.
    dat is idd de lekkerste, mits je versgebrande koffie hebt
    Als je hart bitter is ,
    zal suiker in je mond niet helpen.

  15. #15
    Mounir

    Reacties
    7.104
    10-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    En paar maanden geleden had ik ook en probleem met mijn senseo de senseo ging niet meer open. ik was zo boos ik had em maar en paar maanden. ik was ook het bonnetje kwijt ik dacht saffiet daar gaat mijn senseo hahah. ik had toen en emailtje gestuurt aan expert en had het uitgelegt ik mocht em gelijk naar de winkel brengen om te laten maken. naar 2 weken mocht ik em gratis ophalen.

    Zo ziet je het maar ze doen wel makkelijk sommige winkels