1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    58
    08-03-2003

    Unhappy een vraagje

    wat zou je doen als je vriend om je hand wil komen vragen hij woont ver bij jou vandaan en je ouders kennen hem of zijn familie niet, moeten ze gewoon komen of eerst bellen? maar je ouders gaan zich toch afvragen hoe komen zij aan ons nummer of aderes? ik snap namelijk even niet hoe ik dit moet aanpakken wie kan mij een paar goede tips geven alvast heel erg bedankt

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    58
    08-03-2003

    ik vind het wel een goeie ik heb ook contact met zijn zussen dus kan ik zeggen dat het via hun is ofzo maar dan zullen mijn ouders ook weer vragen van waar ken je haar zo wonen een uurtje bij mij vandaan vandaar! nog bedankt

  3. #3
    HELLO,IT'S ME!

    Reacties
    708
    24-07-2002

    pffffffffffff ja eerst effe bellen is beter en tja zeg maar dta je die meisjes weer kent via een vriendin ofzo van je en daardoor ken je ze en dat hij ene keer hun kwam ophalen ofzo en jou heeft gezien en nar je huis zou willne komen ......... effe denken wat je precies gaat denken, maar hoezo kan je niet zeggen dat je hem ergens vandaan kent en jullie met elkaar hebben gepraat en hij nu naar je huis wil komen is toch niks mis mee?
    I'm not your enemy, I'm not your friend but I 'm just somebody

  4. #4
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    mijn man woonde 2 uur bij me vandaan voordat ie me kwam vragen... je moet je ouders gewoon de waarheid zeggen!

    Liefs Safia


  5. #5
    !~.. Tetouzient..~!

    Reacties
    98
    02-07-2003

    Origineel gepost door Safia21
    mijn man woonde 2 uur bij me vandaan voordat ie me kwam vragen... je moet je ouders gewoon de waarheid zeggen!

    Liefs Safia

    juist gewoon de waarheid vertellen...........

    groetjes

    Lady_Alhoceimia


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    184
    02-10-2002

    De waarheid is het beste, maar als jij denkt dat je ouders gaan flippen, kun je het beter anders inkleden. En dan moet je inderdaad zo een via via verhaal gaan ophangen. Onthoud wel goed wat je vertelt.... en dat je man hetzelfde verhaal kan navertellen :-)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-09-2003

    Sorry hoor maar ik kon het echt niet laten en moest een bericht plaatsen. Wouw wat een adviezen geven sommigen zeg , "vertel maar een leugen dat is (soms) het beste?!!!" Nou dit komt echt ten goede van de Marokkanen en vooral de vrouwen en oh ja ik moet sommige vrouwen t er wel op nageven dat ze zeer cretief zijn!!

    P.S het kan zijn dat ik verdwaald ben hoor en dat ik niet meer op een site zit waar voornamelijk de Islam het hoofd geloof is . Als dat het geval is zou ik zeggen negeer die opmerking van mij!

    Hier ga ik wel een keer nog wat moois schrijven of plaatsen!

  8. #8
    Gebanned

    Reacties
    325
    16-07-2003

    Wallah illa de waarhied is het allerbeste, het kan soms moeilijk zijn maar maar maak de deuren open, lucht op!!! Alles komt goed meiske


    Veel succes verder.....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    25.794
    26-09-2002

    Een goed begin voor het huwelijk is gebasseerd op waarheid. Dus vertel waar het op staat, dan zullen je ouders het beter accepteren, hoeven ze ook niet meer zoveel vragen te stellen.

    Groetjes Rotterdamse

  10. #10
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Re: een vraagje

    Origineel gepost door Samia504
    wat zou je doen als je vriend om je hand wil komen vragen hij woont ver bij jou vandaan en je ouders kennen hem of zijn familie niet, moeten ze gewoon komen of eerst bellen? maar je ouders gaan zich toch afvragen hoe komen zij aan ons nummer of aderes? ik snap namelijk even niet hoe ik dit moet aanpakken wie kan mij een paar goede tips geven alvast heel erg bedankt
    Zoals een_Rotterdamse al zei, de waarheid vertellen is het beste. Vertel het aan je moeder en als je niet durft vraag dan of je zus het wil doen, want geloof me je ouders zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen.
    ........