.Geplaatst door Healer

"God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."
- L. Feuerbach

"boeken"Geplaatst door rijmaran
"God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."
- L. Feuerbach

Wat weet een atheist net als jou over de bijbel?Geplaatst door an3sdej
![]()
''By any means necessary !''Malcolm X

Misschien noemt men de koran de koran om aan te geven dat het de koran is zodat men zich niet vergist en in de bijbel begint te lezen wijl men denkt dat men de koran aan 't lezen is?Geplaatst door Healer
Waarom noemt men een banaan een banaan?
Misschien om te weten wat men aan 't eten is?
Gossie..wat is het leven ingewikkeld.![]()
Geplaatst door Healer
bijbel is heel logisch
Het woord 'bijbel' stamt van het Griekse woord βιβλια biblia (boeken), wat een meervoud is van βιβλιον biblion (wat oorspronkelijk papyrusje betekent en later werd gebruikt als aanduiding van papier, geschrift, boek(rol)). Dit woord is op zijn beurt te herleiden tot de Fenicische havenstad Byblos.
dat van Koran ook
Het Arabische woord قرآن (qoer'ān) betekent oplezing, voordracht
de koran wordt opgelezen, gereciteerd

Zeurpieten verboden tussen 23:55 en 1:00Geplaatst door hamidu
Dank u wel.![]()

Je hebt ook nog de bijthoko, van Proesnie of kan je die niet.Geplaatst door rijmaran
![]()

Beste jongen ik ben 25 jaar christen geweest, en niet zo'n klein beetje ookGeplaatst door hamidu
![]()
- L. Feuerbach

Proesnie..Geplaatst door rianne
die ken ik.
Doet me trouwens aan mijn broer denken, ma..waar is hij gebleven?![]()
het enige ware boekGeplaatst door rianne
![]()
Inhoudelijk dramatisch.