1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    231
    01-01-2003

    Marokkaanse jongen vermoord op 2mei

    Salaam 3alaykoum Wa Rahmatoullah Wa Barakatouh,

    Dit is de Moektaab van ons 24-jarig broertje (Allah je rahmou), de jongste van ons broers.
    SoubhanAllah een jongen die je na 1uur liefhebt, een hartje van goud, vriendelijk en goedhartig tegen jong en oud.

    SoubhanAllah, op vrijdag 2 mei stond ons moeder op ons broertje Ismaël (Allah je rahmou) te wachten om couscous te komen eten zoals beloofd.
    Maar het was geen Moektab, we kregen bezoek van de Politie die ons kwam meedelen dat ons broertje (Allah je rahmou) "Zelfmoord heeft gepleegd"
    Allah ou Akbar

    Maasch'Allah voor ons moeder,haar eerste reactie was: Inna Li Lahi Wa inna Ilayhi Raji3oen.

    SoubhanAllah er zijn meer mensen gekomen dan verwacht; zonder ophouden. Dit was een SoubhanAllah bewijs dat hij goedhartig was, mensen die hem kenden, mensen die hem niet kenden, moslims, niet-moslims.....
    SoubhanAllah SoubhanAllah SoubhanAllah

    Bij de wassing kon mijn Oom zijn ogen niet geloven.... de Noor die hij uitstraalde...zo Maasch'Allah
    Ahamdulilah Alhamdulilah Alhamdulilah

    Op zijn boerderijtje werd een kogel bovenaan het hoofd met een jachtwapen geschoten. "Zelfmoord" natuurlijk dat is de gemakkelijkste uitvlucht.
    Terwijl de vader (een van de grootste racisten) van het kindje waar mijn broer (Allah je rahmou) voor zorgde hem al meerdere keren bedreigd had en de moeder opeens niet meer te vinden is is het nog steeds zelfmoord!!!!
    Geen bloedtesten, geen uur, zelfs de dag... niks werd onderzocht.
    Dit is meer dan duidelijk!

    Moge Allah hem als Sjahied aanvaarden!!!
    Amien ya rabbi

    Dit is mijn boodschap voor de jeugd;
    Weet dat de dood geen leeftijd kent!!
    O Broeders O Zusters laat ons 1 gemeenschap vormen en laat Sjeitaan u niet leiden in dit wereldse leven!!!

    Mijn Broeders Mijn Zusters
    Doe Dou3a voor mijn broer
    Doe Dou3a dat Allah hem zal vergeven
    Doe Dou3a dat Allah hem als sjahied zal aanvaarden insch'Allah
    Doe Dou3a voor hem zodat hij zijn eerste nachtje in het graf met de goede engelen doorbrengt!!
    AMIEN AMIEN AMIEN

    Dit is een examen van Allah Alhamdulilah 3ala koulli 7al
    Sabr is ons wapen in moeilijke tijden en Allah houd van de Sabierien

    Ik wil al mijn broeders en zusters bedanken die mij zo hard gesteund hebben:
    Wafa Kourrich, Bilal Kourrich, Farid Kourrich, Mariam Harrouni, Karima Harrouni, Mariam Hajji, Mariam Kastit, Ihsan Kastit, Yasminake, Abou JahJah, Mama Dawia en haar kinderen,al mijn neven en nichten die gekomen zijn, de familie en vrienden, Broeders en Zusters Allah je jaziekoum bi gier, Allah je rham al wallidien!!!

    Aan Allah behoren wij toe en tot Hem is onze terugkeer. O Allah! U bent mij voldoende in de ramp. Beloon me dus hiervoor en vervang het met iets goeds.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    247
    06-05-2003

    Inna Li Lahi Wa inna Ilayhi Raji3oen.

    En wens nabestaande veel sterkte toe.

  3. #3
    VREDELIEVEND LID

    Reacties
    155
    16-09-2002

    INI LILAHIE WA INA ILAYHI RADJZIHOEN..............LA HALA WALA QOEWAT IELA BIE LAH.....LAH IE RAHMOE

    Moge Allah genade over onze broeder hebben en moge Allah zijn familie geduld schenken in dit verlies.............
    wens voor een ander wat je voor jezelf ook wenst... ALLAHOE MAH EL MOEHSINIEN!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.476
    11-12-2002

    Inna Li Lahi Wa inna Ilayhi Raji3oen

    veel sterkte meid en vergeet niet Allah 3la 7aq.
    Qalbi fayed b leklam, fine howa marsoul leghram?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17
    26-03-2003

    doet de officier van justitie niets dan kun je het gerechtshof vragen (via een advocaat) om de politie te dwingen een onderzoek in te stellen.
    HOE ZWAKKER DE ARABIEREN, HOE STERKER DE IMAZIGHEN

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Sterkte met dit verlies, waar is dit gebeurt? Niks gelezen in de kranten, of er werd niet bij vermeldt dat het om een Marokkaan ging!
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach

  7. #7
    ------------

    Reacties
    185
    16-10-2002

    ik wens je veel sbar toe!!!!!
    hij is nu in goede handen,
    allah ou akbar!!!

  8. #8
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    Inna Li Lahi wa inna ilahi rajihoen...

    MrEsco
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  9. #9
    mohammed

    Reacties
    1.685
    13-07-2002

    Geduld.

    Geduld is eindeloos en eindeloos is goed.

    Inna lilaahi wa inna ilahi radji3oun

    Allah ye3them el-adjr.


    Geduld.

  10. #10
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen, inscha zal de waarheid boven het water komen
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  11. #11
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    INNA IELEHIE OU INIE IE RAJIE3ROUN...

    VERGEET NIET
    HIJ IS NIET BEGRAVEN IN DE AARDE
    MAAR IN DE HARTEN VAN ZIJN DIERBAREN.....

    ALLAH JE 3TIEKOUM A SBAR

  12. #12
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door pista
    Hahahaha, leuke meid, ik heb er al veel tegengekomen die allesbehalve normaal doen tegen jou...waarom wou je overlaatst ook vertrekken?
    En wat anderen van mij denken maakt mij niks uit, behalve als het om deftige verdraagzame mensen zou gaan die respect kunnen opbrengen voor anderen. Maar het groepje ongeregeld dat hier rondloopt te vloeken en te schelden kan mijn kouwe kleren niet raken.

    En jou hypocritie is zeer duidelijk, want in het geval van de scheldkanonnade aan het adres van Pim waar een man die gedood werd om wie hij was, en waar op alles behalve repectvolle wijze over wordt gesproken zonder rekening te houden met familieleden van Pim...dat heeft eveneens met een totaal gebrek aan respect te maken.
    Dat is duidelijke selectieve verontwaardiging en dus hypocriet.
    Natuurlijk, tegen die schandalige posting waar Pim (een dode) door het slijk wordt gesleurd en belachelijk wordt gemaakt, kan jij moeilijk je verontwaardiging tonen...al kan de familie van Pim hierdoor eveneens gekwetst worden.
    In België noemen ze mensen als jij nen tweezak.
    Selectieve verontwaardiging is voor de oneerlijken.
    Mvg
    Pista
    he effe dimmen he, hij mocht die belgen niet zo graag.
    Gewoon Yups.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    297
    13-04-2003

    Origineel gepost door pista
    Nog maar eens.....
    Waar kan ik vinden dat dit een feit is.
    Ik heb nergens gelezen over een moord op een Marokkaanse jongen...en laat staan dat er iets waar van zou zijn, wie zegt niet dat de jongen inderdaad zelfmoord heeft gepleegd?
    Dit is maar een vaag bericht waar mensen al direkt op reageren zonder in het minst te weten waar het eigenlijk over gaat, en onze liefste Corrie maakt er zelf zowaar al een mooi melancholisch stukje proza bij.
    Maar wat is er eigenlijk van waar?
    Voor de eerste keer ben ik het eens met travestiet Zeikpista.
    WIE is er vermoord ?
    WAAR is ie vermoord ?
    DOOR WIE is ie vermoord ?
    HOE is ie vermoord ?
    WAAROM is ie vermoord ?
    WELKE omstandigheden ?
    LINK ?


    AMAZOULLOU

    DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
    AMAZOULLOU LEERT ZIJN VOLK VECHTEN

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    297
    13-04-2003

    Origineel gepost door pista
    Hahahaha, leuke meid, ik heb er al veel tegengekomen die allesbehalve normaal doen tegen jou...waarom wou je overlaatst ook vertrekken?
    En wat anderen van mij denken maakt mij niks uit, behalve als het om deftige verdraagzame mensen zou gaan die respect kunnen opbrengen voor anderen. Maar het groepje ongeregeld dat hier rondloopt te vloeken en te schelden kan mijn kouwe kleren niet raken.

    En jou hypocritie is zeer duidelijk, want in het geval van de scheldkanonnade aan het adres van Pim waar een man die gedood werd om wie hij was, en waar op alles behalve repectvolle wijze over wordt gesproken zonder rekening te houden met familieleden van Pim...dat heeft eveneens met een totaal gebrek aan respect te maken.
    Dat is duidelijke selectieve verontwaardiging en dus hypocriet.
    Natuurlijk, tegen die schandalige posting waar Pim (een dode) door het slijk wordt gesleurd en belachelijk wordt gemaakt, kan jij moeilijk je verontwaardiging tonen...al kan de familie van Pim hierdoor eveneens gekwetst worden.
    In België noemen ze mensen als jij nen tweezak.
    Selectieve verontwaardiging is voor de oneerlijken.
    Mvg
    Pista
    Nen tweezak travestiet Zeikpista ? Dat klinkt Antwerps. Ik vroeg je al of je sympathie hebt voor het Vlaams Blok. Je ontkende. Nu begrijp ik waarom. Het Vlaams Blok moet niets van travestieten hebben.
    Nog iets travestiet Zeikpista. Op het vlak van discussie en respect voor anderen kan jij in de verste verte niet tippen aan Corrie. Zij is uniek op deze site. Hou jij het maar bij de Antwerpse travestietenbars .


    AMAZOULLOU

    DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
    AMAZOULLOU LEERT ZIJN VOLK VECHTEN

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    297
    13-04-2003

    Origineel gepost door pista
    Hé schapenneuke.r, alles nog goed in die ziekelijke grijze massa onder je hersenen?
    Maar je pist weer naast de pot ventje......
    That's not the point.
    Alles is goed met mij travestiet Zeikpista.
    En met jou ?
    Zo te zien niet . Heb je er weer een hele shift op zitten voor je pc ?
    Is je toetsenbord weer zo plakkerig van het klaarkomen ?
    Je lippenstift en mascara is in orde ?
    Zijn je huisdieren weer op adem gekomen na al dat gerotzooi ?

    AMAZOULLOU

    DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
    AMAZOULLOU LEERT ZIJN VOLK VECHTEN