Poll resultaten: Bloedde je?

Stemmers
951. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja, absoluut!

    148 15,56%
  • Nee, maar mijn amn voelde dat ik maagd was.

    109 11,46%
  • Ik ben niuewsgierig en kijk naar de uitslag! (deze optie is voor niet getrouwde meiden!)

    694 72,98%
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Alle getrouwde meiden opgelet! Gebloed of niet?

    Citaat Geplaatst door bent_alhalaal
    Assalaam oe ailakoum,

    Beste getrouwde vrouwen...

    De laatste tijd is er een hoop discussie over maagd /ontmaagd, bloeden of niet bloeden, wel/geen maagdenvlies .... etc


    Mijn vraag en vast ook van andere niet getrouwde vrouwen:

    Bloedde je tijdens je huwelijksnacht? (en je was maagd!)


    Bedankt voor de info .....
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    305
    06-03-2003

    JA HALLO IK VIND HET OOK NORMAAL HOOR ALS JE DE ENE MEID ERMEE HELPT WAAROM NIET!!
    ik bedoel hallo als jij het niet normaal vind waarom reageer je dan sorry maar hoor!!
    en als je elkaar ermee kan helpen dan is dat alleen maar beter vind ik!!

    NEE HOOR EEN GOEDE TOPPIC VIND IK DIT

    WANT IK BEN ER NAMELIJK ook heeel erg nieuwsgierig naar!!
    je leeft maar een keer dus doe het goed voor allah!!
    peacee!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    305
    06-03-2003

    HALLLOOOO VINDEN JULLIE DIT NOU ECHT EEN ACHTERLIJKE TOPPIC NEE FF SERIEUS MENEN JULLIE TOCH NIET!!!
    je leeft maar een keer dus doe het goed voor allah!!
    peacee!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    58
    08-03-2003

    ik ken iemand die niet gebloed heeft!!! maar dat komt denk ik omdat zij haar man al van tevoren kende en dus was hij geen vreemde voor haar en voelde zij zich op haar gemak!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    305
    06-03-2003

    O JA HE HE TOCH EEN RAECTIE EINDELIJK ZOOO DAMNN

    NOU KIJK EENS DAAR HEBBEN MEIDEN WAT AAN!!!
    EN JA TUURLIJK DAT KAN EN HEEFT HIJ HAAR IN VERTROUWEN GENOMEN??????????
    je leeft maar een keer dus doe het goed voor allah!!
    peacee!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    305
    06-03-2003

    soooo nee ff serieus ik wil meer reacties hebben hoor!!!


    NIEMAND REAGEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    AL IS DEZE TOPPIC NIET VAN MIJ!!
    je leeft maar een keer dus doe het goed voor allah!!
    peacee!

  7. #7
    Offline ..

    Reacties
    4.562
    22-01-2003

    Origineel gepost door fatimaatjee
    soooo nee ff serieus ik wil meer reacties hebben hoor!!!


    NIEMAND REAGEERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    AL IS DEZE TOPPIC NIET VAN MIJ!!


    ik wil ook weten

    go fatimatje

    ik vind dit wel een normale topic , niets mis mee
    vooral als je elkaar ermee kan helpen , vrouwen ondermekaar


    x3 salima
    In three words I can sum up everything I've learned about life.... It goes on.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    305
    06-03-2003

    ZEKER MOOI GESRPROKEN EN BENT LEHRAM TUURLIJK IK NAM HET EVEN OVER VOOR JE!!
    JA WANT IK BEN ER ECHT ZOOO BENIEUWD NAAR EN WAT DIE JONGENS ZOUDEN DOEN!!!!???????????

    DAT OOK ALS ZE ZIEN DAT HUN VROUW NIE GEBLOED HEEFT!!!!
    je leeft maar een keer dus doe het goed voor allah!!
    peacee!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    22-02-2003

    Origineel gepost door moslim25

    Dit is echt grappig, je gaat geen koe slachten ofzo. Je kan het voelen of ze maagd is of niet. En zoals je al hebt gehoord ze hoeft niet te bloeden en als ze gaat bloeden dan is het net een druppeltje ofzo niet een hele emmer.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    53
    21-04-2003

    Thumbs up

    Origineel gepost door latifaaa
    Doe effe normaal, dit is zoiets intiems, dat ga je hier toch niet lopen vertellen, beetje respect voor elkaars priveleven a.u.b. Ik weet zeker dat er meerdere meiden zijn die hier nieuwsgierig naar zijn, maar het is tegen de Islam om dit soort dingen naar buiten te brengen, het is iets tussen je man en jou.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.263
    04-12-2002

    Origineel gepost door bent__lehram
    Zou kunnen, maar iets wat strak zit is niet zo als het een makkelijk rekbaar is ... dus met og geen ervaring ik denk dat een man dat wel voelt .....
    hoe zou een man dat moeten voelen dan?
    en ik heb eerlijk gezegd lieverd dat ze niet ligt te bloeden;
    daarmee heb ik niet gezegd dat ik liever iemand heb die
    al ontmaagd is ofzo;

    en als ze ontmaagd is hoef ik het niet te weten
    liever dat ze het voor zich houd

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    60
    12-05-2003

    Ik heb echt medelijden met de vrouwen die niet bloeden en waarvan de man ook nog eens zegt: jij bent geen maagd want ik heb geen bloed gezien en ik weet ook niet of ik het wel gevoeld heb of je maagd bent.
    wajoooooooooooooow

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    369
    08-11-2002

    Origineel gepost door Khalidq
    "Hoezo vrouwen onder mekaar". Er zitten ook mannen op dit forum

    maar oke, het kan geen kwaad om een aantal misverstanden weg te werken. Ouaqul rabbi zidni 3ilma.

    1- er is geen sprake van een "vlies" die doorboord wordt. Feitelijk is het een maagdenopening of een maagdenrandje, die door wrijving scheurt.
    In veel gevallen gebeurt dit onder invloed van spanning.

    2- Niet alle vrouwen bloeden bij het eerste seksuele contact. onderzoek wijst uit dat 40-80% van de vrouwen helemaal niet bloeden.

    3- Het bloeden bij seksuele contact is geen garantie dat een meisje maagd is. Dus voor alle naive jongens onder ons: Als je trouwt, let op de "guluq" en gedrag van een meisje dat geeft meer zekerheid, en vertrouw niet blindelings op deze primitieve methode.

    4- Wees niet gefocust op dit soort (primitieve) tradities, waar geen basis voor is in de islam, waardoor mensen onschuldig in de problemen komen. En (gehaaide) kwaadwillenden onschuldige naivelingen kunnen misleiden. In vroegere tijden was deze methode voor onze voorouders een houvast, die onder die vroegere (analfabetisme) omstandigheden zijn diensten zeker heeft bewezen, maar in deze tijd van kennis en wetenschap niet meer die functie kan uitoefenen.


    Tenslotte:
    We zijn in een vrije maatschappij: ben je oprecht moslim dan zul je je vanzelf (vrijwillig) houden aan de islamregels. Wil je dat niet dan zal niemand je ervan weerhouden je gang te gaan.

    salaam
    Mooi gezegd broeder... en nu maar hopen dat mensen een voorbeeld aan je gaan nemen.

    Je kunt wel zeggen mijn man heeft het gevoeld dat ik het nog was...Dit is onmogelijk!!Als man moet je letten op het gedrag van het meisje..(zenuwen, onervaren, bang...)En niet kijken of je het voelt want het is zoals zoals Khalidq al zei geen 'vlies' dat doorboort moet worden!

    Waar maakt men zich druk om...dit is iets tussen Allah en jou...


    [GLOW=deeppink]Soerah Hôed 11 aya 47
    "Rabbi innie a'uudhu bika an as-alaka maa laisa lie bihie 'ilm. Wa illaa taghfir lie watarhamnie akum minal gaasi-rien."
    ----"O mijn Heer, voorwaar, ik zoek mijn toevlucht bij U tegen dat ik iets zal vragen waarover ik geen kennis heb.En als U mij niet vergeeft en mij niet begenadigt, dan zal ik zeker tot de verliezers behoren."
    [/GLOW]

  14. #14
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    ....Een relatie is toch gebaseerd op vertrouwen???.....de vrouw moet de man toch ook op z`n woord geloven?.....waarom lullen over eventueel bewijs (dat zelfs een arts meestal niet eens kan kan leveren). Dit soort zaken benadrukken enkel maar de (ongelijke)machtsverhouding tussen man en vrouw.....

    tfoe zegt de koe
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  15. #15
    Allah oh Akbar

    Reacties
    37
    24-05-2003

    Mannen met ervaring (dus veel vrouwen hebben gehad ) voelen het dus wel wel of geen bloed iemand die voor het trouwen sexuel actief was zal minder strak zijn als iemand die wel sexuele actief was voor het huwelijk en waar doet iedereen zo druk om dat is toch iets tussen man en vrouw en daar hoeft echt geen tante oma of iemand ander aan de deur te gaan zitten luisteren of de volgende dag een wit doekje willen zien met bloed er op. Vrouwen let wel op , op je huwelijksnacht als je man bij je binnenkomt laat hem dan de eerst keer niet in je klaar komen want zijn sperma kan jouw bloed verdunnen en dat kan de reden zijn dat er geen bloed zichtbaar is en laat hem vooral teder en lief voor je zijn.