1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    1.268
    08-04-2003

    Origineel gepost door Teaser
    Vrouwe willen toch niet full time werken, ze zijn allemaal luie donders. In het begin willen ze dat wel, maar zodra een jaar aan het werk zijn, denken ze al aan part time werken.
    1 ding je moet niet ALLE vrouwen over 1 kam scheren want ik ken zat vrouwen die fulltime willen werken, en trouwens een man hoort te werken en de vrouw hoort de kinderen op te voeden huishouden te doen enzo!!!! en DAT heeft helemaal niets met luiheid te maken!!!!

    "Remember that happiness is a way of travel - not a destination!"


    - Roy Goodman

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    1.268
    08-04-2003

    Re: Mn Vrouw Verdient Meer Dan Mij

    Origineel gepost door SA3IED
    IK HEB VRAAGJE STEL JE BENT GETROUWD MET JE DAME JE VROUW EN JE VROUW WERKT NET ALS JOUW ALLEEN ZE VERDIENT MEER DAN JOUW EN JIJ HEB OOK EEN GOEDE BAAN GEEN TOMATEN PLUKKER OFZO MAAR ZE VERDIENT MEER IK ZELF KAN HIER NIET MEE LEVEN DAT MN VROUW MEER VERDIENT DAN IK K ZOU EGT OVER UREN GAAN MAKEN IK WEET IS STOM IETS MAAR IS PSYGISCH DENK IK


    MAAR ZOU JIJ ER NIET MEE ZITTEN DAT JE DAME MEER GELD MAAKT DAN JOU


    PS DAMES IS NIET NEGATIEF BEDOELD SIND IK HEB VERNOMEN DAT VEEL DAMES HIER OPVLIEGEND ZIJN TYP IK DIT ER MAAR BIJ
    en dit slaat trouwens werkelijk nergens op, niet mee kunnen leven dat je vrouw meer verdient dan jou?!?!

    "Remember that happiness is a way of travel - not a destination!"


    - Roy Goodman

  3. #48
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Origineel gepost door tetouania_2004
    1 ding je moet niet ALLE vrouwen over 1 kam scheren want ik ken zat vrouwen die fulltime willen werken, en trouwens een man hoort te werken en de vrouw hoort de kinderen op te voeden huishouden te doen enzo!!!! en DAT heeft helemaal niets met luiheid te maken!!!!
    smoesjes gewoon te lui!!!

    tuurlijk willen ze werken, dat is onder de mom van ik wil mijn eigen vrijheid, leven, maar zodra ze die hebben willen ze gelijk lekker uitslapen
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  4. #49
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Origineel gepost door MissMe
    Vind je TEASER?? Nou ik ken anders zat vrouwen die full-time aan het werk zijn, en niet alleen voor een jaartje hoor! En dat vrouwen allemaal luie donders zijn dat vind ik wel zo een kortzichtige opmerking dat ik er niet eens op inga...
    haha met werken bedoel ik tot je 65ste en niet vijf of tien jaar werken want dat is niks...........vrouwen werken niet.
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  5. #50
    Rabi ltof biya

    Reacties
    845
    13-01-2002

    dat mannen het laatste woord hebben moet je aan God vragen, ik heb het niet zelf bedacht.

    maar ik vertaal deze discussie

    beslamma

  6. #51
    Leven & laten leven

    Reacties
    114
    12-06-2002

    Origineel gepost door Teaser
    haha met werken bedoel ik tot je 65ste en niet vijf of tien jaar werken want dat is niks...........vrouwen werken niet.

    Kijk dat je zegt dat vrouwen minder BUITENSHUIS werken oke, daar heb je gelijk in want dan is nou eenmaal een feit. Maar kinderen opvoeden is dat geen werk? Misschien is dat nog wel een zwaardere taak dan buitenshuis werken. En wat dacht je van heel het huishouden......Is dat allemaal geen werken?? En dat doen ze niet tot hun 65ste maar heel hun leven. Dus kom nou niet aanzetten dat vrouwen niet werken want dat is echte onzin!


    leef en laat leven........

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003



    ... ik verdien ook meer dan mijn mannetje ... en dat zal altijd wel zo blijven, totdat ik deeltijd ga werken misschien ..

    Ga je toch lekker haar geld uitgeven, da's toch ook best stoer ..

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    1.268
    08-04-2003

    Origineel gepost door Teaser
    smoesjes gewoon te lui!!!

    tuurlijk willen ze werken, dat is onder de mom van ik wil mijn eigen vrijheid, leven, maar zodra ze die hebben willen ze gelijk lekker uitslapen
    aangezien jij ALLE vrouwen over 1 kam scheert ga ik hier niet eens meer op in
    Thalla

    "Remember that happiness is a way of travel - not a destination!"


    - Roy Goodman

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    22
    27-02-2003

    Origineel gepost door Solid
    ja natuurlijk,

    de man heeft het laatste woord, fulltime werken wordt het sowieso niet.

    PS: heb nog geen vrouw dus...

    Ga maar eerst een vrouw zoeken voordat je hier zo zeker van bent!

    eneh, geloof me, er zijn zat vrouwen die fulltime werken, misschien niet in jouw omgeving, maar als je verder kijkt dan jouw wijk, dan zie je ze echt wel

    En wat betreft: mannen hebben het laatste woord...meestal niet.