1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    239
    29-04-2002

    hoofddoek dragen

    hallo allemaal
    ik heb een vraag
    op welke leeftijd zijn jullie een hoofddoek gaan dragen?
    en op welke leeftijd moet je een hoofddoek dragen?
    alvast bedankt
    beslama

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    508
    11-05-2002

    Re: hoofddoek dragen

    Origineel gepost door sousia_amal
    hallo allemaal
    ik heb een vraag
    op welke leeftijd zijn jullie een hoofddoek gaan dragen?
    en op welke leeftijd moet je een hoofddoek dragen?
    alvast bedankt
    beslama
    ja je moet hem normaal vanaf je puberteit dragen!
    maar ik raad je aan om hem te dragen als je er klaar voor bent!je meot hem dragen met je hart uit liefde voor ALLAh ta'alla!persoonlijk draag ik hem niet maar denk er serieus aan om hem te dragen!incha allah zal ALLAh' ta'alla me de kracht geven!!!

    a salam arlykoum
    Je ne veux pas de cadeaux, ni de fleurs juste le don de ton coeur !!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    20
    17-02-2002

    Re: ja

    Origineel gepost door hajar2
    ee het is waar die M, ik heb dat ook gehoord, sinds dat je ongesteld ben, moet je hoofdoke dragen ik ben begonen toen ik 15 was, maar het moest eigenliujk eerder, maar ee die M, jij lijkt me leuk , hier me msn, hajara103@hotmail.com
    ik droog mijn hoofddoek ook pas op mijn 15de .en daar ben echt blij om ik voel me nu meer moslima dan eerst
    ewa wat moet ik zeggen, volg gewoon de regels van de islam en dan zal het goed komen inscha Allah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    361
    09-04-2002

    hai hai
    volgens mij dragen wel meer meisjes hem op hun 15e.
    ik ben er namelijk ook op mijn 15e mee begonnen. maar je moet niet kijken naar de leeftijd. je moet hem inderdaad pas dragen als je er klaar voor bent, als je hem tegen je zin in draagt kan je hem net zo goed niet dragen want je doet het dan toch voor niks. maar ja iedereen denkt daar natuurlijk anders over.

    bye bye
    xxx moi

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    366
    18-03-2002

    In Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle,

    Beste zusters en broeders fie dien al islam al salaam 3leikum wa ra7matuhllahie wa barakatu wa salatu wa salaam 3la gatama al anbiyaie wal moersalien mu7ammad moestafa al Karim(saw) wa 3la ahlihie azma3ien

    ik wil graag mijn verhaal vertellen:

    ik draag mijn hoofddoek al vanaf mijn 6e jaar maar ben het serieus gaan dragen vanaf 7e leeftijd(ik ben nu 19). en ben er blij mee. want voor mij was het niet zo moeilijk om het te gaan dragen iedereen was het aan me gewend en mijn hoofddoek was iets van mijn geworden.
    ik deed m niet omdat ik het moest van mijn ouders, neen, ik vond het gewoon mooi, mijn moeder droeg een hoofddoek en mijn veel oudere zus ook! dus wilde ik m ook gaan dragen. en na mater je ouder wordt weet je waarom je het draagt.en dank allah swt er voor!
    jullie zullen volgens mij wel denken dat ik veelste jong was, maar ik ben er juist trots op dat mijn "iman" al vanaf kleins af aan al zo sterk was!


    ALLAH I HDI AZMA3 EL MOUSLIMIEN

    salamou alaikoum wa rahmatoe allahou wa barakatouh

    jullie zuster in de islaam

    sara

  6. #6
    Spiritual & Mystical

    Reacties
    329
    31-03-2004

    Citaat Geplaatst door MrTrashcan
    Dag broeders,

    ikzelf draag een bavakmuts al vanaf mijn 6e jaar maar ben het serieus gaan dragen vanaf 12e leeftijd (ik ben nu 19). en ben er blij mee. want voor mij was het niet zo moeilijk om het te gaan dragen iedereen was het aan me gewend en mijn bivakmuts was iets van mijn geworden.
    ik deed m niet omdat ik het moest van mijn ouders, neen, ik vond het gewoon mooi en het was ook erg handig als ik weer eens een benzinepomp ging overvallen, mijn vader droeg een bivakmuts en mijn veel oudere broer ook! dus wilde ik m ook gaan dragen. en na mater je ouder wordt weet je waarom je het draagt.en dank allah swt er voor!
    jullie zullen volgens mij wel denken dat ik veelste jong was, maar ik ben er juist trots op dat mijn "iman" al vanaf kleins af aan al zo sterk was!


    JIHAD!

    jullie broeder in de islaam

    ik droeg een hoofddoek op mijn 16 en 17e jaar maar draag het nu een paar jaar al niet meer.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    665
    27-08-2002

    Is dit nieuws??
    Don't be mad...
    I'm just the way I am!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21
    01-05-2007

    is het erg ik ben 13 jaar ik deed het aan uit aan uit aan uit aan utit NU WIL IK EGT AAN DOEN EN NOOIT MEER UIT IS DAT NIET HARAM

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    207
    24-06-2005

    Citaat Geplaatst door Amzian Bekijk reactie
    is het erg ik ben 13 jaar ik deed het aan uit aan uit aan uit aan utit NU WIL IK EGT AAN DOEN EN NOOIT MEER UIT IS DAT NIET HARAM
    Stel je niet aan...trek gewoon alles uit...en ga wandelen in Slotervaart....bevrijd jezelf...

  10. #10
    Wonder Child

    Reacties
    11.431
    09-12-2004

    Citaat Geplaatst door boris Bekijk reactie
    Stel je niet aan...trek gewoon alles uit...en ga wandelen in Slotervaart....bevrijd jezelf...
    Wat ben jij mooi zonder hoofddoek en je mooie blonde haren..
    Hoe noem je een intelligente man in Nederland

    Een toerist.


    Citaat Geplaatst door rja Bekijk reactie
    Daar hebben moslims patent op, volgens mij, oproepen tot geweld.

  11. #11
    Freethinker

    Reacties
    1.877
    17-06-2007

    Warom zou je iets moeten en niet mogen? Religie is toch een persoonlijke zoektocht en niet iets wat je wordt opgelegd?
    De toetssteen van een goede religie is of je er grapjes over kunt maken.

    Religie is de onmacht van de menselijke geest om gebeurtenissen te bevatten die ze niet begrijpt

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    22.635
    24-05-2005

    Citaat Geplaatst door sousia_amal Bekijk reactie
    hallo allemaal
    ik heb een vraag
    op welke leeftijd zijn jullie een hoofddoek gaan dragen?
    en op welke leeftijd moet je een hoofddoek dragen?
    alvast bedankt
    beslama
    Vraag het aan een imam...die kan je wel indoctrineren.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.195
    05-12-2007

    Citaat Geplaatst door sousia_amal Bekijk reactie
    hallo allemaal
    ik heb een vraag
    op welke leeftijd zijn jullie een hoofddoek gaan dragen?
    en op welke leeftijd moet je een hoofddoek dragen?
    alvast bedankt
    beslama
    Je moet niks.........
    “The only thing necessary for the triumph of evil……is for good men to do nothing !”

  14. #14
    Palestina

    Reacties
    724
    23-05-2004

    Hahaha,

    Mensen mensen dit is een onderwerp van het jaar 2002.

    Groet Soum.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4
    14-08-2011

    tbarklah zuster(L)