1. #1
    La Illaha Illa Allah

    Reacties
    329
    10-04-2002

    Cool gezocht: energieke marokkkaanse stageplek

    Geachte marokkaasjes,

    Ik, Latifa, ben op zoek naar een leuke energieke en het liefst nog een stageplek waar ik in aanraking kom met marokkanen en/ of marokkaanse instanties

    Nu roepen er al heel gauw, dat is makkelijk, je hoeft maar naar de eerste de beste winkel/ buurthuis te stappen die in het bezit is van een arabier.

    Maar het zit anders, een winkelier van kleine grootte (marokkaanse winkeltjes zijn vaak eenmanszaakjes) heeft vaak geen commerciele kracht (pr, sales promotion, marketingmedewerker) nodig en een buurthuis is niet winstgevend bedoeld, dus ook daar kan ik niet terecht voor mijn stage.

    Ik zal geniet nu van de Commerciele Economie en hiervoor heb ik BedrijfsAdministratie en de havo gedaan.

    In deze opleiding heb ik al het privelege gehad om een keer stage te lopen, namelijk bij de ABN AMRO Bank N.V. dit was een periode van 6 maanden.

    Na bij deze wat "stijve" instantie de nodige kennis te hebben opgedaan, wil ik nu een wat leukere en spannendere en meer cultureelgerichte beroepspraktijkvormingbedrijf vinden

    Bezit jij of ken jij zo'n energiek, liefst ook marokkaans, bedrijfje dat het wel leuk zou vinden om een dergelijke stagaire wederzijds van dienst te kunnen zijn, in de periode januari 2003 t.e.m. januari 2004, dan zou je me erg tevreden stellen als ik dit van je kan vernemen.

    Bij voorbaat dank,
    Latifa

    الــــــــــحــمد للـــه ربـــــي باســــــمــك يــهتفــــو قــــــلبــــي










  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    73
    08-03-2002

    WAAROM PROBEER JE NIET DE MAROKKAANSE CONSULAAT IN DEN BOSCH OF AMSTERDAM
    SUCCES MEID
    MAROKKANEN zijn bemoeizuchtig

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    44
    15-05-2002

    meisje QT,

    Niemand kan je hier helpen, om een stage plek te geven. Je kan het best in een telefoon gids kijken of op internet.. bv stichting allochtoonse vrouwen werk... Er zijn er zat, maar de vraag is dan, nemen ze dan wel een stagiare aan?? of uberhaupt iemand nodig hebben.

    Veel plezier met verder zoeken


    S

  4. #4
    La Illaha Illa Allah

    Reacties
    329
    10-04-2002

    er kunnen zat mensen helpen hoor sweety

    heb al een paar aanbiedingen gekregen, maar keuze is nog niet gemaakt ....

    Consulaat is niet winstgevend, zoals de vele andere stichtingen ...

    Jammer maar waar...

    mochten jullie nog iets weten, ik hoor het graag

    Kus,
    Latje

    الــــــــــحــمد للـــه ربـــــي باســــــمــك يــهتفــــو قــــــلبــــي










  5. #5
    mijn lid

    Reacties
    333
    05-03-2002

    stage

    he wat dacht je van BREDA TRANSPORT.

    die doet o.a. veel zaken met marokko, ze transporteren veel goederen van en naar marokko.

    groetjes.

  6. #6
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    heb je wel eens aan een woningstichting gedacht, meestal zoeken die ook stagaires. En in de steden hebben ze heel veel marokkaanse klanten. Jammer is wel dat CE niet 100% aansluit bij de werkzaamheden. Het kan wel .. bijvoorbeeld verkoop van woningen of zo..
    waar ik werk hebben we vanaf morgen geen Marokkaanse stagaire meer .. ik voel me gewoon eenzaam... vooral in de Ramadan..

    Salahdin
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  7. #7
    La Illaha Illa Allah

    Reacties
    329
    10-04-2002

    Cool

    aaaah dooodooo... nou misschien als het leuk genoeg is kom ik je wel vergezellen

    En pannenkoek, love 2 know more about BREDA TRANSPORT... misschien dat je me via privemail meer kunt vertellen?

    Thanks alvast,
    Latje

    الــــــــــحــمد للـــه ربـــــي باســــــمــك يــهتفــــو قــــــلبــــي










  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Je verpest het weer voor Latifa Ik Najib
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.259
    07-11-2004

    Citaat Geplaatst door Miss_QT
    Geachte marokkaasjes,

    Ik, Latifa, ben op zoek naar een leuke energieke en het liefst nog een stageplek waar ik in aanraking kom met marokkanen en/ of marokkaanse instanties

    Nu roepen er al heel gauw, dat is makkelijk, je hoeft maar naar de eerste de beste winkel/ buurthuis te stappen die in het bezit is van een arabier.

    Maar het zit anders, een winkelier van kleine grootte (marokkaanse winkeltjes zijn vaak eenmanszaakjes) heeft vaak geen commerciele kracht (pr, sales promotion, marketingmedewerker) nodig en een buurthuis is niet winstgevend bedoeld, dus ook daar kan ik niet terecht voor mijn stage.

    Ik zal geniet nu van de Commerciele Economie en hiervoor heb ik BedrijfsAdministratie en de havo gedaan.

    In deze opleiding heb ik al het privelege gehad om een keer stage te lopen, namelijk bij de ABN AMRO Bank N.V. dit was een periode van 6 maanden.

    Na bij deze wat "stijve" instantie de nodige kennis te hebben opgedaan, wil ik nu een wat leukere en spannendere en meer cultureelgerichte beroepspraktijkvormingbedrijf vinden

    Bezit jij of ken jij zo'n energiek, liefst ook marokkaans, bedrijfje dat het wel leuk zou vinden om een dergelijke stagaire wederzijds van dienst te kunnen zijn, in de periode januari 2003 t.e.m. januari 2004, dan zou je me erg tevreden stellen als ik dit van je kan vernemen.

    Bij voorbaat dank,
    Latifa
    Dan zoek je toch gewoon een stageplek in Marokko ..... Ik heb nog nooit van een groot Marokkaans bedrijf in Nederland gehoord, ik denk ook niet dat die bestaan.