1. #16
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Origineel gepost door AdamX
    tegenwoordig worden mannen geslagen doro hun vrouwen



  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    2.311
    13-10-2002

    Origineel gepost door RidouanSalih
    3alaikom salam,

    heeft de Profeet 3alajhi salatu wa salam dit gezegd of de sa7aba radi Allahu 3anhom of de selef.....

    Kijken of het leuk is als het bij bekenden gebeurt.......

    En agi volgens de koran is het eerst horen, dan afscheiden en dan pas voelen...

    3anak Allah
    n3aam sa7ee7

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.606
    16-10-2002

    Wie zegt dat moslims veel worden afgetuigd?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.606
    16-10-2002

    dus met andere woorden elk allochtone vrouw is een moslima?
    Dus elk belg is een ongelovige
    Elk arabier is moslim...zijn dat je beweringen.....

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.606
    16-10-2002

    Dat denkt dus het meerderheid van bekrompen mensen....de vlamingen ocharme zien nog eens het verschil niet tussen een turk en een marokaan dus dat de meerderheid van de journalisten vlamingen zijn en dat wij hun woord moeten geloven.....doet me nogmaals twijfelen...je moet niet alles geloven wat je leest....als mens moet je logisch kunne denken en kunne onderscheid maken tussen leugens en waarheid

    Met andere woorden Quran = Enige Waarheid
    Het Nieuwsblad = Fabels om winst te maken

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    280
    21-03-2003

    Re: slaan van vrouwen...

    Origineel gepost door qalby4islam
    "Luister! Behandel de vrouwen vriendelijk, zij zijn als gevangen in jullie handen. Gebruik niets van hen buiten dit. Als zij schuldig zijn aan grof wangedrag kunnen jullie henuit jullie bedden verwijderen en slaan, maar leg hen geen enkele zware straf op. Als ze je dan weer gehoorzamen, heb dan geen weerstand tegen iets anders van hen."

    - Tirmidhi

    "Geen van jullie mag zijn vrouw slaan zoals hij een slaaf slaat en dan op het laatste gedeelte van de dag gemeenschap met haar hebben".

    -Boechari en Muslim
    Bovenste blauwe citaat is denk ik verkeert geinterpreteert en lijkt extremer dan wat de shari3a voorschrijft.

    Naar mijn weten en allahou 3lam is moet je als man uit haar buurt blijven(bv op de bank gaan slapen ) en haar negeren tot ze tawba doet bij allah en haar man duidelijk maakt dat ze verkeert zat.

    En slaan is niet het slaan wat je tegenwoordig ziet, dat een vrouw geen tanden meer over heeft en haar gezicht de volgende dag eruit ziet als een achterhoofd(zoiets ongeveer ), met een zacht voorwerp kenbaar maken dat je afkeurt wat ze deed of een lichte tik met een stokje met een lengte van wijsvinger tot pols.

    Ik moet wel hierbij zeggen dat wanneer je met een vrouw van tegenwoordig zoiets doet ze het gevoel heeft dat je het juist goedkeurt en zelfs haar man gaat uitlachen

    Fi ri3ajati allah
    ''Wij aanvaarden het als de waarheid, maar voor ons valt het slechts te vergelijken bij het beeld van een ster, dat door het water teruggekaatst wordt. Het twinkelende schijnsel is tot onder het bereik van de hand afgedaald, maar het blijft ongrijpbaar, en hoe bleek is het niet, in verhouding tot het hemellicht, dat het uitzendt, en dat in schitterende praal hoog aan de hemel straalt!''.

  7. #22
    SalafiRanger

    Reacties
    4.060
    05-05-2002

    Origineel gepost door murtid
    jaja, er staat slaan en dat wordt gedaan door veel mannen, je kan dat niet gaan ontkennen. Misschien tuigt jouw papa wel je mama af elke keer opnieuw, met 'n baseball-bat ofzo
    wat staat er in jouw bronnen over de behandeling van vrouwen.....
    Sura 4: 115. En hij, die zich tegen de boodschapper verzet nadat diens leiding hem duidelijk is geworden en die een andere weg dan die der gelovigen volgt, Wij zullen hem laten volgen wat hij wil en Wij zullen hem in de hel werpen. Dat is een kwade bestemming.
    http://www.troid.org/audio/speakers/

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    280
    21-03-2003

    Origineel gepost door murtid
    jaja, er staat slaan en dat wordt gedaan door veel mannen, je kan dat niet gaan ontkennen. Misschien tuigt jouw papa wel je mama af elke keer opnieuw, met 'n baseball-bat ofzo
    Dit word insha allah tegen je gebruikt

    Je hoort insha allah nog van ze, je gaat ver buiten je boekjes jongen/meisje.

    Fi ri3ajati allah voor mijn moslim broeders en zusters
    ''Wij aanvaarden het als de waarheid, maar voor ons valt het slechts te vergelijken bij het beeld van een ster, dat door het water teruggekaatst wordt. Het twinkelende schijnsel is tot onder het bereik van de hand afgedaald, maar het blijft ongrijpbaar, en hoe bleek is het niet, in verhouding tot het hemellicht, dat het uitzendt, en dat in schitterende praal hoog aan de hemel straalt!''.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    9.488
    05-09-2001

    Origineel gepost door murtid
    dreigementen? ooooooh.... nu ben ik bang
    hahah subhanallah!

    Nee geen dreigementen a dwalende!
    Nee.. wacht maar.. op de Dag Des Oordeels Het Uur...
    Dan zullen we zien wie er onder de verliezers zijn...

    La Hawla Wa La Qoewata Illah Billeh!
    Er is geen kracht of macht Hoger dan Allah De Verhevene!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.488
    05-09-2001

    bla bla bla

  11. #26
    Vaag Lid

    Reacties
    136
    27-10-2002

    Als een man al zo kwaad is dat ie z'n vrouw ( hij is er dus mee getrouwd, hij houdt dus van haar) een 'tikje' wil geven, blijft het heus niet bij een tikje. Ik kan niet geloven, dat een vrouw, ooit van haar MAN een 'tikje' heeft gekregen. Dan heeft ze gewoon een KEIHARDE STOOT op haar bek gehad.
    Een man hoort zn vrouw niet te slaan, en als ie dat al doet, dan is het heus geen 'tikje' !!!

    Denk niet zo positief over mannen die dat tikje geven aub..
    Als mijn leven in mijn handen lag, liet ik het vallen...