1. #1
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    Verkiezings uitslagen !!!

    Nou nou mensen ! ...De uitslagen van de stemverkiezingen 2002 lieten me wel ff schrikken hoor !!!

    Wat me opviel is dat de linkse partijen verlies leden !!! op sp na dan die verdubbelde zijn zettel aantal in de kamer alleen!

    LPF met zijn 26 zetels !
    CDA met zijn 43 zetels !

    Ik geef het nieuwe kabinet een jaartje !!! ...Wat vinden jullie van de uitslagen !!! en op wie heb je gestemd ???

    En wie wordt de nieuwe primier ???
    ...

  2. #2
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Verkiezings uitslagen !!!

    Origineel gepost door igzeneej
    Nou nou mensen ! ...De uitslagen van de stemverkiezingen 2002 lieten me wel ff schrikken hoor !!!

    Wat me opviel is dat de linkse partijen verlies leden !!! op sp na dan die verdubbelde zijn zettel aantal in de kamer alleen!

    LPF met zijn 26 zetels !
    CDA met zijn 43 zetels !

    Ik geef het nieuwe kabinet een jaartje !!! ...Wat vinden jullie van de uitslagen !!! en op wie heb je gestemd ???

    En wie wordt de nieuwe primier ???
    Ja, ik ben ook wel geschrokken ondanks dat 'mijn' party winst heeft van 4 zetels....(SP)...ik geef dit kabinet een half jaar en dan wordt het weer stemmen in september ongeveer......

    Als ik aan Balkenende denk als premier.......tja..... hij heeft zijn uiterlijk niet mee...maar ik geef hem een kans......een half jaar........
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    30.112
    20-06-2009

    pim de gore kale pedohomo is doooooooooooooooooddddddddddddd hahahahahah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.913
    23-08-2011

    sinds wanneer moeten we stemmen ?
    koekjes

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Hoeveel kosten 5 kogels?
















































































    Een Fortuyn.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.630
    17-06-2011

    haha die is goed largoo

    vrouwen zijn ingewikkeld
    nadorrrrr kariaaaa inoeee


  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    1.483
    20-06-2012

    Meen je dit nou..

  8. #8
    EuroMoslim & ZZP'er

    Reacties
    2.437
    10-04-2011

    ik denk dat de Primer Minister van Nederland David Cameron wordt.

    ik heb dan ook erg weinig fairtrouwen hieromtrent, so as dhr MiTromney.
    Het totalitaire verschijnsel is niet om te worden begrepen zonder rekening houdend met de stelling dat een belangrijk deel van elke samenleving bestaat uit mensen die actief tirannie willen: hetzij uit te oefenen het zelf of -veel meer op mysterieuze wijze-voor te leggen. ::