1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.320
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Post "Van der G. huurmoordenaar voor moslims"

    Het LPF-Kamerlid Janssen van Raay gaat er vanuit dat de verdachte van de moord op Pim Fortuyn zijn misdaad heeft gepleegd in opdracht van fundamentalistische moslims. Hij heeft gewoon gefungeerd als huurmoordenaar, denkt de parlementariër.

    ,,Volkert van der G. voldoet aan het type van de huurmoordenaar. Hij had zijn vluchtroute heel goed voorbereid, hij zwijgt en rekent er waarschijnlijk op dat hij binnen een jaar door zijn opdrachtgevers wordt bevrijd. Ik heb geen aanwijzingen, maar het is mijn inschatting. Het is onwaarschijnlijk dat hij een fanatieke idealist is, want die claimen hun daad altijd.''

    Janssen van Raay heeft geen duidelijke voorstelling van de moslimgroepering die verantwoordelijk zou zijn. Het zou al-Qaeda kunnen zijn, een groep uit Saudi-Arabië maar ook een club uit eigen land. ,,Fortuyn heeft de islam ongelofelijk beledigd en als je dan hoort wat die imams hier prediken.'' Janssen van Raay wijst er overigens op dat het fanatieke deel van de moslims volgens hem uiterst klein is.

    <b>Verbaasd</b>

    Het Openbaar Ministerie in Amsterdam, dat het onderzoek naar de moord op Fortuyn leidt, is uiterst verbaasd over de uitlatingen van Janssen van Raay. ,,Ik ben benieuwd waar hij zich op baseert. Het is absolute onzin'', zegt een woordvoerder.

    Justitie heeft volgens hem geen enkele aanwijzing dat Van der G. een huurmoordenaar is. ,,Natuurlijk is de vraag of er meer mensen bij de moord betrokken zijn onderdeel van het onderzoek maar er is tot dusver niets wat wijst in deze richting'', aldus de woordvoerder.


  2. #2
    Hollandist

    Reacties
    1.784
    27-01-2003

    Is toch algemeen bekend dat Volkert contacten had met de Nederlandse cel van Al-Qaida.

    En ik zal jullie nog een geheimpje verklappen.......JFK is ook vermoord door Al-Qaida.

  3. #3
    Grendelina

    Reacties
    1.403
    05-12-2003

    Citaat Geplaatst door klonbyz
    Is toch algemeen bekend dat Volkert contacten had met de Nederlandse cel van Al-Qaida.

    En ik zal jullie nog een geheimpje verklappen.......JFK is ook vermoord door Al-Qaida.
    jah, sjongejonge is algemeen bekend.....de naieviteit eh?
    we weten dondersgoed dat de Roswell incidenten in de jaren 50 eigenlijk al quaida leden waren die heimelijk alvast in straaljagers vlieglessn namen voor 9/11
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    20.480
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door klonbyz
    Is toch algemeen bekend dat Volkert contacten had met de Nederlandse cel van Al-Qaida.
    Zijn ze daar nu eindelijk achter gekomen?
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Wat een wereldgoal, ééntje om nooit te vergeten!

  5. #5
    Grendelina

    Reacties
    1.403
    05-12-2003

    hoe bedoel je geschiedenis herhaalt zich

    enkele decennia geleden had je de red scare
    nu is het al quaida -scare geworden volgens mij
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    Sure As...

    Reacties
    786
    27-12-2003

    Citaat Geplaatst door Redactie
    Het LPF-Kamerlid Janssen van Raay gaat er vanuit dat de verdachte van de moord op Pim Fortuyn zijn misdaad heeft gepleegd in opdracht van fundamentalistische moslims. Hij heeft gewoon gefungeerd als huurmoordenaar, denkt de parlementariër.
    Die Van Raay kan beter niet denken en praten hij zet zichzelf voor schut.
    Mensen hebben het echt te pakken de laatste tijd. Neeeej ik kan egt niet geloven dat hij (who ever he may be) dat heeft gezegd.


    Denken jullie mensen nu werkelijk dat Al-Qaida tijd of aandacht wil besteden aan 1 of andere homo die gare uitspraken doet in wereldmacht Nederland. hahahaha
    de gedachte alleen maar!!!!
    Deze uitspraak zegt maar wat over de inteligentie van 'volksvertegenwoordiger' Van Raay.

    Serieus Al Qaida heeft wel beter te doen, ze zullen zich eerder op Bush en Sharon richtten ipv van Wereldleider Fortuyn.

    jeh niveau..... pffffff

    "To overcome evil with good is good, to resist evil by evil is evil."


  7. #7
    I'm just a girl...

    Reacties
    219
    17-09-2004

    ben het voor een deel wel met je eens. al qaida heeft denk ik ook wel wat beters te doen dan pim vermoorden. maar die halve gare homo waar je het over heb had het mischien nog wel eens tot minister president kunnen schoppen en dat had voor een aantal mensenniet zo fijn geweest denk ik. denk alleen maar aan al die extreem linkse die we hier in nederland hebben
    Bloeden tijdens de eerste keer kan komen doordat je vagina niet vochtig genoeg is en je misschien een beetje gespannen bent. Als de jongen dan toch naar binnen gaat met zijn penis, kan de vagina gaan bloeden. Overigens kun je ook bij de tweede, derde of latere keer dat je gaat vrijen, bloeden. Meestal komt dat dan doordat je gespannen bent of je vagina te droog is. bloed zegt dus niets over het maagd zijn!!!chek de bron!

  8. #8
    Sure As...

    Reacties
    786
    27-12-2003

    Citaat Geplaatst door anne3
    ben het voor een deel wel met je eens. al qaida heeft denk ik ook wel wat beters te doen dan pim vermoorden. maar die halve gare homo waar je het over heb had het mischien nog wel eens tot minister president kunnen schoppen en dat had voor een aantal mensenniet zo fijn geweest denk ik. denk alleen maar aan al die extreem linkse die we hier in nederland hebben
    of hij het tot minsiter president had kunnen schoppen betwijfel ik iegenlijk een beetje, maar ookal was hij dat geworden dan alsnog; hij stelt niet egt veel voor. Ik denk dat hij dan niet veel bereikt zou hebben , want hij is te oppertunistisch. maar dat blijft alleen.

    "To overcome evil with good is good, to resist evil by evil is evil."


  9. #9
    I'm just a girl...

    Reacties
    219
    17-09-2004

    ik denk dat hij best wel wat had kunnen berijken. in iedergeval had hij het beter gedaan dan dat zooitje wat er nu zit. maar das weer een hele andere discussie
    Bloeden tijdens de eerste keer kan komen doordat je vagina niet vochtig genoeg is en je misschien een beetje gespannen bent. Als de jongen dan toch naar binnen gaat met zijn penis, kan de vagina gaan bloeden. Overigens kun je ook bij de tweede, derde of latere keer dat je gaat vrijen, bloeden. Meestal komt dat dan doordat je gespannen bent of je vagina te droog is. bloed zegt dus niets over het maagd zijn!!!chek de bron!

  10. #10
    Master

    Reacties
    2.734
    07-12-2003

    Die stinkkaas kan het niet hebben dat die kale stinkhomo door een kaas is vermoord.

  11. #11
    I'm just a girl...

    Reacties
    219
    17-09-2004

    die wat kan het niet hebben dat die wat door een wat is vermoord???????

    is normaal praten te moeilijk voor je?

    btw; sommige kaas is erg lekker
    Bloeden tijdens de eerste keer kan komen doordat je vagina niet vochtig genoeg is en je misschien een beetje gespannen bent. Als de jongen dan toch naar binnen gaat met zijn penis, kan de vagina gaan bloeden. Overigens kun je ook bij de tweede, derde of latere keer dat je gaat vrijen, bloeden. Meestal komt dat dan doordat je gespannen bent of je vagina te droog is. bloed zegt dus niets over het maagd zijn!!!chek de bron!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Citaat Geplaatst door Corrie
    Dit meen je toch niet.....

    En van Raay kon dit zeggen zonder of in huilen, of in lachen uit te barsten???????
    Weet hij heeeeeel erg zeker dat hij wel in de kamer thuishoort en niet in sterrenberg????
    In Sterrenberg wonen wel mensen die het denken toch beter beheersen dan die van Raay . Ik zou het een belediging vinden voor de inwoners van Sterrenberg , als je Van Raay daar zou plaatsen.
    primum non nocere

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Citaat Geplaatst door WhAteverR
    Precies.En Hitler was een vermomde moslim ,dat snorretje staat eigenlijk symbool voor een baard (Staghfiro allah)
    Citaat Geplaatst door Cicatrice
    jah, sjongejonge is algemeen bekend.....de naieviteit eh?
    we weten dondersgoed dat de Roswell incidenten in de jaren 50 eigenlijk al quaida leden waren die heimelijk alvast in straaljagers vlieglessn namen voor 9/11

    Sjonge jonge , ik leer hier elke dag wel wat bij .

    Heb ik nooit op school geleerd .
    primum non nocere

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Citaat Geplaatst door WhAteverR
    Ziejewel. Verspilde jaren.In de toekomst voortaan iedereen naar m.nl sturen i.p.v naar school.Hier leerr je elke dag wat bij
    Vooral de scheldwoorden hier vind vernieuwend , nooit van gehoord .
    primum non nocere

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    298
    09-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ezz.eb voor die van raay en voor pim