1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    ** Liefde maakt blind **

    Citaat Geplaatst door Wanise
    Hallo mensen..

    Ga er lekker bij zitten... pak eventueel iets om te snoepen..
    Want hier volgd een verhaal waar jullie je ogen van uit zullen kijken...

    Wij wensen jullie heeel veel leesplezier...

    en voor eventueel vragen kun je altijd reageren!


    Groetjes,
    Wanise en Hayatoe





    Dounia!.. Dounia! noudi rah 08.00 nte3 sbah... raki radja m3atla el madrasaa (sta op want het is 08.00 je komt te laat op school!!)
    Wat is er toch!! je maakt me altijd als een gek wakker.... rustig aan ja!...
    Dounia is een meid van 20 jaar en studeert rechten in Leiden.
    vandaag is het haar eerste schooldag in Leiden, en al half verslapen.
    Safie ik sta al op zei dounia..
    Dounia maakte de raam open en stak haar hoofd uit het raam..
    Damnzz wat een warmte zeg..
    Dounia kwam weer uit het raam en pakte een handdoek om haar gezicht te wassen...
    toen ze klaar was met haar gezicht ging ze haar kamer binnen en maakte haar klerenast helemaal open....
    Ze wist niet wat ze aan moest trekken...
    wat al vast stond is.. dat ze haar nieuwe instappers gaat aantrekken.
    Blouwe rok met rode mouwloos truitje??
    Nee had ik al gister aan...
    Mijn witte linnenbroek en witte blouse?
    Ja dat wordt het ...
    Dounia trok haar kleren en pakte haar tas in.
    Tijdens het inpakken van haar tas.. keek ze naar de spiegel en zei.. Wat zien we er weer mooi uit voor de eerste schooldag in Leiden..
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.687
    10-11-2002

    mmm nice begin a zine.

    ga je nog verder walla shall i try?

    bousaa hayat
    [CENTER][SIZE=2]GOD heeft deze aarde geschapen zodat iedereen hier in vrede kan leven..als GOD dat niet had gewild, zou hij de Moslim op Mars, de joden op de maan, de hindoes op Bermuda en de zoroastrianen op een ander planeet hebben gezet om iedereen uit elkaar te houden....GOD wil echter dat iedereen vreedzaam en gelukkig samenleeft en trouw aan elkaar is....PEACE..

    LoVe De BenDe VaN ELLenDe


  3. #3
    *

    Reacties
    475
    13-01-2003

    ga verder!!!!!!
    **3wiecha**

  4. #4
    Kort en bondig

    Reacties
    4.953
    19-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga verder

    "You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life."

    Albert Camus


  5. #5
    to be or not to be

    Reacties
    205
    09-03-2003

    heeyyyyyy leuk hoor
    ga snel verder


    kissessss

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.687
    10-11-2002

    dounia ging eindelijk de school binnen... jeetje wat een drukte zei dounia... damnzzz man... oke hier ga ik de komende maanden/jaren studeren..

    ik liep de school verder binnen en zag verschillende type meisjes en jongens rond lopen. Wat ik vooral opmerkte was dat veel mensen daar een eigen groepje hadden gevormd. Een paar Nederlanders daar en een groepje mocro jongens aan de andere kant. (mmm die zagen er overigens niet slecht uit d8 ik bij mezelf). Ik liep verder de gang door, ik wist niet eens waar ik moest zijn!! echt de juiste instelling Dounia je weet niet eens waar je moet zijn op je eerste les dag zei ik hard op.
    Opeens hoorde ik een mannestem achter me zeggen:achhh meissie toch wees niet zo streng voor je zelf, kan toch gebeuren!!!!!
    wilieee verschut ik werd spontaan rood ik durfde niet eens achter me te kijken met wie ik te maken had. Die man zal wel denken dat ik ze niet meer alle 7 heb. Ik neem aan dat je hier nieuw bent zei de mannenstem weer. Ik draaide me toch om, ik had verw8t dat het een of andere leraar zou zijn. Maar nee hoor in tegenstelling ik keek in de twee mooiste bruin/groene ogen. Waar je echt uren naar kan zitten kijken. met hem zou ik zekerzz een beschuitje willen eten d8 ik bij mezelf. Ik werd uit mijn gedachte gehaalt. Hey dagdroomster zei hij. ohh uhm uhmm stotterde ik, sorry wat zei je. Ik neem aan dat je hier nieuw bent. Jah inderdaad dit is mijn eerste les dag op deze school, en zoals je al hebt gehoord weet ik nou niet bepaald waar ik moet zijn. Ahh daar kan ik je wel mee helpen. Je moet nu helemaal teruglopen van waar je kwam daarna moet je rechts af en dan het trapje naar boven. Als het goed is zie je een bord met je naam, klas en waar je moet zijn.
    Dus als ik het goed heb begrepen moet ik terug lopen, rechts af en dan trapje naar boven. Jah juist zei hij. Dank je wel voor je hulp. Jah voor een schoonheid als jou heb ik dat wel over. Ik zag dat hij een beetje schrok van zijn eigen woorden. En ik?? ik begon te blozen als geen ander...

    ik hoop dat jullie het een leuke verhaal gaan vinden.

    groetjess
    [CENTER][SIZE=2]GOD heeft deze aarde geschapen zodat iedereen hier in vrede kan leven..als GOD dat niet had gewild, zou hij de Moslim op Mars, de joden op de maan, de hindoes op Bermuda en de zoroastrianen op een ander planeet hebben gezet om iedereen uit elkaar te houden....GOD wil echter dat iedereen vreedzaam en gelukkig samenleeft en trouw aan elkaar is....PEACE..

    LoVe De BenDe VaN ELLenDe


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.687
    10-11-2002

    dank jullie wel voor jullie reacties wallah!!!

    we zullen zkerzz verder gaan!!!!

    groetjes hayat en wanise
    [CENTER][SIZE=2]GOD heeft deze aarde geschapen zodat iedereen hier in vrede kan leven..als GOD dat niet had gewild, zou hij de Moslim op Mars, de joden op de maan, de hindoes op Bermuda en de zoroastrianen op een ander planeet hebben gezet om iedereen uit elkaar te houden....GOD wil echter dat iedereen vreedzaam en gelukkig samenleeft en trouw aan elkaar is....PEACE..

    LoVe De BenDe VaN ELLenDe


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    29
    22-04-2003

    doe dat ik wil dit verhaal wel uitlezen


    het is egt
    ga verder ik w8 al

    kisssssesssssssssssss
    http://www.987kissfm.com/pics/artists/ginuwine.jpg

  9. #9
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ewa waar blijft vervollgggggggggggggg
    liefs leila
    hahah dit is mijn 300ste bericht hahahahahhah
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  10. #10
    Zie het Onzichtbare

    Reacties
    4.263
    16-09-2002

    leuk begin!!!
    jullie moeten zeker verder gaan!!!!!!

    :kusgrijs:
    Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    370
    22-04-2003

    wejema het is leukkkkkk ga verder schat
    hij doet deze verhaal en nichtje van soraya lees dit ik ben 14 jaar en ik ben al lid hihihi wat *** ik maar ja ga verder schat een hele goede begin

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    54
    21-01-2003

    ja ik vind het ook een leuk verhaal
    zid zid zid ga maar verder hoor
    The way she moves she´s like a belly dancer
    She´s shaking that ass to that new nelly jam, I
    Think someones at the door
    But I don´t think I ´m gonna answer
    Police saying "freeze"
    Doing, doing, doing

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.687
    10-11-2002

    dank jullie wel voor jullie reacties wallah we warderen het echt!!!!

    maar ik ga zo verderrr dikke koezzz hayat
    [CENTER][SIZE=2]GOD heeft deze aarde geschapen zodat iedereen hier in vrede kan leven..als GOD dat niet had gewild, zou hij de Moslim op Mars, de joden op de maan, de hindoes op Bermuda en de zoroastrianen op een ander planeet hebben gezet om iedereen uit elkaar te houden....GOD wil echter dat iedereen vreedzaam en gelukkig samenleeft en trouw aan elkaar is....PEACE..

    LoVe De BenDe VaN ELLenDe


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.687
    10-11-2002

    Dus als ik het goed heb begrepen moet ik terug lopen, rechts af en dan trapje naar boven. Jah juist zei hij. Dank je wel voor je hulp. Jah voor een schoonheid als jou heb ik dat wel over. Ik zag dat hij een beetje schrok van zijn eigen woorden. En ik?? ik begon te blozen als geen ander...

    wajouww wat had ik het toch warm gekregen lag het mij? of lag het aan het temparatuur buiten. mmm het zal wel aan mij liggen. Vind je het gek een blik op deze sweety en ik smelt al helemaal.
    Weer werd ik door hem uit mijn dagdroom gehaald. Hey meissie. uhmm jah sorry. Zo hey jij zat diep in gedachte, je was toch niet over mij aan het dagdromen he??? ahhhh heel grappig grapjas maar nee hoor!!! in mezelf d8 ik mmm je moest een weten.
    Maar meid ik zou graag verder met je willen kletsen maar ik moet er jammer genoeg vandoor. Ohh okey dan, bedankt voor de route die je me hebt beschreven. Your´re welcome. Ik draaide me om en wou terug lopen todat ik hem hoorde zeggen: trouwens hoe heet je eigenlijk als ik dat mag vragen?? Jah tuurlijk mag je dat weten et is geen geheim of zo mijn naam is Dounia. Hij keek me aan met een glimlach en kwam naar me toe lopen ik ben Anour nice to meet ya. Maar Anour ik moet er nu echt vandoor ik spreek je nog wel een safie??? jah Dounia is goed daar hou ik je aan, beslamma. Beslamma antwoorde ik.
    [CENTER][SIZE=2]GOD heeft deze aarde geschapen zodat iedereen hier in vrede kan leven..als GOD dat niet had gewild, zou hij de Moslim op Mars, de joden op de maan, de hindoes op Bermuda en de zoroastrianen op een ander planeet hebben gezet om iedereen uit elkaar te houden....GOD wil echter dat iedereen vreedzaam en gelukkig samenleeft en trouw aan elkaar is....PEACE..

    LoVe De BenDe VaN ELLenDe


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.687
    10-11-2002

    hier een vervolg van Wanise maar ik heb het voor hem geplaat!!

    veel plezier groetjesss

    Vol spanning volgde ik de route die de jongen mij had gegeven... ik weet niet hoe het komt maar ik heb zo een goed gevoel he!... niet meer normaal.. aangekomen bij de eerste verdieping zag ik een hele lange hal met heel veel klassen... dus ikke kijken of de naam van mijn klas ergens staat... 1ljs nee 1ljy ook niet ja 1 lrecht ja dit is ehm... ik klopte 3 keer op de deur en maakte de eerste stap..
    Ik keek binnen en het eerste wat me opviel was die jongen van net!!... ik keek hem aan en zei damnzzzzzzz wat een geluk!!.... ehm goede morgen dame... zei een meneer... ehm ja sorry dat ik te laat ben maar ik wist de route hier niet op school... geen probleem zei de meneer.. jij bent toch nieuw hier op school... en mag ik weten wat jou naam is.. Ja mijn naam is dounia Danousi meneer.. aha even kijken of jij in de lijst staat.. dounia..ja ik zie het.. neem maar alvast plaats want we zijn pas begonnen met elkaar kennis te maken... ik dacht yessssss eindelijk een persoon waar ik denk van dit wordt lacheeee.. ik ging extra naast hem zitte en groete hem... maar hij zei niks... ik schaamde me kapot.. wat zou hij denken man! wat doet die griezel naast me ook al gaf hij me een mooie compliment... oke mensen laten we beginnen met mijn naam.
    Mijn naam is Meneer Van den Ende ik ben jullie Mentor voor dit jaar.. en zal jullie ook de komende dagen begelijden.
    Ik hoop dat jullie het gezellig gaan vinden en ik zou zeggen.. Doe goed je best en maak er wat van..
    [CENTER][SIZE=2]GOD heeft deze aarde geschapen zodat iedereen hier in vrede kan leven..als GOD dat niet had gewild, zou hij de Moslim op Mars, de joden op de maan, de hindoes op Bermuda en de zoroastrianen op een ander planeet hebben gezet om iedereen uit elkaar te houden....GOD wil echter dat iedereen vreedzaam en gelukkig samenleeft en trouw aan elkaar is....PEACE..

    LoVe De BenDe VaN ELLenDe