1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48
    09-04-2002

    Lezing 20 Mei inshalah

    In Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle,


    Beste broeders en zusters al salaam 3leikum allereerst de broeders en zusters bedanken wa skoerkoem dat jullie zijn gekomen op 12 mei jongleden,

    Nu maak ik de volgende lezing bekend die zal worden gehouden op 20 Mei 2002 dus volgende week maandag (Pinkster iedereen is vrij ).

    Deze lezing zal in geheel in het nederlands zijn er is voor zowel broeders als zusters toegankelijk.

    De gastsprekers zijn:

    Hasan barzizouau
    en
    Sheigh Ali moestafa inshalah.

    Deze 2 lezingen beginnen na de salaaat al dhor dus ongeveer 14 uur inshalah.


    PLAATS:
    MASJID AL MOUAHIEDIEN
    BORRENDAMHOF 32
    1096ZH AMSTERDAM
    TEL. 020 6190324

    TE BEREIKEN MET TRAM 17 1STE HALTE
    NA OSDORPPLEIN UITSTAPPEN OVER DE BRUG
    RECHTSAF(eerste straat in) EN DIRECT WEER LINKSAF DAN IS
    HET ONGEVEER 50 METER LOPEN MOSKEE LIGT
    AAN DE RECHTERKANT.

    wa salaam 3leikumm

    abdoel Aziz
    109. En volg hetgeen u is geopenbaard en wees standvastig, totdat Allah oordeelt. En Hij is de beste Rechter.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    991
    14-05-2002

    Salem a alikoem,

    Waar gaan die lezingen over?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    48
    09-04-2002

    Origineel gepost door FarD
    Insallah zal ik komen.

    Ik hoop dat ik kan (moet nog even kijken) en dat ik het kan vinden..

    Het wordt toch in de moskee gehouden, gaat het dan zo dat meiden apart zitten en mannen apart en dat wij het dan via een geluidsbox te horen krijgen?

    FarD
    dat is corect inshalah hebben de vrouwen een t'v waarop ze de lezing kunnen volgen inshalah
    109. En volg hetgeen u is geopenbaard en wees standvastig, totdat Allah oordeelt. En Hij is de beste Rechter.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    48
    09-04-2002

    Origineel gepost door Hafsat
    Salem a alikoem,

    Waar gaan die lezingen over?
    hehe
    das een verassing
    109. En volg hetgeen u is geopenbaard en wees standvastig, totdat Allah oordeelt. En Hij is de beste Rechter.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    991
    14-05-2002

    Ik hou niet zo van verrassingen. Ik wil graag weten waar het over gaat, als het om een interessant onderwerp gaat wil ik graag komen. Ik woon namelijk niet in de buurt.
    Bye bye

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    48
    09-04-2002

    Origineel gepost door Hafsat
    Ik hou niet zo van verrassingen. Ik wil graag weten waar het over gaat, als het om een interessant onderwerp gaat wil ik graag komen. Ik woon namelijk niet in de buurt.
    Bye bye
    okee okee
    ik dacht dat het niet zo serieus was vergeef mij

    maar lezingen zijn altijd intersessant vooral als het gaat om de problematiek van de jongeren van vandaag dag ik bedoel kijk maar even op de straat en zult begrijpen wat ik bedoel.

    De lezingen gaan over jongeren in de islam en de weg van de de moslim gebasseerd op 4 levensvragen(en dus zaken waar zij mee te maken krijgen de dounya).

    ik weet zelf zeker dat het interessante lezingen zullen zijn en het gaat eigenlijk ook om de samenhorheid ik bedoel we zijn met elkaar als broeder en zusters om elkaar te steunen en de eenheid van sabab van de islam te tonen inshalah.

    Ik bedoel je bent niet verplicht te komen maar zuster als je komt met de intentie om kennis op te doen zal Allah inshalah jouw weg naar jenah vergemakkelijken inshalah met je intentie natuurlijk die het zwaart tel wa *****e 3amal bie niyaa

    wa salaam 3leikum wa rahmatuhllah wa barakatu

    abdoel Aziz
    109. En volg hetgeen u is geopenbaard en wees standvastig, totdat Allah oordeelt. En Hij is de beste Rechter.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    682
    08-10-2003

    ik begrijp het niet wat is jongsleden, 2003?
    en wanneer is de volgende lezing? In 2004?

    wees eens wat duidelijker