1. #1
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    *mijn Verleden Met Myn Neef(waargebeurd)*

    Salam iedereen,

    Ik ben Nora 21 jaar en ben kwarts Columbiaans en voor de rest gewoon een marokkaantje. In Marokko kom ik uit Fes en in Nederland uit Noord-Brabant. I kwoon nog by mijn ouders thuis. Ik heb een zus die getrouwd is,2broers,2zusjes e n 2broertjes. Ik ga inshallah met mijn verhaal beginnen. Het gaat over mij(Nora) en mijn neef Amin. Het verhaal is 3 jaar geleden gebeurd maar ben het nog steeds niet vergeten.


    De namen in mijn verhaal zijn geen echte namen: