1. #1
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    *mijn Verleden Met Myn Neef(waargebeurd)*

    Salam iedereen,

    Ik ben Nora 21 jaar en ben kwarts Columbiaans en voor de rest gewoon een marokkaantje. In Marokko kom ik uit Fes en in Nederland uit Noord-Brabant. I kwoon nog by mijn ouders thuis. Ik heb een zus die getrouwd is,2broers,2zusjes e n 2broertjes. Ik ga inshallah met mijn verhaal beginnen. Het gaat over mij(Nora) en mijn neef Amin. Het verhaal is 3 jaar geleden gebeurd maar ben het nog steeds niet vergeten.


    De namen in mijn verhaal zijn geen echte namen:

    Het was suikerfeest. Iedereen stond heel vroeg op. Het was o7o uur k hoorde me vader en me broers naar de moskee gaan. Ik dacht by me hoofd ik blyf wel ff in me bed liggen. Iedreen was wakker,had zich aangekleed en hadden allemaal ontbeten. Behalve,de slaapkop van Nora lag nog in haar bed hoorde ik mijn broertje van 5 zeggen. Zachtjes lag ik in me zelf en d8 bij me hoofd wat een gekke gezin. Opeens hoorde ik geklop het waren my 2 zusjes die geld kwamen vragen omdta,zy een afspraak hadden by de kapper.Iedereen was druk bezig met zichzelf. Ik stond eindelyk op en ben meteen naar de douche gegaan en heb gedoucht.Hmmm..lekker dacht ik het is suikerfeest en ik zie weer heel mijn famillie . Ik was klaar met douche en had me omgekleed in een:spijkerrokje iets onder myn knieeen,en een bruine colbertje en bijpassende schoenen en sieraden. Ik had die dag een klein beetje mascara op,k doe het normaal nooit maar vooruit voor deze ene keer. Ik had m e wallen weggewerk t want,had dagen slecht gelsapen omdat,ze bezig waren met onze huis. Toen ik klaar was met omkleden hoorde ik de huistelefoon.Ik keek op de nummermelder en zag dat het de zus van me pa was.Mijn tante heet Fatna en heeft 5 mooie zoon's tbarkellah. Ze had ons uitgenodig op vanavond by haar te eten. Ik hoorde me ma ja zegge en kreeg een rare gevoel. I kwas een beetje verliefd op myn neef de jongste van thuis is hy.Hij is de mooiste. Myn neef heet Amin is 25 jaar en had een eigen bedrijfje. Hij ziet er heel leuk uit. Hij heeft groenen ogen.best getint ,zwart haren, gespierd lichaam en fucking mooie,rechte tanden. Massallah! Hij wist wel dat hij mooi was want,hy kreeg dat echt elke dag te horen van meisjes uit zyn buurt. Ik ging eindelijk ontbijten.Ik ko n eigelyk niet ontbijten want,mijn gedachtes waren by Amin. I k had hem 3 maanden niet gezien. Want,k had het zo druk dus ging niet vaak naar hun toe en als zyn moeder kwam hy nooit mee. Ik ging ff de huis opruimen en ben toen langs myn vriendinnen geweest. Bijna niemand was thuis dus had ik ze maar gebeld en werd ook gebeld door hun. Het was ongeveer 13:00 uur. DUs ben ik met onze gezin ff naar me oma geweest.By mijn oma was byna iedereen behalve tante Fatna en haar zoon's. Me oma wooonde in de buurt van tante Fatna. Ze had me verteld dat heel de familie uitgenodigd was en dat ze dru kwas met koken en schoonmaken. Dus me ma zei tege mij en mijn nichten ga ff langs haar en help haar. I kdacht oke is goed. Ewa we waren gegeaan naar me tante.Me oma had geluk ze was druk bezig. Haar zoon's waren net binnen gekomen. Zy zagen er mooi uit Damn! Opeens zag ik Amin. Ik kreeg bijna een hartstilstand. Ik rook aan zijn geur dat hij er was. Ja, ik had gelijk. Ik begroette hem met 4 kusjes en mijn andere neven ook. We hadden een oogcontact en ik voelde gewoon dat ik rood werd. Ow nee nora niet rood worden,zei ik in me zelf! Hij lachte naar me en liep naar boven. Hij had een mooie zwarte pantalon aan met groene bloesje en bijpassende stropdas. Hij ziet er zo aantrekkelijk uit in een pak dacht ik. Hij kwam naar benden. Ik stond dru kmet mijn tante i nde keuken te kletsen over onze leventje. Hij begon mee te luisteren en keek me aan en het irriteerde mij steeds. Ik maakte een gebaar en vroe gwat is er? Maar hy moest alleen maar lachen.Ik had zo een rare gevoel in me buik,het leek alsof ik moest kotsen. Opeens,ging de bel onze famillie waren allemaal gekomen.Het werd drukker dus ik zag Amin niet zo. Wy waren eindelyk klaar in de keuken. Dus,ik liep naar boven om te bidden. En iemand liep me achterna ik dacht het is vast wel mijn nicht of zusje. Maar nee, het was AMIN. Ik kon gwn mijn ogen niet geloven. Waarom kont hy achter my aan?Wat moet hij? Hij zei:ik heb je toch niet laten schrikken? Nee,hoor zei ik. Hij zei mooi zo. Hij zei nora je bent veranderd meid we hebben elkaar lang niet gezien.Ja inderdaad antwoorde ik kortaf. Mijn hart tikte sneller en werd steeds maar rood en had gewoon kriebels i nme buik.Ik liep naar een ka mer toe,k wist niet waar k naartoe liep het bleek dta het hem kamer was. Hij keek me raar aan en vroeg meot je iets hebben? Ik zei uuuuuu..k moet bidden waar kan ik dat? Hy zie ow kom maar in me kamer daar heb ik genoeg plaats. Ik begon met bidden en hy bleef me maar aanstaren en te lachen naar my.Ik kon me weining concentreren. Toen ik klaar was zei amin:meid je bent mooier geworden. Ik wist neit wat ik meost zegen. Ik zei:nee joh ik ben nog steeds hetzelfde gekkie en gooide een kussen tegen zyn hoofd aan.En toen begon een kussnegevecht.Hem kamer wer d een zootje dus gingen we alles opruimen.Tijdens het opruimen was het veel stoeien.hIj streelde me over myn haren dus duwde k hem weg.En daar zaten wi jdan een beetje te stoeien opeens viel ik en toen viel hy op my. En hy begon me te kussen op me lippen en in me nek.Ik wiste egt niet waar ik mee bezig was.Ik hield eigelyk van hem niet als een neef maar als een vriend of zelfs mijn man! Ik ga inshallah nog verder met mijn verhaal nu is hetn og leuk maar dadelyk echt niet meer..

    Willen jullie dat ik doorga?







    dikke keus van fessia
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  2. #2
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    Bedankt lady's!!! Ik ga zekers verder ookal is het pijnlijk voor me.


    Boessa van moi
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    54
    03-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa verderrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  4. #4
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    Hy bego n me te kussen en te kussen. Het was zo lekker dacht ik. Hij zei tussen door dat ik lekker kon kussen.Ik vroeg me steeds af wrm hij me kuste? IS hy ook verliefd op mij? Waarom heeft hy het niet duidelijk gemaakt? Opeens duwde ik hem weg van ,y en begon alles te vragen op een rustige manier. Hy zei dat hy het druk had voor liefde ne hij vind/vond het schandalig om iets te nemen met je eigen nichtje.Maaar i kvroeg hem af waarom hy mij had gekust maar ik kreeg geen antwoord.Ik ging naar benden met rooie lippen.Je zag eigelyk wel aan me dat ik had gezoend. Maar ik had er schij t aan.Ik had bets lan g gewacht op deze moment ik was verliefd op hem.Hmm.. ik heb gewoo nmet hem gekust dacht ik.Die dag kon gewoon niet meer stuk. Elke keer als k m zag by hem thuis begon me hart sneller te tikken en werd dan rood.Wieeeee..verschut dacht ik!!Maar het is mijn neef dacht i kwie weet mijn man1hahahhahah ik meost lachen en werd misselijk. Het was laat dus gingen wij naar huis ik kreeg de nummer van amin en hij de mijne en hy had me 10 minuten later gebeld!. Oh my god ik kreeg gewoon kippenvel va nhem. Hem stem is al mooi laat staan zyn karkater en zijn uiterlijk dacht ik! I kwerd egt helemaal gek op hem.Hij belde me elke dag en smste me elke dag.Ik begon meer en meer van hem et houden en gelukkig hy ook van mij! Ik kon niet wachten om met hem te trouwen maar zo snel gaat het natuurlyk niet! Ik moet het rustig aan doen.

    Het was zondag en we kregen toen bezoek van me tante fatna er gebeurde iets vreemds......
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  5. #5
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    Het was zondag en was heel vroeg wakker.Ik begon de huis te schoonmaken.HAd 9 kamers opgeruimd en gedweild enz. (het ergste kamer is die van myn broers). Toen was ik ff gaan zitten en Amin belde m op. Ik nam op en hy begon met het standaarvraag:alles goed?enz. Hij vroeg me of k het niet erg zou vinden als hy vandaag zou komen?. I kzei nee, natuurlyk niet ik kan niet zonder jou! Hij begon te lachen e nwas metm y eens. Ik kreeg een bigsmill. I kwas blij deed muziek aan en gign gek dansen en d8 aan hem.Ik werd gewoon gek op mijn eigen neef. Tijdens het dansen stuurde Amin hele lieve smsjes waar ik nog meer bly va nwerd Mij ndag kon gewoon neit meer stuk. Ik ging me ma helpen met koken en daarna,ging k douche en me mooi maken.Ik had een jabador aangetrokken en had me haren gevlochten(heb lang haar tot aan me kont gehad).I kwist dat amin en zijn moeder gek waren op lange haren. Ik kreeg zo een rare gevoel vanbinnen.Ik vodn me zlef dom omdat, k verliefd werd op my neigen neef.Waarom nu? HAllo ik ben ook maar 18 dacht ik. Maar ik d8 ik laat toch geen kanppe en zo een goeie jongen niet in de steek...... Ik begon steeds meer en meer van hem te houden . Het was acht uur en de bezoek bego n te komen.Het was heel druk. Amin was niet gekomen met zyn ouders en broers.Zijn broer vertelde me dat hy wat later komt.Ik haalde diep adem.Toen ik iedreen binnen zag komen behalve hem had k zin om te janken.Want wou hem oz graag zien.Ik zy tege mezelf:Volgens my kan ik niet leven zonder AMin? Opeens kwam hij eraan. Hij zag er weer mooi aan ... Hij had een bruine nette pantalon aan met een witte bloesje. En hy rook weer lekker. Hmm.... zei ik. Hij gaf me 4 kusjes en lachte naar me.Wer kreeg ik rooie wnagetjes. Hij begon te kietelen en weer te stoeien.(wij stonden in de gang).Ik zei tegen hem:Amin wy staan i nde gang stel je voor dat iemand komt. Boeie zei hy en lachte heel hard. Wat een gek zei ik tegen hem.Die avond ging alles mis.......
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  6. #6
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    Me moeder had die dag kip in de oven gemaakt.Was echt heerlyk. Ik wou de kip gaan uithale.Verbrand ik mijn arm.Au,zei ik te hard.En amin hoorde dat ik het was,dus liep hy naar de keuken en vroeg wat er was. Had m alles veteld.Sukkel daarvoor heb je pannelapen voor nodig! Toen begonne wy kei hard te lachen.Geloof my ik lach kei hard. Bij hem kwam weining geluid af.Heel de woonkamer wachtte op die kippen en de rest van de eten.Amin had my geholpen.Ik vond het niet leuk.Er waren 4nichten van my op bezoek en die kunnen roddelen niet n ormaal.! Dus hun zag he steeds onder hun te babbelen.Maar ik had een scheid aan.Als ik maar by ami nwas. Tijdens het ete keek hy me steeds aan.Me broers waren ook aanwezig.Niet dat hun iets zeggen.Maar 1 van me broers stuurde my en amin een smsje. Hey,kunnen jullie ff normaal doen.?Iedreen kykt jullie raar en wedden dat jullie strax in de krant komen! Dat stond in die smsje. Wy begonnen gelyk te lachen. Me broer Marouan keek me heel gek aan.En vroeg aan me heb je die vraag niet begrepen.Nee, meneer vidn het moeilijk om me ogen af te houden van iemand hier. Oepsie,d8 kwat heb k gezeged? Ik begon maar te lachen en was druk bezig met ete en kletsen met mijn vriendinnen want,die waren ook gekomen.Het was echt druk druk neit normaal. I kwerd er gwn duizellig van! Dus gigng ff naar me kamer.Ik merkte dat iemand my achteraan kwam.En ja het was amin.Hij pakte my ben mijn heupen en begon me te kussen in me nek en streelde over myn haren heen. Ik Hij tilde my op en bracht me naar myn kamer en deed de duer op slot.De helft van de vrouwen,meisjes en mannen gingen naar de moskee.Behalve mijn zus die is zwanger dus ze bleef met my en amin.Hij legde my op me bed wajaaw i k kreeg byna een hartstilstand..
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  7. #7
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    Daar lag ik dan op myn bed.(heb ee n2 persoonsbed). Hij vertelde allemaal fluisternd lieve dingen...Hij vertelde me ook dat hy verliefd op me is.Myn dga kon gewoon neit meer stuk. Ik werd steeds meer verliefd op hem.Ik wist niet wat ik meost zeggen.Ik lachte naar hem.Hij begon me te kussen en te kussen.Daarna streelde hij mij overmyn borsten.Ik trok zyn arme weg en maakte hem duidleyk dat ik hetn iet leuk vind. Ik pakte hem e n begon hem te zoenen.Hij heeft van die lekkere lippen.Wij deden eigelyk alleen maar kussen en kussen.Ik zag dat hy een erectie had gekregen.Me ogen keken ernaar.En hij had dat gemerkt.OEPSIE zie hy en begon te lachen...
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  8. #8
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    K ga snel verder
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    14.935
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Mooi verhaal..

    Peace. It does not mean to be in an place where there is no noice, trouble or hard work. It means to be in the midst of all those things and still be calm in your heart.


  10. #10
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    Hy had dus een erectie.Ik voelde me heel erg verlegen omdat, hetm y neigen broer was.Ik gign ff zitten en ging stoppe met kussen en strelen.I kdacht na waar ben ik mee bezig man! Shit man! hIj zie:nora gaat het wel?Ja sorry maar ik raak snel opgewonden. Nora,k moet je iets zeggen.Ik ben een tydje verliefd op je geweest nu nog steeds.Maar waarom kwam jen ooit zie ik.? Ik wou nie komen omdat, k wiste dat je een vriend had(in die tyd had k een vriendje en watvoor een vriendje een kinderachtige). Ik keek m heel lief aan. AMin, als ik jou steeds zie dan kry g ik steeds een rare gevoel.Dus je bent ook verleifd op my schat!? Ja..zoiets zie k verlegen.Ik ben best een verlegen meid! hahahahhahaha.. Hy keek me lachend aan.Meid,wat ben je toch zo mooi.I kwerd nog veleger.Wie..wat moet kzegge dacht ik?. Ik keek m aan en begon hem te kussen.Hy rook zo lekker.Hij heeft altyd een standard geurtje.Jean PAul gautie ofzoiets heeft hy. Hm..gewoon lekker is die.Hij is heel gespierd
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    14.935
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Mooi vervolg..

    Peace. It does not mean to be in an place where there is no noice, trouble or hard work. It means to be in the midst of all those things and still be calm in your heart.


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    696
    25-04-2005

    ga door ...

  13. #13
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    K ga straks als ik thuis ben verder.......

    Bedankt alllemaal,

    dikke kus fessia
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  14. #14
    I love maroc***.....

    Reacties
    789
    07-03-2005

    Hij heeft een hele gespierd lichaam! wajaaw niet normaal gewoon.K wil niet opscheppen ofzo. MAar i kwas helemaal verkocht van zijn lichaam.Ik werd helemaal verlegen(wat k toen al wa s een beetje).. Hy wist wel dat k verlegen was.Hy begon opeens grapjes te maken...K had geen zin in lachen.K wou by hem in zyn armen blijven en hem kussen.ALsof hy mij gedachtes kon lezen.IK zat en hy kwam achter my zitten en sloeg zyn armen over myn schouders.ik kreeg kippevel.K weet ook nie wrm. En begon me maar te kussen en te kussen in me nek.Daarna, duwde ik hem e n daar lag die dan op mijn bed.Hij had zyn schirt al uit en deed ff later zijn broek uit.Amin was alleen in zijn boxeshort.Oefff... ik werd nog meer verlegen.Op een gegeven moment leek alsof kgeen adem kan halen.Ik werd rood,me hart tikte snel en kreeg rare gevoel in me buik had steken in me hoofd.I khad schyt aan alles ik was helemaal in de hemel samen met mijn mooie neef.I khad nog nooit my kans gegrepen by eeen mooie jongen.Deze keer kon k het niet toelatenDUSSS niet dacht!!! Ik lag op m en begon hem te zoenen op hem lippen en hy streelde mij en trok mijn kleren uit.Onderm ijn kleren had k een marokkaanse broekje onder weet je hoe verschut!! Onder myn kleding had ik een hemdje en die trok hy uit.En daar was k dan in myn bh!!!!Myn neef zag mij in myn bh!!!!! En ik in hem boxeshort.OPeens zag k iets omhoog gaaan oelala die waren groot..


    Ik weet dat k verkeerde dingen had gedaan!!

    K ga snel verder dames nog bedankt voor het reageren..



    boessa van moi
    Love me tender, love me sweet..Baby, you've made my life complete!

  15. #15
    MisSymocro.

    Reacties
    2.282
    11-08-2005

    ga maar verder voor mijga gauw verder meid mooi beginnetje en inderdaad jij bent wel fout geweest maar als je zo met iemand bent die knap is dan denk je egt van je weet wel wat ik bedoel...........dan laat je je gaan zeg maar en niet altijd hoor maar.........
    je verhaal is

    -



    > Meerdere gebruikers <