+ Reageer
1 tot 5 van 5
    not_the_mama djellie

Reacties
    2.218
    22-09-2005

kan iemand me hier iets meer over vertellen

een mvv aanvraag doen als je een ww uitkering hebt, kan dit?
    ik snap niets meer van die nieuwe regels
    peace

MVC Lid

Reacties
    107
    08-09-2004

Nee lieverd dat kan niet, je moet werk hebben. Je minimaal kunnen aantonen dat je voor 1 jaar werk hebt (dit wordt toch vaak afgewezen door ind omdat de aanvraag een tijdje al bij ze kan liggen en als ze die aanvraag in behabdeling hebben dat zijn er al zoveel maanden van je 1 jarige contract af gegaan) of je moet vast hebben. tegewoordig kijken ze ook naar hoeveel je verdient!

maar neem een kijkje op hun wibesite.

een ding moet je heel goed begrijpen weet waaraan je begint als je iemand uit marokko gaat halen het is echt zenuwslopend!! vooral tegenwoordig.

hopelijk heb ik je zo geholpen

samia
    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!

not_the_mama djellie

Reacties
    2.218
    22-09-2005

ja ik weet het is moeilijk,maar ik heb het er wel voor hem over

bedankt
    peace

MVC Lid

Reacties
    1.377
    02-09-2003

Nee met een ww uitkering kan dat niet helaas. Op www.buitenlandsepartner.nl kan je een kijkje nemen..zitten veel mensen in dezelfde situatie en die kunnen je meer vertellen...neem liever iets van hun aan dat van die die bij de ind werken...want het enige wat hun kunnen aan de telefoon is liegen
    لا اله الا الله

MVC Lid

Reacties
    17
    09-06-2004

Salaam meid,

Met een WW-uitkering wordt het moeilijk althans tenzij je kan aantonen dat je drie jaar aaneengesloten hebt gewert en tevens ook aan de inkomenseisen hebt voldaan. Dat lijkt me moeilijk...

Wat Samia zegt over contractsduur klopt gedeeltelijk niet helemaal. Als je aan een jaarcontract kunt komen met de inkomenseis van minimaal €1318 netto per maand exclusied vakantiegeld dan zou alles opgelost zijn. Je contract moet dus in ieder geval nog 1 jaar geldig zijn bij de datum van aanvraag. Dat houdt dus in als bv. 1 januari de aanvraag indient dan moet je contract op dat moment nog 1 jaar geldig zijn. Je zou bij je werkgever bv ook kunnen proberen om twee maanden proeftijd en aansluitend nog een jaar, dus in totaal 14 maanden. Wat je ook kan doen is dat wanneer je weet dat je per 1 januari in dienst gaat dat je de aanvraag indient voordat je in dienst gaat. Dan heb je nog een beetje speling.

In ieder geval als je nog vragen hebt hoor ik het wel van je.

EN anders heel veel succes. En laat je niet ontmoedigen!

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport