1. #1
    vrijsimpel

    Reacties
    107
    08-05-2002

    gezocht leesgek

    Wil je het nieuwe boek van Abdelkader Benali, " De Langverwachte", lezen, dan kan dat. Ik heb het boek voor je klaarliggen, maar dan wil ik wel graag van je dat je over het boek gaat praten, samen met drie anderen, voor de Nederlandse Moslim Omroep. (Nederlandstalige radio.

    Neem contact op met:
    Billal Jaber
    035-6252 944
    06-14374883
    bjaber@nmo.nl
    The one and only

  2. #2
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: gezocht leesgek

    Origineel gepost door Billalthefirst
    Wil je het nieuwe boek van Abdelkader Benali, " De Langverwachte", lezen, dan kan dat. Ik heb het boek voor je klaarliggen, maar dan wil ik wel graag van je dat je over het boek gaat praten, samen met drie anderen, voor de Nederlandse Moslim Omroep. (Nederlandstalige radio.

    Neem contact op met:
    Billal Jaber
    035-6252 944
    06-14374883
    bjaber@nmo.nl
    Salaam...haha, je maakt me echt nieuwsgierig......ik ben een leesgek, en heb toevallig dit boek nog niet gelezen.......dusseh, vertel maar.....

    salaam Sahira.......
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  3. #3
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Re: gezocht leesgek

    Origineel gepost door Billalthefirst
    Wil je het nieuwe boek van Abdelkader Benali, " De Langverwachte", lezen, dan kan dat. Ik heb het boek voor je klaarliggen, maar dan wil ik wel graag van je dat je over het boek gaat praten, samen met drie anderen, voor de Nederlandse Moslim Omroep. (Nederlandstalige radio.

    Neem contact op met:
    Billal Jaber
    035-6252 944
    06-14374883
    bjaber@nmo.nl
    vertel.........

  4. #4
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Dames.......nu bellen.......wie weet komen we samen in de studio.........
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  5. #5
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door dounia_dana
    JAJAJAJAJAJAJAJAJA met jou graag!!!

    En heb je al gebeld??

    Dounia Dana
    wat denk je?? ik ben snelllllll...............
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories