1. #16
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    ik heb net een vervolg getypt, ewa ikwens reactiesssssssssss!!!

  2. #17
    RACHIDA hou van je

    Reacties
    131
    29-11-2004

    jah k zag het ga snel verder
    komop mensen reageer ik wil lezennnnn:P

  3. #18
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    Meid Ga snel verder
    xXx

  4. #19
    RACHIDA hou van je

    Reacties
    131
    29-11-2004

    Citaat Geplaatst door girlie_love
    Meid Ga snel verder
    xXx
    oke dan dat bedoel ikke

  5. #20
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    Citaat Geplaatst door berkania_sima
    oke dan dat bedoel ikke
    Ja ik wel ook even doorleze egt een goed verhaal
    xXx

  6. #21
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    we liepen snel terug en elk ging naar huis. thuis aangekomen hielp ik mijn moeder met de vaat en ging dan slapen in mijn bed. en droomde over mijn eerste schooldag... en over Nawfal... mijn vin diesel

    Zaterdag morgen werd ik wakker. Ik liep naar de badkamer en nam een douche daarna liep ik naar beneden en maakte een ontbijd. Mijn moeder was nog aan het slapen en ze heeft het tot nu toe meskiena zwaar gehad. Dus besloot ik haar ff te verassen. Na een uurtje msamen (die marokkaane dunne broodjes in olie gebakken, je weet wel) gebakken te hebben kwam mijn ma naar beneden gewekt door de lekkere geur. We genoten samen van het ontbijd en ik ruimde daarna de tafel af.

    Het gehele weekend bleef ik thuis mijn kleren bewonderen. Ik kwam niet meer buiten. Af en toe keek ik door het raam en zag ik de jongens weer op het plein. wat stoeien en gek doen. Ik zag ook Nawfel... hij leunde stoer tegen de muur. pfff wat is hij mooi, maar hij wist het vanzichzelf... dacht ik. Hij weet dat hij iedere meid aan de haak kon slaan. vandaar die zelfverzekerdheid van m die overging tot arogantie. Ik kon het niet laten op tog nog s buiten te gaan. Ik liep in mijn trainingkledij, het enige die mooi met me stond vanuit antwerpen en liep naar de jongens. Ik groete hen en probeerde een gesprek aan te slaan met Nawfal. Maar hij gaf me geen tikkeltje aandacht. Dat deed me wel pijn. Abdel daarentegen deed wat gekjes met me en chearde me op

    Zondag avond nam ik een bad en ging vroeg slapen. Want de volgende dag moest ik naar school. Mijn eerste schooldag dacht ik, een niew begin. Ik ging zeker iets doen aan mijn karakter. gedaan met mezelf onwaardig te voelen. En Nawfel ik ben stilletjes verliefd op m dat weet ik... Maar daar blijft het bij. Ik ga me niet weer belachelijk maken. Klaar stoere bink. laten we ff kijken hoe hij morgen gaat reageren. Ik op mezelf was geen lelijk meid. ik had lichtbruine, grote ogen met grote wimpers, was getint en had pikzwarte krullen die ik altijd in een vlecht deed. Maar morgen ga ik er anders uit zien. Een gehele nieuwe Leiila... Ik was zeker een grote mond op te zetten als het nodig was.. maar tog hoopte ik van niet... Ik wou ook geen vijanden maken... alleen rust hebben en oprechte vrienden.

  7. #22
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    hierzoooo aub en welkom mijn nieuwe fannetjes

  8. #23
    RACHIDA hou van je

    Reacties
    131
    29-11-2004

    zo genoeg reacties voor een vervolg vind je niet

  9. #24
    Tunsiia/MarOciia

    Reacties
    190
    02-11-2004

    yeahhhhhh mooi vervolgjes




    doorgaaaaaaaaaaaaaaaaannnn!!!!!!!!!!
    begin verslaafd te worden

  10. #25
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    Thanxxxx en een leuk verhaal ben benieuwd hoe het verder gaat
    XxX

  11. #26
    RACHIDA hou van je

    Reacties
    131
    29-11-2004

    ga weer verder
    ben een lastige fan vind je niet:P ahhaha

  12. #27
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    we want more, we want more
    kus Girlie_love

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.963
    11-02-2004

    Leuk verhaal meid

    Ga zo door
    30-10-10


  14. #29
    RACHIDA hou van je

    Reacties
    131
    29-11-2004

    Citaat Geplaatst door girlie_love
    we want more, we want more
    kus Girlie_love
    haha oke dan jij word ook steeds lastiger ahha
    ben ik tenminste niet de enige ahahha

  15. #30
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    whahahhaha