1. #1
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Highschool high

    Ik ben nog bezig met een ander verhaal genaamd Mijn Baas of Mijn Vriend maar ik ga er nog eentje plaatsen hoop dat het jullie zal bevallen... laat me weten of ik verder moet of niet

    Leila is 17 jaar. Ze woonde eerst in Antwerpen. Ze zat in het 5de jaar en 2 maal blijven zitten. Dat had ze allemaal te danken aan de voorbije jaren waar ze door iedereen voor schut gezet werd... Ze was al ieder jaar gepest geweest, en dat alleen door haar anders zijn. Ze had geen gevoel voor mode... en al helemaal niet voor make-up en soorten haarstyles die ze tegenwoordig niet allemaal deden. En daardoor leden ook haar punten eraan... Ze kreeg geen aandacht van niemand en zat altijd helemaal afgezonderd bij de "nurds". ze3ma marokanen onder elkaar moeten sterk zijn. Zij was al helemaal uitgesloten zowel door marokaan als door een ander nationaliteit. Ze zag hoe mooie meiden aandacht kregen van de mooiste jongens op school.. Zij kon daar alleen maar van dromen. Er waren meiden die uit medelijden ff knikten naar haar... Maar meer kwam er niet van... Nu is ze verhuisd naar Gent. Haar ouders zijn onlangs gescheiden. Haar broer woonde nog bij haar vader. Maar zij wou met haar moeder mee. Het kwam haar goed uit. Weg van de ellende en weg van de school, weg van haar verleden en hopelijk naar een betere toekomst...

    moet ik verder gaan of niet??

  2. #2
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    Jaaa goed begin

    Ga gauw gauw verder!!

    Dikke kuss

  3. #3
    MisSymocro.

    Reacties
    2.282
    11-08-2005

    verder verder en waneer ga je verder met je andere verhaal wnat die bolg ik oook en die is pas spannenddddddddd

    -



    > Meerdere gebruikers <

  4. #4
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    hahhaha okay ik ga hierzo onmiddelijk verder die andere, als ik genoeg reacties heb dan ga ik verder

  5. #5
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    Leuk begin Ga snel verder
    Kussies Girlie_love

  6. #6
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Ik en mijn moeder zaten in de auto en kwamen aan in de wijk waar we zouden gaan wonen... Allemaal rijhuizen die sterk op elkaar leken... pfff dacht ik volgende week steek ik mijn sleutel in een ander zijn deur als ik terug kom van school... die gedachte deed me lachen... Ik had weer gewoon een sloddertrui aan en een wijde broek met witte bolletjes. Mijn haren deed ik in vlecht. Ik stapte uit en verkende mijn omgeving waar ik in ging wonen. ik zag dat er veel marokkanen woonden. Midden had je een plein... ik zag daar een groep marokaanse jongens lachen en gek doen onder elkaar... . Een mooie, kale jongen nam mn aandacht. hmm wat is hij mooi... maar ik liet snel die gedachte gaan en er maakte zich plaats voor die afschuwelijk herinnering: de dag dat de mooiste jongen van school me belachelijk maakte voor heel de kantine... Ik voelde me zo rood worden die dag, zo beschaamd. Weer ging het over mijn kledij.. Hij noemde mij het lelijkste varken ooit... . Dat was de dag dat ik zwoor me nooit meer te laten doen... de laatste dag op die school toen. Mijn moeder haalde me uit mn gedachten door haar geroep

    mama: eywa leila, help me dan tog...
    ze nam onze valisen uit de auto en wij maar verslepen naar binnen... pfff zo zwaar. De jongens die op het plein stonden keken nu naar ons... er kwam &#233;&#233;n jongen naar ons toe... Moet ik jullie helpen?

    mama: waga a weldie graag. maar let wel op er zitten breekbare spullen in.
    jongen: waga a galtie. Maak je geen zorgen. eyyyy jongens kom helpen man!!

    ik zag dat de kale jongen er niet meer stond... hij was al eerder vertrokken. Alle jongens kwamen aangelopen en stelden zich voor. mo, hicham, abdel en redouan. aangenaam zei ik. mijn naam is leila... aangenaam zeiden de jongens in koor. En we gingen aan het werk... ik vernam van elk dat ze buren waren... ik wou dolgraag vragen waar die andere jongen vandaan kwam... Maar ik hield mijn mond en werkte gewoon door...

  7. #7
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    Ga snel verder maar ook met je ander verhaal die volg ik namelijk oook

  8. #8
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    Nicee!! Go on

  9. #9
    Teker3esht...

    Reacties
    941
    25-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    mooi verhaal meid ga snel verder

  10. #10
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Laters die dag ging mijn moeder boodschappen doen. ik nam me voor thuis te blijven en wat hier en daar op te knappen. Toen ik klaar was ging ik naar mijn kamer... ik deed mijn valize open en zag al mijn kleren... . Ik kon onmogelijk deze kleren weer aantrekken of strax had ik weer een miserabel schoolperiode. Ik wou dolgraag nieuwe kleren... maar ik had geen smaak... wie moet ik gatverdamme meevragen?? vriendinnen had ik hier niet... ik heb nog geen 1 meisje buiten gezien... pff alleen die kerels. ik deed mn valize weer toe en ging naar beneden. Ik zag dat mijn moeder teruggekomen was dus ik ging weer buiten om te helpen uitladen. De buurjongen abdel (een mooie jongen en heel hoffelijk) vroeg me weer te helpen, ik zei graag. hij kwam en hielp ons vlug mee. De daaropvolgende dagen kwam hij nog veel langs en ik kreeg een hechte band met hem. Ik kon ook eindelijk s mijn verhaal kwijt.. hij had diep medelijden met me... . Ik begon vaak te huilen tijdens mijn verhaal.. waarna hij me dan omhelsde en trooste... pfff wat voelde dat goed aan. oprechte vriendschap... daar had ik nog nooit van geproefd.

    abdel:

    Daar ging ze dan weer buiten ..... we zagen leila net toekomen met haar moeder. Gatverdamme wat zag ze er typje junk uit.... niet dat ze pakte maar gewoon haar haren, kleren... volgens mij had ze nog niet door dat we in 2005 leefden bijna zelf 2006 ... ewa samen met de jongens gingen we haar gebruiken, namelijk voor onze huistaken... we zouden doen alsof ze bij ons in de groep behoorde maar ondertussen alles afsluiten. Nawfel ging weer niet akkoord. ewa dan zijn zaak als hij hele tijd minpunten wil blijven halen dan is dat zijn probleem.
    ik hielp laila met uitladen van de boodschappen die haar moeder bracht... de volgende dagen bracht ik samen door met haar.. Ze vertelde me over haar verleden... wajaw dat meisje heeft afgezien... pfff maarjah dat ligt aan haar kledij... Ik ga haar helpen verandering in brengen... ik ga haar voorstellen ff samen te gaan shoppen... ik hoop dat ik haar niet kwets. Want na haar verhaal pfff ik weet het zo niet meer..

  11. #11
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    Ga snel verder

  12. #12
    Tunsiia/MarOciia

    Reacties
    190
    02-11-2004

    heeey meid een nieuwe fan ga door echt leuk...
    je bent online dusseeeeeeeeeeee DOORGAAN:d:d

  13. #13
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    door gaan, door gaan:P

  14. #14
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Leila:

    vrijdag was het koopjes avond. Ik wou abdel vragen met me mee te gaan naar het centrum misschien dat hij kleren met me wou uitkiezen... Ik deed mijn dikke gele jas aan en liep naar buiten. Daar zag ik abdel met de jongens van gisteren weer op dezelfde plaats. De kale jongen zat erbij. Ik liep met veel moed naar hun toe.

    leila: eyyy jongens
    de jongens: salam leila
    leila: alles goed met jullie?
    abdel: jah goed hamdoulilah. leila dit is Nawfal je hebt m nog niet ontmoet

    verlegen keek ik naar hem op.. pffff wat is hij mooi. Hij was breed gespierd. een kaalhoofdje en een dun ringbaardje ik schatte hem rond de 20 jaar.
    Nawfal: ahlan leila. Alles goed? zei hij ... niet echt enthousiast eerder ongeinteresseert.
    Leila: goed lhamdoulilah en met jou?

    Hij antwoorde al helemaal niet meer op mijn volgende vraag. shitt deze kerel geloofde er echt wel in. pfff mislukte vin diesel. dacht ik kwaad. Ik riep abdel ff alleen.

    abdel: jah meid wat kan ik voor je doen?
    Leiila: ey zou je met me mee willen morgen naar het centrum?? het is tog koopjes avond??
    abdel: jah graag meid. zeker ga ik met je mee

    ik was blij dat hij toestemde, ik bedankte hem nog en liep weg bij de jongens. Ik hoorde dat een van de jongens nog iets zei waarop ze allemaal in de lach schoten... jarebie laat het niet weer beginnen dacht ik.

    De volgende dag maakte ik me klaar want abdel ging me komen halen . we zouden met de tram gaan tot het centrum. en daar dan onze inkopen doen. Ik kreeg net genoeg geld mee om een broek, trui, jas en schoenen te kopen. Ik moest net teveel verwachten rond deze tijd. want we zaten krap bij de kas. Mijn moeder ging maandag beginnen in de fabriek waar ze een tijdje geleden voor solliciteerde. Ik nam me voor ook een jobje te zoeken voor tijdens de weekenden... miss haal ik iets op. ik ging winkel in winkel uit. Ik had wat geld geleend van abdel. Want zag allerlei mooie dingen staan maar had niet genoeg geld. Tegen het einde van de dag ging ik snel nog iets drinken met abdel. Ik zag dat hij zich wat beschaamd voelde met mij aan zijn zij. telkens als hij bij vrienden voorbij liep ging hij wat ver van me lopen... alsof hij wou aantonen dat hij nix met mij te maken had...me niet kende. dat deed me wel wat maar ik kropte gewoon mijn gevoelens in... meer was ik niet gewoon. We bestelden nog een warme chocolademelk..

    abdel: ewa wat vind je van je nieuwe kleren??
    leila: jah super, ze staan me echt aan... alleen mijn haren nog... ik wil iets met mijn haren doen... een nieuwe stijl
    abdel: jij hebt tog krullen?
    leila: jah...
    abdel: noujah meid ik weet niet wat meiden met hun harren doen... maar ik weet wel dat krullen sexy staan met een meid... zei hij en voegde er een knipoogje aan toe
    leila: hahahah okay dan gewoonlos in krullen en wat moes erdoorheen jek
    abdel: that's what i am talking about.

    we bleven nog gek doen, maar het werd al vlug laat.

    leila: jalah abdel we gaan naar huis. ey maandag ga je op me wachten?? dan kunnen we samen naar school?
    abdel: zeker geen probleem , 8 uur aan je deur , okay?
    leila: waga incha Allah.

    we liepen snel terug en elk ging naar huis. thuis aangekomen hielp ik mijn moeder met de vaat en ging dan slapen in mijn bed. en droomde over mijn eerste schooldag... en over Nawfal... mijn vin diesel

  15. #15
    RACHIDA hou van je

    Reacties
    131
    29-11-2004

    heey meid is ene leukk verhaal wollah ga snel verder
    je bent nu tog online