1. #31
    RACHIDA hou van je

    Reacties
    131
    29-11-2004

    verder verder verder

  2. #32
    RACHIDA hou van je

    Reacties
    131
    29-11-2004



  3. #33
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    Meissie ga je vandaag nog verder

  4. #34
    Teker3esht...

    Reacties
    941
    25-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ga snel verder

  5. #35
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Ik ga nog een vervolg plaatsen bij mijn ander verhaal maar dit verhaal is voor morgen of misschien overmorgen kan nix beloven sorry lieverd; maar school, examens en werk... heb niet zoveel tijd hoop dat jullie het begrijpen

    kusjes aan jullie allen en berkenia sima verrr van lastig lieverd alleen niet gaan overdrijven hahahah joking

  6. #36
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    kon het niet laten jullie achter te laten zonder vervolg hierzo

    De volgende ochtend werd ik vroeg wakker... ik nam een douche en ging in mijn badjas terug naar mijn kamer daar aangekomen bekeek ik mijn nieuwe kleding. Ik besloot een roze truitje te dragen met een spijkerbroek en roze puntlaarzen ik nam mous en wreef mijn hoofdhuid tot de puntjes van mijn haren... alles krulde zo mooi. Daarna deed ik wat mascara op en oogpotlood. Ik deed geen lipgloss op... want was niet echt aan dat plakkerig spul. toen ik klaar was bekeek ik mezelf in de spiegel... Ik verschoot van mezelf... Nog nooit heb ik me zo deftig opgemaakt... Ik hoorde de bel gaan beneden en keek op het uurwerk. vijf voor acht hmm geen tijd voor ontbijd. dan maar onderweg op een bakkerijtje voorbijgaan. Ik Nam mijn Lichtblauw, wollen vestje en ging naar beneden. Ik zag dat mijn moeder de deur al geopend had want abdel zat in de keuken samen met mijn moeder een glas koffie aan het drinken... Sba7lgier groette ik hun.. Abdel bekeek me met open mond... hij begon te stotteren

    Abdel: lll lleila bbbben jij dat???
    Leila: nee heilige maria.. wat denk je?
    Abdel: shitttt meid je ziet er uitstekendd uit!! wollah echt mooooiiiii!!!
    Leila: dank je wel Abdel.

    ik gloeide van de schaamte. ewa abdel laten we dan maar gaan we zijn bijna laat. Mijn moeder vroeg me nog te ontbijten maar ik had geen tijd meer. Ik trok abdel van zijn stoel en we liepen samen naar school. Onderweg werd ik nog veel nagekeken... ik zag dat abdel zich helemaal trots voelde... hetgeen mij een goed gevoel gaf... eindelijk word ik s aanvaard. en hoefde mensen zich al helemaal neit voor me te schamen... Toen we de schoolpoort binnenliepen zag ik dat ik behaapt werd. abdel nam mijn arm vast en we gingen bij paar vrienden van m zitten. IK merkte al bepaalde vijandige blikken van bepaalde meiden... jaloerse ogen die in demijne prikten... Maar ik probeerde het zomin mogelijk aandacht te geven... De jongens waren al weer bezig over voetbal en snel raakte ik verveeld... Ik keek om me heen en zag een meisje in de richting van een bekende jongen lopen. ze had style haren (duidelijk gebroched/gestyled) en was heel genant gekleed... een groot deel van haar shirtje ontbloote haar boezem... ze liep richting een kale kerel... ik keek goed en zag m daar tegen de muur geleund, De enige echte namaak vin diesel... Nawfal... ze liep naar m toe en drukte haar lippen op de zijne, die hij dan ook beantwoorde... Ik sloeg het tafereeltje gade en het drong tot me door dat hij bezet was... door deze miss pretentie... maarjah soort zoekt soort zegt men...

  7. #37
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    aub lieverds slaapzacht en ik ga morgen verder

    xxxxx

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    143
    01-03-2004

    neej ik wil meer pleasssss je bent tog online nou dusszzzzz hup hup
    je t'aime comme les fleur mes les fleurs pour une jour mes toi pour tout jour mon amour...............
    HEYY LEES OOK MIJN VERHALEN:
    VERBODEN OF TOG NIET???
    WAAROM IK YASRABIE WAAROM IK WAAROM???!!!!
    2 LIEFDES WIE MOET IK KIEZEN EN WAAR IS ZAMA MIJN BESTE VRIENDIN GEBLEVEN????

    THALLA BESLAMA

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.626
    26-11-2003

    ey meid nieuwe fan


    leuke verhaal ga snel verder
    Wie denkt een betere vriend dan Allah {swt} te hebben, kent zijn Schepper niet goed.
    Wie denkt een grotere vijand te hebben dan zichzelf, kent zichzelf niet goed.~

  10. #40
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    ga doooooor!!

  11. #41
    MisSymocro.

    Reacties
    2.282
    11-08-2005

    verder verder je bent nu toch online duzzz een big vervolg okey en anders ga je verder met je andere verhaal en dan moet je daar een groot vervolg schrijven maar het mag natuurlijk ook alle twee de verhalen okey doei xxxmiryamxxx hvj

    -



    > Meerdere gebruikers <

  12. #42
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    ik ga misschien vanavond door of morgen, en ik ga niet alleen op deze naam. Maar ook mijn zus.. dusjah denk niet altijd dat ik online ben

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    108
    08-04-2005

    leuk verhaaal ga snel verder meid!!!

  14. #44
    MVC Premium

    Reacties
    152
    30-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    echt een goed verhal echt zielig voor har maar als ze haar gaan misbruiken vind ik het echt zielig van die jongen geen leven zou ik dan zeggen

    maar ga gouw verder je hebt er een nieuwe fan er bij

    liefs iman15

    Lees ook mijn verhaal: Door de Media en geburtenisen gaan mensen generaliseren!!!
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=765871

  15. #45
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    Citaat Geplaatst door iman15
    echt een goed verhal echt zielig voor har maar als ze haar gaan misbruiken vind ik het echt zielig van die jongen geen leven zou ik dan zeggen

    maar ga gouw verder je hebt er een nieuwe fan er bij

    liefs iman15

    ey schattie, ik zag dat je mijn ander verhaal ook volgt, wollah lief van je en sorry dat ik gevoelens bij je opgewekt heb van vroeger... of wanneer ook. Maar ik typ gewoon op los. Okay ik hoop dat je dit verhaal en dat ander leuk vind en ik ga inchaAllah zo verder. Mijn zusje wil er nu op ik ga laters wel verder

    xxxxjes
    Z