1. #766
    = Ikke_benne_Ik

    Reacties
    234
    04-11-2004

    jaah meid piiessss??
    --

    ' Ikke_benne_Ik.


  2. #767
    Maghreb United!

    Reacties
    1.527
    28-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik wacht......


    My StoryAF!


    On va toujours halla!



  3. #768
    *..Temsamane..*

    Reacties
    891
    20-05-2003

    Leuk verhaal meid ga gauw door..
    Beter struikelen op de goede weg, dan wandelen op het verkeerde pad..

  4. #769
    Gelukkig Getrouwd

    Reacties
    1.386
    15-09-2005

    UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuu uuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPU uuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuu uuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuu uuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPU uuuuuPUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuu PuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuu uuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuu uuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUu uuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuu uPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuu uuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuu uuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuP uuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuu uuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuu uuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuu uuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuu uuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuu uuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUP UuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuu uuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuu uPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuu uuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuu uPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuu uPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuPUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuuuuuuPuuuuuuu uuPUuuuuuPUUUUUUUPUuuuuPuuuuuuuuuuuPuuuuuPuuuuuuuu uuuuPuuuuuuuuuPUuuuuuP

  5. #770
    Poep onder je schoen

    Reacties
    271
    25-05-2005

    nog steeds niet ga snel verderrrr kapot leuke verhaaall


    In het licht blijkt het monster vaak de schaduw van een vlinder te zijn.


  6. #771
    Me, Myself And I

    Reacties
    329
    22-06-2003

    .........

    Examens zijn bijna gedaan

    dus evrwacht ik een Big vervolg
    Overgeleverd door Abu Sa'id welke de profeet vzmh hoorde zeggen: 'Voorzeker een ieder die 1 dag vast voor Allah's welbehagen, Allah zal zijn gezicht van het hellevuur weghouden voor 70 lentes. (Buchari)

  7. #772
    Maghrebijnse..

    Reacties
    182
    30-09-2004

    ga verderrrrrrrr


    xxxxxxxxxxxx

  8. #773
    Peace of mind

    Reacties
    1.576
    05-11-2005



    crazymocro_girl nog steeds online yek

  9. #774
    Denia mkawda

    Reacties
    1.825
    10-02-2005

    De uren gingen voorbij en ik merkte dat Ghizlane nergens te bespeuren was op school... hmmm waar zou zij bleven zijn, dacht ik. Ik maakte me er helemaal niet druk over.. ik liep de schoolplein op en hoorde Nawfel mijn naam roepen. Ik draaide me om en hij kwam naar me toe..

    Nawfel: "ewa gaan we nu naar de snack?"
    Leila: jah als je wilt?
    Nawfel: zeker wat jij wil

    Hij liep naast me en nam weer mijn hand vast... ik werd er echt verlegen van.. wrm doet hij dat? We liepen de jongens voorbij en hoorde gefluit... "Nawfel jij bent een geluksvogel, weet je dat?" “damn the hottest chicky van de school gaat met de champion” hmmm past samen..
    Zei de andere weer. Nawfel glimlachte naar hun en deed mijn deur open van zijn auto. Hmm type gentleman dacht ik.. ik stapte in en ik zag dag hij ff bij de jongens ging..

    Ghizlane:

    Tfoeeeeeeeeeeeee schandeeeeeee, die smerige klootzak zet me gewoon buiten??? Wat denkt hij wel… Ik stond in de gang.. had net die kaks.let uit gemaakt, nou jah verdiende loon. Ik had soraya gebeld gisteren en ze vertelde me dat ze laila kende.. Leila Benaissa.. vroeg ze? Ik zei onmiddellijk ja.. ze vertelde me dat ze vroeger met haar in de klas zat… en dat ze de grootste nerd van de school was. Ook vertelde ze me dingen over haar broer en vader enzo… die broer lijkt me hot.. hoe ze die besprak.. hij leek me lekker. Maar hier komt het allerleukste deel.. ik heb foto’s doorgestuurd gekregen van Soraya… Klasfoto’s. En gatverdammmeeee wat was ze lelijk!!! Echt angstaanjagend!! Shit haar kledij enzo.. helemaal anders dan nu. En dan gaat ze mijn plaatsje hier op scholen komen jatten? En miss beauty spelen?? Nou mijn beurt komt nu om te genieten… Ik ga haar belachelijk maken voor heel de school, vandaag was het alleen heel de klas.. nou nu mag heel de school ff meegenieten . Ik had geen zin meer in school dus ging ik weg met Nora… om mijn plannetje voor te bereiden.

    Nawfel:

    Ik kon het niet aanzien hoe Leila, vernederd werd… ik zag haar gezichtje rood worden van de schaamte.. ze keek naar beneden en ontvangde alle smerige woorden van Ghizzy als een klap in haar gezicht.. Ze stond recht en liep weg naar buiten… Ik keek Ghizlane boos aan, wollah mijn ogen schoten vuur.. ze mag van geluk spreken dat ze geen jongen was.. of ze lag allang tussen 6 planken. Ik keek haar smerig aan en stond recht achter Leila aan. Ik vond haar al snikkend in de meidentoiletten… het was duidelijk dat ze zich schaamde voor mij, schaamde voor hetgeen Ghizlane zei… Ik heb ook wel geruchten opgevangen. Dat ze verhuisd is van Antwerpen door omstandigheden… zoals haar vader en moeder ruzie… dat is alles wat ik hoorde. Ghizlane zei dat ze schooister was ofzo… maarjah meiden als Ghizlane moet je zeker niet vertrouwen. Ik trooste haar en nam haar terug naar de klas.. ghizlane probeerde haar weer zwart te maken.. maar dit keer liet ik het haar niet toe. Ik gooide haar buiten de klas uit… dat deed me goed…
    Tegen het einde van de dag liep ik naar beneden.. Leila zou op mij wachten. Ik voelde me nerveus worden… ik had gevoelens voor haar, die alsmaar sterker werden.. Ik zag ze lopen op het schoolplein en riep haar. We liepen samen naar mijn auto want ik zou ze brengen naar de snack, Ik kon het niet laten dus nam ik haar handje in de mijne...ze biedde geen weerstand dus was het okay. De jongens floten naar haar.. ik keek hun eerst aan, dacht ze met haar gingen flirten terwijl ik erbij stond?? Maar had het verkeerd op… ze dachten waarschijnlijk dat we al een koppel waren.. noujah dat komt wel incha Allah Ik liep ff naar hun toe en vroeg of ze gingen komen naar mijn boxwedstrijd volgende week… “zekerrrrrr!! Missen we voor geen geld!” zeiden ze allen.

    Leila:

    Nawfel stapte in en we reden samen weg naar de snack.. ik keek bij zijn cd’s en zag ginuwine liggen.. ik wou hem aanleggen maar keek eerst naar hem op, want de vorige keer vond hij het niet zo leuk.. ik zag dat hij voor zich staarde… hmm hij let niet op me, dus ik stak de cd in en lied het eerste liedje spelen “differences”… Hij keek mij onmiddellijk aan… maar ik keek de andere kant op en deed alsof ik het niet zag… ik was echt gek van ginuwine… natuurlijk gekker van Nawfel . Hij smilde alleen naar me en keek weer voor zich uit.. hmm okay geen bezwaar dus.. we kwamen aan bij de snack en gingen binnen… aan de ruit zat ik een grote poster van Nawfel in een boxpositie.. volgende week zou zijn wedstrijd zijn.. hij stond er zoooooo mooi op.. gespierd lichaam dat hij had… damnnnnn!!! Ik zei dat het een mooie foto was.. en hij zei dank je… we liepen binnen en ik zag een man achter de toog…” dat moet je oom zijn?” “idd” . Ik zag nog een paar jongens in de hoek en een meisje bij hun.. ik lette er niet echt op tot ik die irritante stem weer hoorde.

    Mensen ik ga laters verder okay, veel leesplezieer en dank jullie voor de reacties

  10. #775
    MVC Lid

    Reacties
    335
    28-03-2005

    shoukran hbiba

    x amel
    You know that thing when you see someone cute and he smiles and your heart kind of goes like warm butter sliding down hot toast? Well that's what it's like when I see a store. Only it's better.

  11. #776
    MVC Lid

    Reacties
    1.504
    26-11-2005

    shoukran


  12. #777
    MVC Lid

    Reacties
    388
    10-07-2004

    DANK JE WEL SGATT,,!!
    ONLY LUVV

  13. #778
    I (L) Him

    Reacties
    616
    09-07-2005

    HeeJ sgat

    Het wasz super..!!
    Dusz Uppp..!
    He hbiba k wou ff melden dat ik heel veel vonjoudoehouden -xx-Sihem (Glossy_Girl)

  14. #779
    Bijna Lid

    Reacties
    377
    02-09-2004

    mooi vervolg ga snel verder


    kissszzz

  15. #780
    MVC Lid

    Reacties
    118
    16-09-2005

    ga snel verder